Преди да купиш послушай Гроса,два кабела и една крушка ще ти решат проблема с диагнозата.
О, това задължително! Винаги преди да сменяш нещо се увери на 100 %, че е за смяна! При А-класите обикновено нещо се е разместило, някой кабел се е дръпнал, изключил, някоя щипка е паднала, някоя клема се е зацапала. При мен в един момент бях решил, че всичко е за смяна, а то с едно позабърсване и продухване работи като часовник!

Единственото, което е някакво минусче при ремонтите на А-класите е силно намаленият обем на двигателя, поради което всякакви части и възли са наслагани едни върху други и навързани едни за други! За щастие, целият резервоар за течност за чистачките е направен умишлено да се маха много лесно с едно завъртане на едно специално жълто лостче - няма как да не го забележиш! Това е така, защото отдолу е достъпът до фаровете, хидропомпата за волана и др. Дори не ти трябват инструменти за да разглобиш.