Мерцедесчето не пали
Started by fiona_Aclass, 25 Jan 2010 - 19:07:13
12 replies to this topic
#1
Posted 25 January 2010 - 19:07
От месец насам сутрин колата(А140) пали от третия път,смених свещите,но продължава да прави същия проблем. Сега като е по студено пали от 5-6 път.
Споменаха ми,че проблема може да е от някакъв кабел, утре ще я карам в сервиз, но искам да чуя и вашето мнение.
Споменаха ми,че проблема може да е от някакъв кабел, утре ще я карам в сервиз, но искам да чуя и вашето мнение.
#2
Posted 25 January 2010 - 20:53
Да не би да му сипваш кофти гориво с повечко водица и да замръзва тук там?От месец насам сутрин колата(А140) пали от третия път,смених свещите,но продължава да прави същия проблем.Сега като е по студено пали 5-6 път.
Споменаха ми,че пролема може да е от някакъв кабел,утре ще я карам в серивз,но искам да чуя и вашето мнение
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Posted 25 January 2010 - 22:47
Странното е че прави така само сутринта,а през останалото време си пали нормално
А дали може да е от горивния филтър,който не сменян скоро?
А дали може да е от горивния филтър,който не сменян скоро?
#5
Posted 26 January 2010 - 01:30
Попринцип са възможни много неща да са , като се проследи пътя на горивото от резервоара , през гпривоподкачащата помпа , през горивния филтър и т.н. , а проблема може и въобще да не е от това , може да се окаче стартер или нещо друго. Най добре на диагностика , да се види на място какво е. Успех!!!
#6
Posted 29 January 2010 - 19:17
Сега започна да работи на 3 цилиндъра,ще се наложи да я закарам на диагностика
Ще ми препоръчате ли някое място в Пловдив?
Ще ми препоръчате ли някое място в Пловдив?
#7
Posted 29 January 2010 - 19:31
Сменяла ли си свещи?
#8
Posted 29 January 2010 - 19:40
Да,смених ги (преди 2-3 дена)NGK са
#9
Posted 11 February 2010 - 12:14
Душа, чета ти темите... ами ти направо си почнала да разбираш повече от половината хора във форумите.
С каква увереност ги говориш за 3те цилиндъра, палене...
---
Честно, не се шегувам. Според мен този сервиз, в който ходиш са те взели за глухарче и искат да те брулят максимално.
Няма ли мъж около теб, който да поразбира малко, да погледне колата и да удря по едно рамо. Дори баща, брат... някой там.
Говоря сериозно. Бях казал на една приятелка какво й има на колата, къде да отиде, час й бях запазил. Отишла и ми звъни малко по-късно й казали съвсем други неща.
После като се появих на място се усетиха, че бъркат... и това са хора, с които се познаваме. Просто виждат млада дама и айдеееееееееее на клона.
---
Друг вариант, хвани отиди с пловдивските колеги на някоя сбирка. Симпатично момиче изглеждаш, едва ли ще ти откажат помощ
А ако имаш път към София, добре си дошла.
С каква увереност ги говориш за 3те цилиндъра, палене...
---
Честно, не се шегувам. Според мен този сервиз, в който ходиш са те взели за глухарче и искат да те брулят максимално.
Няма ли мъж около теб, който да поразбира малко, да погледне колата и да удря по едно рамо. Дори баща, брат... някой там.
Говоря сериозно. Бях казал на една приятелка какво й има на колата, къде да отиде, час й бях запазил. Отишла и ми звъни малко по-късно й казали съвсем други неща.
После като се появих на място се усетиха, че бъркат... и това са хора, с които се познаваме. Просто виждат млада дама и айдеееееееееее на клона.
---
Друг вариант, хвани отиди с пловдивските колеги на някоя сбирка. Симпатично момиче изглеждаш, едва ли ще ти откажат помощ
А ако имаш път към София, добре си дошла.
#10
Posted 11 February 2010 - 20:47
Колежке добре дошла при следващата детска болест ( през която минах )
Ако си 100% сигурна, че работиш на 3 цилиндъра, демек палиш мотора, а той се тресе като за световно то ти е заминал "ел блока", на който са захванати свещите.
Поради някакава си причина инжинерите решили вместо чрез кабели да подават ток към свещите, чрез този блок. Това е пластмасова пръчка, на която са наденати свещита и само едно кабелче се връзва към него. Тове е точно зад радиатора. Така, детската болест, е че тази пръчка умира. Сменя се, лесно е, ама струва парички, в немско ми отиде към 150 евро!
Но пак повтарям това е при положение, че наистина работиш на 3 цилиндъра!!!!!!!!!!
Ако си 100% сигурна, че работиш на 3 цилиндъра, демек палиш мотора, а той се тресе като за световно то ти е заминал "ел блока", на който са захванати свещите.
Поради някакава си причина инжинерите решили вместо чрез кабели да подават ток към свещите, чрез този блок. Това е пластмасова пръчка, на която са наденати свещита и само едно кабелче се връзва към него. Тове е точно зад радиатора. Така, детската болест, е че тази пръчка умира. Сменя се, лесно е, ама струва парички, в немско ми отиде към 150 евро!
Но пак повтарям това е при положение, че наистина работиш на 3 цилиндъра!!!!!!!!!!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#11
Posted 14 February 2010 - 00:14
Проблема с 3те цилиндъра е отстранен,на диагностика отчете,че 2ри цилиндър не работи и смених свеща,която беше едва на няколко дни(дано да е била дефектна,а не да е друг проблем)Горивният филтър също е сменен,но колата сутрин отново има проблем с паленето
#12
Posted 15 February 2010 - 10:33
Госпожице "fiona Aclass" така като си чета си мисля че са ви взели "за мезе" в този сервиз, което най малкото не им прави чест.
Не може колата да мине диагностика и на следващия ден да не пали - няма как да стане ако е направена диагностиката както трябва.
Свещите произвеждани от NGK "стават", и даже бих се изразил като един виден наш журналист - Е ДА ДА АМА НЕ!!!
Тази марка не е оригинално за вграждане в марката и варианта с NGK се нарича "натаманяване" което теб не те топли /както забеляза/
Не искам да кажа нищо лошо за марката NGK но има нещо което се нарича спецификация и надали го е прочел някой ...
Няма начин при качествения контрол на Япончетата да мине "бъглива" свещ. Или е толкова Японска колкото и аз съм японец.
Един два въпроса:
Сутрин при неуспешния опит за палене докато въртиш дава ли някаква надежда /чатлак/ или само си върти?
Натискаш ли педала на газта докато въртиш на стартер?
По колко време трае едно завъртане?
Успех
П.С.
Вземи наистина и намери малко време да отидеш на някоя сбирка на клуба.
Това само ще ти е от полза и в никакъв случай няма да ти навреди.
Не се притеснявай за нищо, хората са много стабилни.
Не може колата да мине диагностика и на следващия ден да не пали - няма как да стане ако е направена диагностиката както трябва.
Свещите произвеждани от NGK "стават", и даже бих се изразил като един виден наш журналист - Е ДА ДА АМА НЕ!!!
Тази марка не е оригинално за вграждане в марката и варианта с NGK се нарича "натаманяване" което теб не те топли /както забеляза/
Не искам да кажа нищо лошо за марката NGK но има нещо което се нарича спецификация и надали го е прочел някой ...
Няма начин при качествения контрол на Япончетата да мине "бъглива" свещ. Или е толкова Японска колкото и аз съм японец.
Един два въпроса:
Сутрин при неуспешния опит за палене докато въртиш дава ли някаква надежда /чатлак/ или само си върти?
Натискаш ли педала на газта докато въртиш на стартер?
По колко време трае едно завъртане?
Успех
П.С.
Вземи наистина и намери малко време да отидеш на някоя сбирка на клуба.
Това само ще ти е от полза и в никакъв случай няма да ти навреди.
Не се притеснявай за нищо, хората са много стабилни.
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#13
Posted 03 November 2010 - 19:49
Колежке какво стана,оправи ли си колата ?От месец насам сутрин колата(А140) пали от третия път,смених свещите,но продължава да прави същия проблем.Сега като е по студено пали 5-6 път.
Споменаха ми,че пролема може да е от някакъв кабел,утре ще я карам в серивз,но искам да чуя и вашето мнение
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users