Моторче за пръскалките за А 140 ?
Започната от artmika, 28 яну 2010 - 13:45:55
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 януари 2010 - 13:45
Здравейте и от мен !
Днес отказа моторчето за пръскалките, а в това време хич не е препоръчително...
Имам два въпроса:
- къде мога да намеря такова моторче ?;
- казаха ми, че имало някакво клапанче, което блокирало... Има ли начин да се "разблокира" ?
Благодаря ви предварително !
Днес отказа моторчето за пръскалките, а в това време хич не е препоръчително...
Имам два въпроса:
- къде мога да намеря такова моторче ?;
- казаха ми, че имало някакво клапанче, което блокирало... Има ли начин да се "разблокира" ?
Благодаря ви предварително !
#2
Публикувано 28 януари 2010 - 18:44
Ти как го реши че моторчето ти е за смяна?!
Причините може да са много, замръзнала течност, запушени пръскалки, изгорял предпазител, измъкнат мъркуч.....
Причините може да са много, замръзнала течност, запушени пръскалки, изгорял предпазител, измъкнат мъркуч.....
#3
Публикувано 28 януари 2010 - 20:53
Ахам-прав е Гроса,ама т'ва "моторче" не е ли помпа?!?
Като за начало отвори капака и слушай,на незапален двигател дали бучи мАторчето,докато някой вътре цъка лоста.Ако има шум,значи помпата си бачка и не е бушон,а е друг от гореспоменатите проблеми.
Като за начало отвори капака и слушай,на незапален двигател дали бучи мАторчето,докато някой вътре цъка лоста.Ако има шум,значи помпата си бачка и не е бушон,а е друг от гореспоменатите проблеми.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#4
Публикувано 28 януари 2010 - 21:08
Ти как го реши че моторчето ти е за смяна?!
Причините може да са много, замръзнала течност, запушени пръскалки, изгорял предпазител, измъкнат мъркуч.....
По метода на изключването:
- прегледах предпазителите - в изправност са;
- няма замръзнала течност;
- при контакт и натискане на лостчето, не се чува шум от самата помпа.
#5
Публикувано 28 януари 2010 - 21:10
Бравос...а сега за да си сигурен,че е от помпата провери дали идва ток на клемата му
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 28 януари 2010 - 21:14
Да, мина ми през ума, но нямам мултицет под ръка
#7
Публикувано 28 януари 2010 - 23:32
Да, мина ми през ума, но нямам мултицет под ръка
Пробвай с лампа
#8
Публикувано 29 януари 2010 - 00:23
Всичките ти дюзи ли не пръскат? Дали има запушени маркучета и дюзи ще разбереш най-лесно като натиснеш за пръскане на задното стъкло. Ако и там не пръска, значи наистина проблемът ти е в помпата. Ако е запушване - продухай го. При мен се беше запушла една от предните дюзи. Запуших с пръст тази, която работеше и натиснах да пръска вода. От другата излязоха някакви мръсотии и тя се отпуши. Не мисля, че става въпрос за замръзване, защото А-класите имат подгряване в казанчето с водата и на всяка една от дюзите. То се включва автоматично, когато температурата е под 0 градуса, така че няма вариант дюзите да замръзнат. Ако ти се наложи да извадиш предните дюзи - трябва да разглобиш пластмасовата решетка под чистачките както когато се сменя филтъра на климатика. Отваряш предния капак, развиваш 5 винта и решетката се маха. Под нея ще видиш един дебел черен маркуч, който първо влиза в един Т-образен разклонител (който се явява и едната дюза) и продължава към другата дюза. Със задната пръскалка е по-сложно - там маркучите вървят по пода и после се качват нагоре по гредата зад задната врата.
#9
Публикувано 29 януари 2010 - 12:48
Благодаря ви за отговорите !
Да, Пламен - всички дюзи, включително и задната, не пръскат.
Именно затова подозренията ми паднаха върху помпата.
Така, като гледам, не ще да е голяма драма смяната й ...
Освен, ако няма някакъв подводен камък... ?
От скоро сме с бейби Бенца, та затова повечко питаме сега...
Благодаря ви още веднъж за включванията !
Да, Пламен - всички дюзи, включително и задната, не пръскат.
Именно затова подозренията ми паднаха върху помпата.
Така, като гледам, не ще да е голяма драма смяната й ...
Освен, ако няма някакъв подводен камък... ?
От скоро сме с бейби Бенца, та затова повечко питаме сега...
Благодаря ви още веднъж за включванията !
#10
Публикувано 29 януари 2010 - 13:29
Преди да купиш послушай Гроса,два кабела и една крушка ще ти решат проблема с диагнозата.Благодаря ви за отговорите !
Да, Пламен - всички дюзи, включително и задната, не пръскат.
Именно затова подозренията ми паднаха върху помпата.
Така, като гледам, не ще да е голяма драма смяната й ...
Освен, ако няма някакъв подводен камък... ?
От скоро сме с бейби Бенца, та затова повечко питаме сега...
Благодаря ви още веднъж за включванията !
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#11
Публикувано 29 януари 2010 - 13:38
О, това задължително! Винаги преди да сменяш нещо се увери на 100 %, че е за смяна! При А-класите обикновено нещо се е разместило, някой кабел се е дръпнал, изключил, някоя щипка е паднала, някоя клема се е зацапала. При мен в един момент бях решил, че всичко е за смяна, а то с едно позабърсване и продухване работи като часовник! Единственото, което е някакво минусче при ремонтите на А-класите е силно намаленият обем на двигателя, поради което всякакви части и възли са наслагани едни върху други и навързани едни за други! За щастие, целият резервоар за течност за чистачките е направен умишлено да се маха много лесно с едно завъртане на едно специално жълто лостче - няма как да не го забележиш! Това е така, защото отдолу е достъпът до фаровете, хидропомпата за волана и др. Дори не ти трябват инструменти за да разглобиш.Преди да купиш послушай Гроса,два кабела и една крушка ще ти решат проблема с диагнозата.
#12
Публикувано 29 януари 2010 - 13:55
Така и ще направя !
Благодаря ви, колеги !
Благодаря ви, колеги !
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни