Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

климатик 124 проблем


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 560сел

560сел

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:

Публикувано 27 януари 2010 - 22:18

имам следния проблем с климата на 124 от една седмица дали от студа или нещо друго като го включа и компресора не иска да тръгне а като го пусна на изсушаване цъква релето и тръгва да работи но от днес вече и така не тръгва и се чудя дали има някаква защита от студа или нещо се е п.......ло
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 27 януари 2010 - 22:33

имам следния проблем с климата на 124 от една седмица дали от студа или нещо друго като го включа и компресора не иска да тръгне а като го пусна на изсушаване цъква релето и тръгва да работи но от днес вече и така не тръгва и се чудя дали има някаква защита от студа или нещо се е п.......ло

Първа стъпка е проверка на количеството фреон ;)

п.с. темата се мести в по-подходящ раздел!
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 560сел

560сел

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:

Публикувано 30 януари 2010 - 20:19

ами щом няма защита това ще сторя първо и дано само да излезе нещо дребно че на тая криза само това ми требе
  • 0

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 01 февруари 2010 - 00:50

ами щом няма защита това ще сторя първо и дано само да излезе нещо дребно че на тая криза само това ми требе

а закакво пускаш компресора зимата и каква е тази функция за изсушаване при 124-ките това да не е домашен климатик : )
  • 0

#5 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 04 февруари 2010 - 00:18

а закакво пускаш компресора зимата и каква е тази функция за изсушаване при 124-ките това да не е домашен климатик : )

1. добре е поне веднъж в месеца да се пуска климатика за десетина минути за да не ремонтираш после компресор;
2. има бутон за изсушаване на предното стъкло когато е запотено;
3. кагато ти е пуснат климатика зимата ти изсушава въздуха и не ти се запотяват стъклата, докато в режим ЕС е възможно изпотяването им;
  • 0
Публикувано изображение

#6 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 февруари 2010 - 23:10

2. има бутон за изсушаване на предното стъкло когато е запотено;
3. кагато ти е пуснат климатика зимата ти изсушава въздуха и не ти се запотяват стъклата, докато в режим ЕС е възможно изпотяването им;


т.2 и т.3 в комбинация с това, че по подразбиране климатикът е включен са нещото, заради което се кефа на Мерцедес!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#7 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 08 май 2010 - 14:34

аз да използвам темата - колата е 124 купе, м11 мотор 2.0, 1993та, с климатроник е, без врътките.

проблемът е - блокът за контрол на клима и парно - нито едно бутонче не работи, в смисъл такъв - нищо не се случва, независимо какво натисна - нито студено духа, нито топло, нито се чува да пуска компресора, нито цъква нещо, няма и помен да пусне вентилатора на парното - нищо! и за капак - бутоните на климата не им работи осветлението - на всичките! а всичко друго по таблото си свети.

момчето, от което я взех, каза, че от време на време се пускала климата, ходил на някакво реле да му запояват някакво съпротивление, малко работила системата и пак почнали номерата...

къде да търся проблема първоначално? дали е от копчетата(това го допускам, защото не им бачка осветлението) или е другаде проблема?

много благодаря на всички отзовали се предварително!
  • 0

#8 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 08 май 2010 - 21:33

аз да използвам темата - колата е 124 купе, м11 мотор 2.0, 1993та, с климатроник е, без врътките.

проблемът е - блокът за контрол на клима и парно - нито едно бутонче не работи, в смисъл такъв - нищо не се случва, независимо какво натисна - нито студено духа, нито топло, нито се чува да пуска компресора, нито цъква нещо, няма и помен да пусне вентилатора на парното - нищо! и за капак - бутоните на климата не им работи осветлението - на всичките! а всичко друго по таблото си свети.

момчето, от което я взех, каза, че от време на време се пускала климата, ходил на някакво реле да му запояват някакво съпротивление, малко работила системата и пак почнали номерата...

къде да търся проблема първоначално? дали е от копчетата(това го допускам, защото не им бачка осветлението) или е другаде проблема?

много благодаря на всички отзовали се предварително!


Трябва да има силови релета - те са по 2,50 лв. нови. На италианската ДиаРия са 3 а на оригиналния не знам колко са и къде, но най-вероятно са в бушониерата. На тези силови релета проблемът е контактните пъпки - нагарят и я се включи, я не. И при мен беше така - смених ги и компресора заспа. Успех!
  • 0

#9 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 10 май 2010 - 22:35

колата ми е италиански внос, наистина, и да разбирам, че има разлика от другите, щом е била новозакупена на Ботуша? климатроника си изглежда напълно оригинално поставен

утре ще погледна бушонното табло, мерси много за съветите!

ще напиша какво е станало.
  • 0

#10 advanced

advanced

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:

Публикувано 17 май 2010 - 07:09

т.2 и т.3 в комбинация с това, че по подразбиране климатикът е включен са нещото, заради което се кефа на Мерцедес!


колега,
на баща ми му взехме Ц220 с климатик, за който майсторът твърди че е включен, когато бутонът "АС" не свети... Когато свети бутонът, казва че е изключен... На мен ми се струва това много странно - свикнал съм като е включено нещо - тогава индикаторът му да свети. Излиза че половин зима сме карали на включен климатик ...
И все пак влязах в този форум за да получа потвърждение - значи климатик на С220 е Включен, когато бутонът му не свети, а е изключен когато свети червено на бутонът "АС".
Странно!
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 май 2010 - 09:35

колега,
на баща ми му взехме Ц220 с климатик, за който майсторът твърди че е включен, когато бутонът "АС" не свети... Когато свети бутонът, казва че е изключен... На мен ми се струва това много странно - свикнал съм като е включено нещо - тогава индикаторът му да свети. Излиза че половин зима сме карали на включен климатик ...
И все пак влязах в този форум за да получа потвърждение - значи климатик на С220 е Включен, когато бутонът му не свети, а е изключен когато свети червено на бутонът "АС".
Странно!


Бутонът е "EC", не е AC.

EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.

Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.

После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.

Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.

Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.
  • 0

#12 advanced

advanced

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:

Публикувано 17 май 2010 - 10:09

Бутонът е "EC", не е AC.

EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.

Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.

После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.

Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.

Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.


Прав си колега "ЕС" беше...
мерси за разяснението, разбрах идеята :)
  • 0

#13 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Публикувано 07 май 2011 - 12:03

Бутонът е "EC", не е AC.

EC - economy - значи икономичен режим, т.е. компресорът не работи.

Колегата пуснал темата - компресорът има защита - даже няколко. Първо на дехидратора има един датчик за налягане на фреона. Няма фреон - не се включва компресора.

После релето наклимата е сложна схема която следин оборотите на мотора и на компресора - и ако има фрапираща разлика, изключва електро-магнитния съединител на задвижващата шайба.

Трето - ако не ти работи вентилатора - компресорът също не тръгва. На мен ми изглежда като да е последното.

Четвърто - дори бутонът ЕС да не свети, компресорът не е включен постоянно, а само тогава когато температурата в купето е по-висока от зададената на градуираното колелце. Така че зиме-лете, спокойно може да си караш с включен климатик. Компресорът работи само при нужда.




намен пък не ми работи парното на студено а и с климатика имам проблем може би компресора.като вали доста ми се запотяват стъклата.Въпроса ми е да го включвам ли това ЕС или не тъй като отскоро я имам и незнаех даже за какво е този бутон чак сега разбирам като прочетох.и значи ако свети бутона по пътя на логиката изключвам компресора,ако не свети е вкл.Благодаря предварително.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни