Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Омаслен маркуч- нормално ли е124 200ЦЕ 122к.с. 92г


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 vademig

vademig

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    124 200ЦЕ
    W210 250D

Posted 25 January 2010 - 17:32

Става въпрос за маркуча, който влиза отпред в кутията на въздушния филтър, до него има един температурен датчик. Та ми казаха че той бил за отвеждане на картерните газове или нещо такова, но той винаги е омаслен и дори влиза масло при въздушния филтър - това нормално ли е ...
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 25 January 2010 - 18:20

Става въпрос за маркуча, който влиза отпред в кутията на въздушния филтър, до него има един температурен датчик. Та ми казаха че той бил за отвеждане на картерните газове или нещо такова, но той винаги е омаслен и дори влиза масло при въздушния филтър - това нормално ли е ...


Това е т.нар система за отвеждане на картерните газове. Ако обърнеш внимание маркуча излизащ от капака на клапаните има две разклонения - едното влиза във филтъра, другото - отива към средата на колектора и се събира със системата за празен ход. Влиза в главата между цилиндри 2 и 3 в края на смукателния колектор.

Именно това разклонение има една втулка с малка дупчица в нея. Тази дупчица е за да засмуква маслените пари на празен ход, когато в колектора има вакум, а скоростта на въздуха през филтъра е ниска и не може да увлече добре маслените пари. Когато отвориш широко дросела и вакума в колектора падне, а скоростта на въздушния поток е голяма, маслените пари се засмукват отгоре, през чистата страна на филтъра. Иначе се засмукват през дупката на пластмасовата втулка 32 и отиват в колектора през маркуч 35.

Много е вероятно да има някакво запушване по маркуч 35 или втулка 32, и за това да се омаслява маркуча който влиза във филтъра.

Attached Files


  • 0

#3 vademig

vademig

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    124 200ЦЕ
    W210 250D

Posted 25 January 2010 - 20:25

Това е т.нар система за отвеждане на картерните газове. Ако обърнеш внимание маркуча излизащ от капака на клапаните има две разклонения - едното влиза във филтъра, другото - отива към средата на колектора и се събира със системата за празен ход. Влиза в главата между цилиндри 2 и 3 в края на смукателния колектор.

Именно това разклонение има една втулка с малка дупчица в нея. Тази дупчица е за да засмуква маслените пари на празен ход, когато в колектора има вакум, а скоростта на въздуха през филтъра е ниска и не може да увлече добре маслените пари. Когато отвориш широко дросела и вакума в колектора падне, а скоростта на въздушния поток е голяма, маслените пари се засмукват отгоре, през чистата страна на филтъра. Иначе се засмукват през дупката на пластмасовата втулка 32 и отиват в колектора през маркуч 35.

Много е вероятно да има някакво запушване по маркуч 35 или втулка 32, и за това да се омаслява маркуча който влиза във филтъра.


Колега много ти благодаря за вниманието :allhail: супер полезен си ми а и не само на мен предполагам. Разбрах че са изключително малко хората който разбират от мерцедеси и си взех нещата в свой ръце, но с твоя помощ се справям. Нямам търпение малко да се згрее вън и да го разчовъркам този маркуч .
Поздрави.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users