Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Прекъсвач на 4000 оборотапроблем


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#16 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Posted 20 September 2011 - 13:19

Докарай я тази кола някой път да я видим на някоя среща.

Виж механиката вече - от там са ти ядовете - дебитомер и инжекционна глава.


Днес монтьора при който я водя ми каза че според него инжекциона е ОК, но ще пробва с друг компютър, но и да не стане, каза че има от къде да вземе цяла глава на инжекциона...
http://forums.mbclub...=1 - ето тук съм снимал датчика... ако взима въздух от някъде възможно ли е заради това да не върви... и примерно като откача датчика и това ми позволява да форсирам въпреки всичко и тя си влиза в нормален режим за кратко... но когато пробвам да тръгна с откъчен датчик - няма никъв шанс.. ама много е тромава... много непостоянно тресе мотора на празен ход. Другото е че като го откача празните обороти от 850 скачат на 1500... интересно е... тресенето спира! дори стрелката на Вакуум-метъра спада до долу(най-в ляво) н
как и къде мога да разбера за срещите? имам голямо желание да дойда...
  • 0

#17 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,638 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 20 September 2011 - 14:57

Всяка сряда, след 18:00 на О'Шипка в Студентски град.

Още не си знам програмата за утре, но ако не ми мине котка път ще се опитам да дойда.

Готов съм да се обзаложа с майстора ти, че ще си откача компютъра на колата и ще върви нормално, стига да е загряла до 80 градуса.

Проблемът ти е в инжекциона и вероятно е комплексен. Малко от тук, малко от там - нещата се акумулират и почват да подсилват ефектите си.

Ке-Джетроник версия 2 си - поне от снимката в другата тема, с датчика.

Имаш накатка на моторчето за празен ход, свали си оборотите от там. И си със старата запалителна система - ТСЗ. Трябва да се провери аванс, едно -друго.

Не бързай да купуваш глава на инжекцион. Ако е от нея, може да пробваме да я настроим/регулираме/отремонтираме.
  • 1

#18 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Posted 20 September 2011 - 23:23

Благодаря много... Надявам се да се получи. Обаче днес не съм сигурен дали ще мога да дойда... защото колата ми е все още е на ремонт... Ще видя дали мога да я взема и ако успея значи ще съм там! :)
  • 0

#19 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,638 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 21 September 2011 - 11:03

Ами ако не - идват празници - ако си в София, може да се уговорим нещо. да почовъркаме за идеята.
  • 0

#20 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Posted 21 September 2011 - 22:26

Ами ако не - идват празници - ако си в София, може да се уговорим нещо. да почовъркаме за идеята.

Аз утре заминавам за няколко дни и се връщам в неделя към обяд, ако си свободен ще се радвам много да я почовъркаме... Но няма как по-рано че нали съм музикант и нас празниците са ни работата :)
Днес стана ясно че компютъра работи... до тук добре, датчика който откачам и закачам - също, даже го сменихме и с нов - но разлика няма, сега си имам два, ако на някой му трябва мога да му дам единия.. :) Главата на инжекциона също била добре и стигна до извода че не стига горивото... или бедна или богата смес .. но при положение че се дави когато подам много газ не би ли трябвало да е по-скоро богата ? Можеш ли да ми кажеш дали съм с Ламбда сонда? и ако да то възможно ли е да се е прецакала и да подава грешна индикация на компютъра?
  • 0

#21 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 21 September 2011 - 22:33

Аз утре заминавам за няколко дни и се връщам в неделя към обяд, ако си свободен ще се радвам много да я почовъркаме... Но няма как по-рано че нали съм музикант и нас празниците са ни работата :)
Днес стана ясно че компютъра работи... до тук добре, датчика който откачам и закачам - също, даже го сменихме и с нов - но разлика няма, сега си имам два, ако на някой му трябва мога да му дам единия.. :) Главата на инжекциона също била добре и стигна до извода че не стига горивото... или бедна или богата смес .. но при положение че се дави когато подам много газ не би ли трябвало да е по-скоро богата ? Можеш ли да ми кажеш дали съм с Ламбда сонда? и ако да то възможно ли е да се е прецакала и да подава грешна индикация на компютъра?

Тази сонда нищо не ти пречи,другаде е проблема.Сигурен ли си,че се дави.Този мотор на тези обороти,не може да се дави.Ако мислиш,че все пак не се дави,а просто не може да развие повече обороти,ще ти пусна идея.При плавно натискане на газта как е.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#22 headbush

headbush

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 200TE '89

Posted 21 September 2011 - 23:09

Тази сонда нищо не ти пречи,другаде е проблема.Сигурен ли си,че се дави.Този мотор на тези обороти,не може да се дави.Ако мислиш,че все пак не се дави,а просто не може да развие повече обороти,ще ти пусна идея.При плавно натискане на газта как е.

Не съм сигурен че се дави! Ще опиша поведението ...
на 1 ва тръгвам и набирам сравнително добре до около 3500 оборота, въпреки че колата придърпва, от 3500 до 4000 ускорението намаля и на 4000 оборота се движа вече с постоянна скорост, сменям - ако направя същото при 2-ра резултата е същия... придърпване и след 3500 оборота колата не набира нормално ... (а преди набираше до 5000 без да се усеща такъв спад в ускорението)... на 3-та стигам до към 80км/ч доста трудно... сменям на 4-та и карам със средна газ, ако има надолнище дигам до 110-120, ако няма карам с около 90... при нагорнище - падам на 70-80, ако реша да подам газ за да изкача баира става по-зле колата започва да намаля... същото става на равното ако реша да подам газ до дупка най-много 100! и до там, а това дори не са 3500 оборота, това са около 3000... така, това се задълбочава и в един момент след 30-40 км когато колата вече е добре загряла... тази горна граница пада... и в един момент на баир - 60, 50, 3-та, 2-ра... пък магистрала... след като откача термо-датчика (мисля че е той) и форсирам до 6000 оборота защото тогава мога, после пак го закачам и си карам долу горе пак като в началото... и така... има нещо което се "рестартира" при такава операция... но не знам... приемам идеи :)
  • 0

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 21 September 2011 - 23:36

Днес монтьора при който я водя ми каза че според него инжекциона е ОК, но ще пробва с друг компютър, но и да не стане, каза че има от къде да вземе цяла глава на инжекциона...
http://forums.mbclub...=1 - ето тук съм снимал датчика... ако взима въздух от някъде възможно ли е заради това да не върви... и примерно като откача датчика и това ми позволява да форсирам въпреки всичко и тя си влиза в нормален режим за кратко... но когато пробвам да тръгна с откъчен датчик - няма никъв шанс.. ама много е тромава... много непостоянно тресе мотора на празен ход. Другото е че като го откача празните обороти от 850 скачат на 1500... интересно е... тресенето спира! дори стрелката на Вакуум-метъра спада до долу(най-в ляво) н
как и къде мога да разбера за срещите? имам голямо желание да дойда...


Обърни внимание дали изпушва черно при заглъхването? Може филтро а може и за помпа да си...
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 21 September 2011 - 23:49

Определено не се дави.Ти също направи следното;Махни филтъра,да виждаш въздушната клапа,та като подадеш рязко газ,кажи дали стига до долу клапата или стига до средата.Това е много важно,за да дадем точно мнение по въпроса,та поне да се изключат,някои идеи.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,638 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 22 September 2011 - 14:51

Аз утре заминавам за няколко дни и се връщам в неделя към обяд, ако си свободен ще се радвам много да я почовъркаме... Но няма как по-рано че нали съм музикант и нас празниците са ни работата :)


Не е работа за неделя следобед. Трябва си повече време да се стиген до дъното на проблема. В 7:30 вечерта вече е тъмно.

Аз си мислех нещо като събота предиобед, за да има време да се работи спокойно и да не се бърза. но явно няма да е тази седмица.

Колата не се дави, а не и стига гориво - но дали е липса на дебит/налягане на горивото - или е разцентрован инжекциона и да се центрова, може само на място да се установи, а това не става бързо.

Аз съм по-склонен да мисля че е инжекционната глава, но така от разстояние, човек си мисли едно, а то може да е друго.

Моторът не е толкова немощен, повярвай ми. Сигурен съм че ще останеш доволен като го оправиш.
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users