Проблем с чистачките
Started by I-vanko, 28 Jan 2010 - 09:22:59
22 replies to this topic
#1
Posted 28 January 2010 - 09:22
Здравейте,
имам два проблема и се надявам някой дами помогне.
Чистачката ми от време на време " забива"по средатаи пак продължава,страх ме е да неизгори мотора,дайте съвет...
втори проблем-от студа вратите (задните) не могат да се отварят отвътре...дали е проблем само сега в студеното или нещо се е скъсало?
благодаря предварително за отнетото ви време...
имам два проблема и се надявам някой дами помогне.
Чистачката ми от време на време " забива"по средатаи пак продължава,страх ме е да неизгори мотора,дайте съвет...
втори проблем-от студа вратите (задните) не могат да се отварят отвътре...дали е проблем само сега в студеното или нещо се е скъсало?
благодаря предварително за отнетото ви време...
#2
Posted 28 January 2010 - 09:28
Чистачката, целият механизъм, трябва да бъде разглобен основно и добре почистен,Здравейте,
имам два проблема и се надявам някой дами помогне.
Чистачката ми от време на време " забива"по средатаи пак продължава,страх ме е да неизгори мотора,дайте съвет...
втори проблем-от студа вратите (задните) не могат да се отварят отвътре...дали е проблем само сега в студеното или нещо се е скъсало?
благодаря предварително за отнетото ви време...
след което също така добре смазан
Относно вратите - виж дали случайно не са щракнати предпазителите на вратите,
които служат именно затова, като презумцията е децата возещи се отзад
да не могат да отворят вратата по време на движение
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Posted 29 January 2010 - 08:28
много благодаря!
#4
Posted 29 January 2010 - 08:50
За вратите, наистина най-вероятно е заключващият механизъм за деца. Ако има нещо скъсано, ще усетиш веднага по дръжката за отваряне - олеква и нищо не усещаш, когато я дърпаш.
За чистачките - само едната ли засича или и двете? Доколкото знам те са на общ мотор и ако ти засича само едната - по скоро нещо механично й блокира рамото или гумената част на перото се е измъкнало и опира някъде. Моторът не може да изгори, защото специално при чистачките е нискооборотен и мощен точно с цел да понася натоварвания.
За чистачките - само едната ли засича или и двете? Доколкото знам те са на общ мотор и ако ти засича само едната - по скоро нещо механично й блокира рамото или гумената част на перото се е измъкнало и опира някъде. Моторът не може да изгори, защото специално при чистачките е нискооборотен и мощен точно с цел да понася натоварвания.
#5
Posted 29 January 2010 - 10:00
W202 е само с една чистачка колега...
За чистачките - само едната ли засича или и двете?
...
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#6
Posted 29 January 2010 - 11:11
Да, вярно! Изобщо не ми мина през ума! Значи съветът отпада!W202 е само с една чистачка колега
#7
Posted 07 February 2010 - 22:49
благодаря на всички,от полза беше
#8
Posted 16 February 2010 - 20:07
благодаря на всички,от полза беше
кое беше от полза?!?
смазване то ли,кое ?
да кажа и аз моя опит с чистачката .
в неделя нещо се прецака,взе да заяжда по време на работа,аха да спре и продължава,и пак така на пресекулки.
днес успях да измъкна целия механизъм както е показал нагледно колегата Faca,за моя радост се разминах само с едно смазване.
поздрави на Faca за доброто упътване.
#9
Posted 01 March 2010 - 11:29
Колеги относно чистачката и аз го ядох това дърво)))В моторчето й има едно пластмасово зъбно колело което се изяжда много бързо ако не се смаже чистачката. Като отделна част не се продава даже и втора ръка,а трябва смяна на цялото моторче което на мен ми излезе 200лв. втора ръка и стана и от Е класа
#10
Posted 01 March 2010 - 12:37
Колеги относно чистачката и аз го ядох това дърво)))В моторчето й има едно пластмасово зъбно колело което се изяжда много бързо ако не се смаже чистачката. Като отделна част не се продава даже и втора ръка,а трябва смяна на цялото моторче което на мен ми излезе 200лв. втора ръка и стана и от Е класа
Аз имам същия проблем, явно е доста често срещан. По моргите около 100тина лв им искат на тез моторчета, но от друга страна няма гаранция, че и то няма да е заминало вече.Инче викаш от очиларка пасва, аз лично се чудих дали от 124ка не става. Намерих на едно място точно за W202, но моята е 98ма с по-различна букса , а тази е от 96та та се чудих дали ще стане, може би ще трябва кабелите нещо да се преправят.
#11
Posted 01 March 2010 - 14:50
Ами аз тази операция я правих преди 2 год. и ме одраха с 200лв. Даде ми го уж познат и каза че е от Е класа.Букси и всичко останало си беше същото))А иначе като го отвориш това моторче се вижда самото колело и можеш да добиеш представа дали е читаво или е поизядено и тоАз имам същия проблем, явно е доста често срещан. По моргите около 100тина лв им искат на тез моторчета, но от друга страна няма гаранция, че и то няма да е заминало вече.Инче викаш от очиларка пасва, аз лично се чудих дали от 124ка не става. Намерих на едно място точно за W202, но моята е 98ма с по-различна букса , а тази е от 96та та се чудих дали ще стане, може би ще трябва кабелите нещо да се преправят.
#12
Posted 02 March 2010 - 20:23
пояснявам и се извинявам,че закъснях
излезе от пласмасовото зъбно колело в моторчето,има два вида моторчета голям и малък(според размера),моето беше от малкия,след като обиколих навсякаде и не намерих,след което разбрах ,че и големите стават,просто е с един кабел повече,махнах излишния и всичко стана супер..пояснявам за да стават и двата вида трябва механизма на чистачките при захващането на моторчето да е с 6(шест) дупки--захвата е с три болта,но асиметрично за двата вида... това е надявам се да съм полезен с информацията
излезе от пласмасовото зъбно колело в моторчето,има два вида моторчета голям и малък(според размера),моето беше от малкия,след като обиколих навсякаде и не намерих,след което разбрах ,че и големите стават,просто е с един кабел повече,махнах излишния и всичко стана супер..пояснявам за да стават и двата вида трябва механизма на чистачките при захващането на моторчето да е с 6(шест) дупки--захвата е с три болта,но асиметрично за двата вида... това е надявам се да съм полезен с информацията
#13
Posted 17 March 2010 - 11:39
Ей, приятели не бързайте да разглобявате нищо. Аз имах подобен проблем, но се разминах само със външно смазване. Като се демонтира пластмасовото капаче на рамото на чистачката се вижда една лъскава остичка дето изхвърля чистачката да прави тия особенни стрелкащи движения(сещате се нали), капнах върху ная топло масло със щеката за проверка нивото на маслото в двигателя и чистачката тръгна. Може да съм закъснял, но по-добре късно отколкото никога.
#14
Posted 20 March 2010 - 14:25
И аз сменях моторче - при мен беше от BMW - и от тогава на няколко месеца смазвам буталото с течност за смазване на триещи се части или WD40, както и пружините, повдигащи и задържащи чистачката.
#15
Posted 21 March 2010 - 13:17
Използвам тази тема да си поставя въпроса: зъбното колело на чистачката (W202 1995 С180) превърта на оста без голямо усилие и не може да управлява надлъжното движение. Става дума за зъбното колело, което зацепва с вънншните зъби в корпуса на самата чистачка. Няма изрорнени зъби, но би трябвало да се върти заедно с оста или поне с много голямо усилие да превърта. Не знам как се разглобява, защото оста ми прилича на занитена към мотовилката от другата страна. Ще приема с благодарност съвети от опитни и патили как да ремонтирам тази джаджа.
Chistachka1
Chistachka2
Chistachka1
Chistachka2
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users