двигателя гасне
Started by bvuchev, 26 Jan 2010 - 11:12:43
5 replies to this topic
#1
Posted 26 January 2010 - 11:12
Здравейте, колата е MB 124 -ка, 89г. 2000 кубика, бензин. Проблема е следния : на празен ход оборотите са стабилни, колата има мощност, но при повишаване на консумацията - включено парно, фарове и плътно завиване наляво или надясно, колата изгасва. Какъв може да е проблема?
Благодаря предварително !
Благодаря предварително !
#2
Posted 26 January 2010 - 11:25
Агрегатите алтернатор и хидравлика натоварват двигателя,Здравейте, колата е MB 124 -ка, 89г. 2000 кубика, бензин. Проблема е следния : на празен ход оборотите са стабилни, колата има мощност, но при повишаване на консумацията - включено парно, фарове и плътно завиване наляво или надясно, колата изгасва. Какъв може да е проблема?
Благодаря предварително !
и оборотите падат , но електрониката би трябвало да подаде сигнал и оборотите да се стабилизират.
Това по време на движение ли го прави или само когато работи на място?
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#3
Posted 26 January 2010 - 16:26
Агрегатите алтернатор и хидравлика натоварват двигателя,
и оборотите падат , но електрониката би трябвало да подаде сигнал и оборотите да се стабилизират.
Това по време на движение ли го прави или само когато работи на място?
Прави го на място. При включване на фаровете оборотите падат едва забележимо, при плътен ляв/десен падат рязко и гасне. В много редки случаи падат под 500 и пак се регулират, но като цяло гасне. В движение го прави пак
на 90 град. завой и е много неприятно да останеш без серво в момента на завиване :-(
Много би ми помогнало ако ми посочите кои е блока, които се грижи за автоматично подаване на газ в такава ситуация. Явно блока работи, но с някакво закъснение и преди сработването му двигателя гасне.
#4
Posted 26 January 2010 - 18:45
Това от което ти зависи празния ход се казва "моторче за ПХ " то представлява стъпково моторче свързано към клапан ,който регулира въздуха (ако колата е на бензин) и въздуха+газта (ако им АГУ) Та проблема ти е в него. Намира се м/у двигателя и купето под въздушният филтер.
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Posted 26 January 2010 - 19:10
Това от което ти зависи празния ход се казва "моторче за ПХ " то представлява стъпково моторче свързано към клапан ,който регулира въздуха (ако колата е на бензин) и въздуха+газта (ако им АГУ) Та проблема ти е в него. Намира се м/у двигателя и купето под въздушният филтер.
Ами мисля, че то работи. Скоро обаче сменях гуменото съединение което излиза от моторчето за ПХ. То е съставено от 3 части. : аз смених 1-вата в близост до моторчето, че беше пукната.2-рата е късо парче и 3-тата отива във въздушния филтър.
Понеже ги разглобих и трите, между 2-рата и 3-тата има конусовидна пластмасова част в която влиза вакуум-тръбичка. Възможно ли е да съм обърнал конусчето и от това да се получава проблема? На къде трябва да сочи острата част на конуса- към двигателя или към моторчето за празен ход?
Благодаря много за бързите отговори !
#6
Posted 27 January 2010 - 01:21
Напред към фаровете.
Може и наобратно, но трябва да се регулира горивната смес наново.
Може и наобратно, но трябва да се регулира горивната смес наново.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users