Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моторче за пръскалките за А 140 ?


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 artmika

artmika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A140 / 1999

Публикувано 28 януари 2010 - 13:45

Здравейте и от мен ! :blush:

Днес отказа моторчето за пръскалките, а в това време хич не е препоръчително... :)
Имам два въпроса:

- къде мога да намеря такова моторче ?;
- казаха ми, че имало някакво клапанче, което блокирало... Има ли начин да се "разблокира" ?

Благодаря ви предварително !
:mbcb
  • 0

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 януари 2010 - 18:44

Ти как го реши че моторчето ти е за смяна?!
Причините може да са много, замръзнала течност, запушени пръскалки, изгорял предпазител, измъкнат мъркуч..... :huh:
  • 0

logo-600-1002.png


#3 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 28 януари 2010 - 20:53

Ахам-прав е Гроса,ама т'ва "моторче" не е ли помпа?!?
Като за начало отвори капака и слушай,на незапален двигател дали бучи мАторчето,докато някой вътре цъка лоста.Ако има шум,значи помпата си бачка и не е бушон,а е друг от гореспоменатите проблеми.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#4 artmika

artmika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A140 / 1999

Публикувано 28 януари 2010 - 21:08

Ти как го реши че моторчето ти е за смяна?!
Причините може да са много, замръзнала течност, запушени пръскалки, изгорял предпазител, измъкнат мъркуч..... :huh:


По метода на изключването:
- прегледах предпазителите - в изправност са;
- няма замръзнала течност;
- при контакт и натискане на лостчето, не се чува шум от самата помпа.
  • 0

#5 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 28 януари 2010 - 21:10

Бравос...а сега за да си сигурен,че е от помпата провери дали идва ток на клемата му ;)
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#6 artmika

artmika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A140 / 1999

Публикувано 28 януари 2010 - 21:14

Да, мина ми през ума, но нямам мултицет под ръка :angry2:
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 28 януари 2010 - 23:32

Да, мина ми през ума, но нямам мултицет под ръка :angry2:


Пробвай с лампа ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#8 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 29 януари 2010 - 00:23

Всичките ти дюзи ли не пръскат? Дали има запушени маркучета и дюзи ще разбереш най-лесно като натиснеш за пръскане на задното стъкло. Ако и там не пръска, значи наистина проблемът ти е в помпата. Ако е запушване - продухай го. При мен се беше запушла една от предните дюзи. Запуших с пръст тази, която работеше и натиснах да пръска вода. От другата излязоха някакви мръсотии и тя се отпуши. Не мисля, че става въпрос за замръзване, защото А-класите имат подгряване в казанчето с водата и на всяка една от дюзите. То се включва автоматично, когато температурата е под 0 градуса, така че няма вариант дюзите да замръзнат. Ако ти се наложи да извадиш предните дюзи - трябва да разглобиш пластмасовата решетка под чистачките както когато се сменя филтъра на климатика. Отваряш предния капак, развиваш 5 винта и решетката се маха. Под нея ще видиш един дебел черен маркуч, който първо влиза в един Т-образен разклонител (който се явява и едната дюза) и продължава към другата дюза. Със задната пръскалка е по-сложно - там маркучите вървят по пода и после се качват нагоре по гредата зад задната врата.
  • 0
Публикувано изображение

#9 artmika

artmika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A140 / 1999

Публикувано 29 януари 2010 - 12:48

Благодаря ви за отговорите ! :icon_welldone:

Да, Пламен - всички дюзи, включително и задната, не пръскат.
Именно затова подозренията ми паднаха върху помпата.
Така, като гледам, не ще да е голяма драма смяната й ...
Освен, ако няма някакъв подводен камък... ? :)

От скоро сме с бейби Бенца, та затова повечко питаме сега...
Благодаря ви още веднъж за включванията ! :friends:
  • 0

#10 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 29 януари 2010 - 13:29

Благодаря ви за отговорите ! :icon_welldone:

Да, Пламен - всички дюзи, включително и задната, не пръскат.
Именно затова подозренията ми паднаха върху помпата.
Така, като гледам, не ще да е голяма драма смяната й ...
Освен, ако няма някакъв подводен камък... ? :)

От скоро сме с бейби Бенца, та затова повечко питаме сега...
Благодаря ви още веднъж за включванията ! :friends:

Преди да купиш послушай Гроса,два кабела и една крушка ще ти решат проблема с диагнозата.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#11 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Публикувано 29 януари 2010 - 13:38

Преди да купиш послушай Гроса,два кабела и една крушка ще ти решат проблема с диагнозата.

О, това задължително! Винаги преди да сменяш нещо се увери на 100 %, че е за смяна! При А-класите обикновено нещо се е разместило, някой кабел се е дръпнал, изключил, някоя щипка е паднала, някоя клема се е зацапала. При мен в един момент бях решил, че всичко е за смяна, а то с едно позабърсване и продухване работи като часовник! :) Единственото, което е някакво минусче при ремонтите на А-класите е силно намаленият обем на двигателя, поради което всякакви части и възли са наслагани едни върху други и навързани едни за други! За щастие, целият резервоар за течност за чистачките е направен умишлено да се маха много лесно с едно завъртане на едно специално жълто лостче - няма как да не го забележиш! Това е така, защото отдолу е достъпът до фаровете, хидропомпата за волана и др. Дори не ти трябват инструменти за да разглобиш.
  • 0
Публикувано изображение

#12 artmika

artmika

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    A140 / 1999

Публикувано 29 януари 2010 - 13:55

Така и ще направя !

Благодаря ви, колеги ! :icon_welldone:
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни