Задължително ли е да има кора под двигателя?Какво влияние оказва ако няма?
Кора по двигател?
Started by fiona_Aclass, 23 Jan 2010 - 20:56:43
6 replies to this topic
#1
Posted 23 January 2010 - 20:56
#2
Posted 23 January 2010 - 21:07
Задължително - не бих казал ,Задължително ли е да има кора под двигателя?Какво влияние оказва ако няма?
препоръчително - това е вече друго нещо
Кората пази да не ти влизат много боклуци,
но по основното е, че двигателят изстива по-бавно, или поне такива са моите наблюдения ,
незнам, нека колегите да кажат, че може и да бъркам
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#5
Posted 29 January 2010 - 00:30
Като имаш предвид колко е ниска А-класата отпред, повече от задължително е да има кора. Най-малкото ще те пази от директно влизане на предмети и пръскане. Знаеш, че отдолу е цялата електрическа система, макар че е в двойното дъно.
#6
Posted 30 January 2010 - 02:49
Само съм чувал,не съм виждал,но на А-класата комутатора(ПМС) е долу ниско на двигателя.Така че за А-класата си е направо задължителна кората
#7
Posted 11 February 2010 - 11:04
Чудесна тема аз гледам такмо за кора под двигателя.. Бате и аз съм без кора на очиларката и попаднах на този саит, който препоръчваш само кажи ми колко ти излезе като пари и освен това гледам че е някакъв комплект, целия ли трябва да го взема? Аз на стария бенз имах кора и всичко си беше ток, ама този мечо още като го оглеждах и видях че корицата я няма и си викам че трябва да се вземе... щом швабчето я е сложило значи трябва да е там мерси предварително.. поздрави
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users