Омаслен маркуч- нормално ли е124 200ЦЕ 122к.с. 92г
Започната от vademig, 25 яну 2010 - 17:32:40
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 януари 2010 - 17:32
Става въпрос за маркуча, който влиза отпред в кутията на въздушния филтър, до него има един температурен датчик. Та ми казаха че той бил за отвеждане на картерните газове или нещо такова, но той винаги е омаслен и дори влиза масло при въздушния филтър - това нормално ли е ...
#2
Публикувано 25 януари 2010 - 18:20
Става въпрос за маркуча, който влиза отпред в кутията на въздушния филтър, до него има един температурен датчик. Та ми казаха че той бил за отвеждане на картерните газове или нещо такова, но той винаги е омаслен и дори влиза масло при въздушния филтър - това нормално ли е ...
Това е т.нар система за отвеждане на картерните газове. Ако обърнеш внимание маркуча излизащ от капака на клапаните има две разклонения - едното влиза във филтъра, другото - отива към средата на колектора и се събира със системата за празен ход. Влиза в главата между цилиндри 2 и 3 в края на смукателния колектор.
Именно това разклонение има една втулка с малка дупчица в нея. Тази дупчица е за да засмуква маслените пари на празен ход, когато в колектора има вакум, а скоростта на въздуха през филтъра е ниска и не може да увлече добре маслените пари. Когато отвориш широко дросела и вакума в колектора падне, а скоростта на въздушния поток е голяма, маслените пари се засмукват отгоре, през чистата страна на филтъра. Иначе се засмукват през дупката на пластмасовата втулка 32 и отиват в колектора през маркуч 35.
Много е вероятно да има някакво запушване по маркуч 35 или втулка 32, и за това да се омаслява маркуча който влиза във филтъра.
Прикачени файлове
#3
Публикувано 25 януари 2010 - 20:25
Това е т.нар система за отвеждане на картерните газове. Ако обърнеш внимание маркуча излизащ от капака на клапаните има две разклонения - едното влиза във филтъра, другото - отива към средата на колектора и се събира със системата за празен ход. Влиза в главата между цилиндри 2 и 3 в края на смукателния колектор.
Именно това разклонение има една втулка с малка дупчица в нея. Тази дупчица е за да засмуква маслените пари на празен ход, когато в колектора има вакум, а скоростта на въздуха през филтъра е ниска и не може да увлече добре маслените пари. Когато отвориш широко дросела и вакума в колектора падне, а скоростта на въздушния поток е голяма, маслените пари се засмукват отгоре, през чистата страна на филтъра. Иначе се засмукват през дупката на пластмасовата втулка 32 и отиват в колектора през маркуч 35.
Много е вероятно да има някакво запушване по маркуч 35 или втулка 32, и за това да се омаслява маркуча който влиза във филтъра.
Колега много ти благодаря за вниманието супер полезен си ми а и не само на мен предполагам. Разбрах че са изключително малко хората който разбират от мерцедеси и си взех нещата в свой ръце, но с твоя помощ се справям. Нямам търпение малко да се згрее вън и да го разчовъркам този маркуч .
Поздрави.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни