Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Мерцедесчето не пали


  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Posted 25 January 2010 - 19:07

От месец насам сутрин колата(А140) пали от третия път,смених свещите,но продължава да прави същия проблем. Сега като е по студено пали от 5-6 път.
Споменаха ми,че проблема може да е от някакъв кабел, утре ще я карам в сервиз, но искам да чуя и вашето мнение.
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 25 January 2010 - 20:53

От месец насам сутрин колата(А140) пали от третия път,смених свещите,но продължава да прави същия проблем.Сега като е по студено пали 5-6 път.
Споменаха ми,че пролема може да е от някакъв кабел,утре ще я карам в серивз,но искам да чуя и вашето мнение

Да не би да му сипваш кофти гориво с повечко водица и да замръзва тук там?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 nicxonster

nicxonster

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали-София
  • Автомобил:
    W202 - 220 CDI , '99
Garage View Garage

Posted 25 January 2010 - 21:13

Или дърпа въздух от някаде , намирисва ми на позната неволя която преживях не отдавна , провери за въздух по маркучите .
  • 0
Rakia's best friend is the Salata!
Don't forget about it!
Try it .......... and you'll never walk alone!!!


Публикувано изображение

Публикувано изображение

#4 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Posted 25 January 2010 - 22:47

Странното е че прави така само сутринта,а през останалото време си пали нормално
А дали може да е от горивния филтър,който не сменян скоро?
  • 0

#5 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 26 January 2010 - 01:30

Попринцип са възможни много неща да са , като се проследи пътя на горивото от резервоара , през гпривоподкачащата помпа , през горивния филтър и т.н. , а проблема може и въобще да не е от това , може да се окаче стартер или нещо друго. Най добре на диагностика , да се види на място какво е. Успех!!! :)
  • 0

#6 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Posted 29 January 2010 - 19:17

Сега започна да работи на 3 цилиндъра,ще се наложи да я закарам на диагностика
Ще ми препоръчате ли някое място в Пловдив?
  • 0

#7 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 29 January 2010 - 19:31

Сменяла ли си свещи?
  • 0

logo-600-1002.png


#8 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Posted 29 January 2010 - 19:40

Да,смених ги (преди 2-3 дена)NGK са
  • 0

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 11 February 2010 - 12:14

Душа, чета ти темите... ами ти направо си почнала да разбираш повече от половината хора във форумите.
С каква увереност ги говориш за 3те цилиндъра, палене...
---
Честно, не се шегувам. Според мен този сервиз, в който ходиш са те взели за глухарче и искат да те брулят максимално.
Няма ли мъж около теб, който да поразбира малко, да погледне колата и да удря по едно рамо. Дори баща, брат... някой там.
Говоря сериозно. Бях казал на една приятелка какво й има на колата, къде да отиде, час й бях запазил. Отишла и ми звъни малко по-късно й казали съвсем други неща.
После като се появих на място се усетиха, че бъркат... и това са хора, с които се познаваме. Просто виждат млада дама и айдеееееееееее на клона.
---
Друг вариант, хвани отиди с пловдивските колеги на някоя сбирка. Симпатично момиче изглеждаш, едва ли ще ти откажат помощ :)
А ако имаш път към София, добре си дошла. :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,751 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Posted 11 February 2010 - 20:47

Колежке добре дошла при следващата детска болест ( през която минах )

Ако си 100% сигурна, че работиш на 3 цилиндъра, демек палиш мотора, а той се тресе като за световно то ти е заминал "ел блока", на който са захванати свещите.

Поради някакава си причина инжинерите решили вместо чрез кабели да подават ток към свещите, чрез този блок. Това е пластмасова пръчка, на която са наденати свещита и само едно кабелче се връзва към него. Тове е точно зад радиатора. Така, детската болест, е че тази пръчка умира. Сменя се, лесно е, ама струва парички, в немско ми отиде към 150 евро!
Но пак повтарям това е при положение, че наистина работиш на 3 цилиндъра!!!!!!!!!!
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#11 fiona_Aclass

fiona_Aclass

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 39 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A140

Posted 14 February 2010 - 00:14

Проблема с 3те цилиндъра е отстранен,на диагностика отчете,че 2ри цилиндър не работи и смених свеща,която беше едва на няколко дни(дано да е била дефектна,а не да е друг проблем)Горивният филтър също е сменен,но колата сутрин отново има проблем с паленето
  • 0

#12 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Posted 15 February 2010 - 10:33

Госпожице "fiona Aclass" така като си чета си мисля че са ви взели "за мезе" в този сервиз, което най малкото не им прави чест.
Не може колата да мине диагностика и на следващия ден да не пали - няма как да стане ако е направена диагностиката както трябва.
Свещите произвеждани от NGK "стават", и даже бих се изразил като един виден наш журналист - Е ДА ДА АМА НЕ!!!
Тази марка не е оригинално за вграждане в марката и варианта с NGK се нарича "натаманяване" което теб не те топли /както забеляза/
Не искам да кажа нищо лошо за марката NGK но има нещо което се нарича спецификация и надали го е прочел някой ...
Няма начин при качествения контрол на Япончетата да мине "бъглива" свещ. Или е толкова Японска колкото и аз съм японец.
Един два въпроса:
Сутрин при неуспешния опит за палене докато въртиш дава ли някаква надежда /чатлак/ или само си върти?
Натискаш ли педала на газта докато въртиш на стартер?
По колко време трае едно завъртане?
Успех

П.С.
Вземи наистина и намери малко време да отидеш на някоя сбирка на клуба.
Това само ще ти е от полза и в никакъв случай няма да ти навреди.
Не се притеснявай за нищо, хората са много стабилни.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#13 petia

petia

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    A190

Posted 03 November 2010 - 19:49

От месец насам сутрин колата(А140) пали от третия път,смених свещите,но продължава да прави същия проблем.Сега като е по студено пали 5-6 път.
Споменаха ми,че пролема може да е от някакъв кабел,утре ще я карам в серивз,но искам да чуя и вашето мнение

Колежке какво стана,оправи ли си колата ?
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users