Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Теч от помпата на хидравликата


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Posted 28 January 2010 - 22:21

Здарейте прочетах всичко по темата (мисля де) но не намерих някой с моя проблем.
Колата е 250д 87г. протече ми хидравличната помпа и преди си имаше леко омасляване,
но сега падна и нивото в казанчето рязко зашото скоро го гледах.
Та искам да питам подлежи ли на ремонт тази помпа,и ако е така надявам се да мина с някоя семеринка.
Не съм я свалял още ама и това ще стане докато не е станало късно ако вече не е.
  • 0

#2 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Posted 28 January 2010 - 23:03

Не е само семеринг. Има и лагерна втулка, която вероятно е износена за да протече семеринга. Иска се подходящ материал и добър стругар. Правил съм го преди 3,5 год. и още не е протекла пак. Успех! :)
  • 0

#3 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Posted 28 January 2010 - 23:33

Така се надявах на семеринка :) ако можеш дай малко подробности
тази лагерна втулка ще се даде ли без бой или да я плаша с чука
  • 0

#4 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 29 January 2010 - 09:12

Така се надявах на семеринка :) ако можеш дай малко подробности
тази лагерна втулка ще се даде ли без бой или да я плаша с чука

Колега, преди 3 месеца смених само семеринга(около 10 лв) и всичко се оправи (преди течеше от него) ако искаш мога да ти дам номера на семеринга и схема на цялата помпа, разглобена на части - сменя се много лесно за 30мин. работа, имах проблем само с натягането на ремъка, но моя е бензин. Не съм сменял втулка, видя ми се добре, пък и да изкара още 20 години все файда.... :icon_coolgrin:
  • 0

#5 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Posted 29 January 2010 - 12:42

Ще съм ти много благодарен ако споделиш това-онова.
Помпата не е отваряна никога,последно маслото е сменяно преди около
5-6 години а от тогава колата има към 200000км.
Чета тука че на 80000 се сменяло дано да е семеринга
ама и да не е ще я прая има да си избива 3-4 смени на маслото :)
  • 0

#6 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Posted 29 January 2010 - 14:21

Ще съм ти много благодарен ако споделиш това-онова.
Помпата не е отваряна никога,последно маслото е сменяно преди около
5-6 години а от тогава колата има към 200000км.
Чета тука че на 80000 се сменяло дано да е семеринга
ама и да не е ще я прая има да си избива 3-4 смени на маслото :)

Колега, семеринга е 20х30х7 на картинката става въпрос за номер 2 от схемата, не се плаши, не се разглобява всичко... Като свалиш капачка номер3(държи се с 4 болта), ще излезе всичко, сваляш една зегерка(пред ном.8) издърпваш оста (ном.1) и сменяш семеринга (ном.2), сглобяваш и си готов. Пази уплътнение ном. 4, ако го намериш го смени, аз никъде не го намерих по магазините...
пиши как е минала смяната, дано да съм бил полезен....

Attached Files


  • 0

#7 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Posted 29 January 2010 - 19:11

Да, не е задължително да е износена втулката , но и не е единичен случай. Освен това е възможно да има и помпи без такава /по думите на един преимчик в Балкан Стар - когато я правих ходих там и по VIN излезе че втулка няма а аз си я държах в ръцете/. Като охлабиш обслужващият ремък, виж има ли радиален луфт оста на помпата. Ако има пак ще протече след известно време. Успех! :)
  • 0

#8 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Posted 31 January 2010 - 17:03

Свалих и разглобих помпата,не се оказа сложно.
Нямам никакъв луфт на оста както намам и лагерна втулка а обикновено.
Явно има различни хид.помпи понеже и размера на семеринката
който ми даде колегата Гайдарски е друг моята е 19x30x7/8.1.
Освен това моята работи на 110bar, а тук във форума видях една на 95bar
Започвам да търся семерингата,ще пиша за цената и как е минал ремонта.
  • 0

#9 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 07 February 2010 - 16:40

http://www.mbclub.bg...mp;#entry127802

Помпата протича или от семеринга отпред или от О пръстена между двете и половини. На моята смених и семеринга и О пръстена семеринга беше от скоростна кутия на голф просто само такъв имаха в магазина със същия размер дето ми трябва струваше 3лв О прустена беше стотинки.
  • 0
Публикувано изображение

#10 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 187 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Posted 08 February 2010 - 10:22

Колега същия ремонт си го направих преди 3-4 години,помпата течеше яко.Тогава разни светила ме плашеха , че няма ремонт или е временно решение.Само и само да скоча да купя някоя по зле от мойта втора ръка.Та свалих си помпата леко и внимателно.Колата е 124 , 200 дизел, с 95 барова помпа.Разглобих я и се оказа семеринга отпред на челото,беше се заварил.Отидох в авто плюс и слещу 5.40 лева си го закупих,по обратният ред сглобих смених си маслото и филтърчето на помпата и до ден днешен си карам МПС-то.Та от тогава съм на системата на шопите/око да види ръка да пипне/щото мошеници и търгаши един милион.Всеки гледа да те лъзне и да ти вземе парите.Успех с ремонта.
  • 0

#11 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Posted 11 February 2010 - 19:42

Готов
  • 0

#12 marinm

marinm

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    mecredes w124 250d

Posted 11 February 2010 - 19:56

Готов съм с ремонта,малко ми беше трудно да намеря точния семерин
но взех един с някакви стотни по-малък вътрешен диаметър но не се оказа проблем.
Струваше 6лв. взех си и филтър за маслото 9лв. екстра ми доиде само че този О-пръстен
няма и няма сложих стария макар да не ми се искаше но няма проблем за сега.
Обаче не успях да източа всичкото масло от системата около 600мл. ама си е бистро
то от 12г. досега насам само е доливано кво да му стане :)
Сложих обаче някакво хидравлично не го знам какво е че не съм го купъвал аз
знам че е само към 5лв литъра.Не ми е много спокойно с него дали може да ми
направи проблем.Някой ако е пробвал да каже.
Благодаря за съветите и снинмките колеги помогнаха ми най-вече да се престраша да я парчадосам.
Иначе не е нищо сложно проблем за 6лв ама.....
  • 0

#13 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 14 February 2010 - 13:23

Аз ползвам Mobil ATF 220
  • 0
Публикувано изображение




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users