климатик 124 проблем
Започната от 560сел, 27 яну 2010 - 22:18:51
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 януари 2010 - 22:18
имам следния проблем с климата на 124 от една седмица дали от студа или нещо друго като го включа и компресора не иска да тръгне а като го пусна на изсушаване цъква релето и тръгва да работи но от днес вече и така не тръгва и се чудя дали има някаква защита от студа или нещо се е п.......ло
#2
Публикувано 27 януари 2010 - 22:33
Първа стъпка е проверка на количеството фреонимам следния проблем с климата на 124 от една седмица дали от студа или нещо друго като го включа и компресора не иска да тръгне а като го пусна на изсушаване цъква релето и тръгва да работи но от днес вече и така не тръгва и се чудя дали има някаква защита от студа или нещо се е п.......ло
п.с. темата се мести в по-подходящ раздел!
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Публикувано 30 януари 2010 - 20:19
ами щом няма защита това ще сторя първо и дано само да излезе нещо дребно че на тая криза само това ми требе
#4
Публикувано 01 февруари 2010 - 00:50
а закакво пускаш компресора зимата и каква е тази функция за изсушаване при 124-ките това да не е домашен климатик : )ами щом няма защита това ще сторя първо и дано само да излезе нещо дребно че на тая криза само това ми требе
#5
Публикувано 04 февруари 2010 - 00:18
1. добре е поне веднъж в месеца да се пуска климатика за десетина минути за да не ремонтираш после компресор;а закакво пускаш компресора зимата и каква е тази функция за изсушаване при 124-ките това да не е домашен климатик : )
2. има бутон за изсушаване на предното стъкло когато е запотено;
3. кагато ти е пуснат климатика зимата ти изсушава въздуха и не ти се запотяват стъклата, докато в режим ЕС е възможно изпотяването им;
#6
Публикувано 04 февруари 2010 - 23:10
2. има бутон за изсушаване на предното стъкло когато е запотено;
3. кагато ти е пуснат климатика зимата ти изсушава въздуха и не ти се запотяват стъклата, докато в режим ЕС е възможно изпотяването им;
т.2 и т.3 в комбинация с това, че по подразбиране климатикът е включен са нещото, заради което се кефа на Мерцедес!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Публикувано 08 май 2010 - 14:34
аз да използвам темата - колата е 124 купе, м11 мотор 2.0, 1993та, с климатроник е, без врътките.
проблемът е - блокът за контрол на клима и парно - нито едно бутонче не работи, в смисъл такъв - нищо не се случва, независимо какво натисна - нито студено духа, нито топло, нито се чува да пуска компресора, нито цъква нещо, няма и помен да пусне вентилатора на парното - нищо! и за капак - бутоните на климата не им работи осветлението - на всичките! а всичко друго по таблото си свети.
момчето, от което я взех, каза, че от време на време се пускала климата, ходил на някакво реле да му запояват някакво съпротивление, малко работила системата и пак почнали номерата...
къде да търся проблема първоначално? дали е от копчетата(това го допускам, защото не им бачка осветлението) или е другаде проблема?
много благодаря на всички отзовали се предварително!
проблемът е - блокът за контрол на клима и парно - нито едно бутонче не работи, в смисъл такъв - нищо не се случва, независимо какво натисна - нито студено духа, нито топло, нито се чува да пуска компресора, нито цъква нещо, няма и помен да пусне вентилатора на парното - нищо! и за капак - бутоните на климата не им работи осветлението - на всичките! а всичко друго по таблото си свети.
момчето, от което я взех, каза, че от време на време се пускала климата, ходил на някакво реле да му запояват някакво съпротивление, малко работила системата и пак почнали номерата...
къде да търся проблема първоначално? дали е от копчетата(това го допускам, защото не им бачка осветлението) или е другаде проблема?
много благодаря на всички отзовали се предварително!
#8
Публикувано 08 май 2010 - 21:33
аз да използвам темата - колата е 124 купе, м11 мотор 2.0, 1993та, с климатроник е, без врътките.
проблемът е - блокът за контрол на клима и парно - нито едно бутонче не работи, в смисъл такъв - нищо не се случва, независимо какво натисна - нито студено духа, нито топло, нито се чува да пуска компресора, нито цъква нещо, няма и помен да пусне вентилатора на парното - нищо! и за капак - бутоните на климата не им работи осветлението - на всичките! а всичко друго по таблото си свети.
момчето, от което я взех, каза, че от време на време се пускала климата, ходил на някакво реле да му запояват някакво съпротивление, малко работила системата и пак почнали номерата...
къде да търся проблема първоначално? дали е от копчетата(това го допускам, защото не им бачка осветлението) или е другаде проблема?
много благодаря на всички отзовали се предварително!
Трябва да има силови релета - те са по 2,50 лв. нови. На италианската ДиаРия са 3 а на оригиналния не знам колко са и къде, но най-вероятно са в бушониерата. На тези силови релета проблемът е контактните пъпки - нагарят и я се включи, я не. И при мен беше така - смених ги и компресора заспа. Успех!
#9
Публикувано 10 май 2010 - 22:35
колата ми е италиански внос, наистина, и да разбирам, че има разлика от другите, щом е била новозакупена на Ботуша? климатроника си изглежда напълно оригинално поставен
утре ще погледна бушонното табло, мерси много за съветите!
ще напиша какво е станало.
утре ще погледна бушонното табло, мерси много за съветите!
ще напиша какво е станало.
#10
Публикувано 17 май 2010 - 07:09
т.2 и т.3 в комбинация с това, че по подразбиране климатикът е включен са нещото, заради което се кефа на Мерцедес!
колега,
на баща ми му взехме Ц220 с климатик, за който майсторът твърди че е включен, когато бутонът "АС" не свети... Когато свети бутонът, казва че е изключен... На мен ми се струва това много странно - свикнал съм като е включено нещо - тогава индикаторът му да свети. Излиза че половин зима сме карали на включен климатик ...
И все пак влязах в този форум за да получа потвърждение - значи климатик на С220 е Включен, когато бутонът му не свети, а е изключен когато свети червено на бутонът "АС".
Странно!
#11
Публикувано 17 май 2010 - 09:35
колега,
на баща ми му взехме Ц220 с климатик, за който майсторът твърди че е включен, когато бутонът "АС" не свети... Когато свети бутонът, казва че е изключен... На мен ми се струва това много странно - свикнал съм като е включено нещо - тогава индикаторът му да свети. Излиза че половин зима сме карали на включен климатик ...
И все пак влязах в този форум за да получа потвърждение - значи климатик на С220 е Включен, когато бутонът му не свети, а е изключен когато свети червено на бутонът "АС".
Странно!
Бутонът е "EC", не е AC.
EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.
Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.
После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.
Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.
Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.
#12
Публикувано 17 май 2010 - 10:09
Бутонът е "EC", не е AC.
EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.
Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.
После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.
Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.
Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.
Прав си колега "ЕС" беше...
мерси за разяснението, разбрах идеята
#13
Публикувано 07 май 2011 - 12:03
Бутонът е "EC", не е AC.
EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.
Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.
После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.
Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.
Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.
намен пък не ми работи парното на студено а и с климатика имам проблем може би компресора.като вали доста ми се запотяват стъклата.Въпроса ми е да го включвам ли това ЕС или не тъй като отскоро я имам и незнаех даже за какво е този бутон чак сега разбирам като прочетох.и значи ако свети бутона по пътя на логиката изключвам компресора,ако не свети е вкл.Благодаря предварително.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни