
Проблем с километраж на w124 200D :(
Started by slk_mercedes, 20 Jan 2010 - 11:22:58
21 replies to this topic
#1
Posted 20 January 2010 - 11:22
Здравейте колеги
имам следния проблем колата както си я карах един ден и ми отказа километража първото което ми дойде на ум... скъсано жило... така се и оказа ходих по магазини натам насам и ми казаха по-добре да си намеря втора ръка от някоя морга отколкото да взема ново и да не става така взех втора ръка слагам го пак не работи жилото е завито добре на километража отзад а също и добре поставено на скоростната кутия свалих го един ден от кутията завъртях го собственоръчно и километража отчете слагам го на кутията пак и пак неще дайте някакъв съвет нещо ми намирисва проблема че е от скоростната кутия.....
имам следния проблем колата както си я карах един ден и ми отказа километража първото което ми дойде на ум... скъсано жило... така се и оказа ходих по магазини натам насам и ми казаха по-добре да си намеря втора ръка от някоя морга отколкото да взема ново и да не става така взех втора ръка слагам го пак не работи жилото е завито добре на километража отзад а също и добре поставено на скоростната кутия свалих го един ден от кутията завъртях го собственоръчно и километража отчете слагам го на кутията пак и пак неще дайте някакъв съвет нещо ми намирисва проблема че е от скоростната кутия.....
#2
Posted 20 January 2010 - 11:33
Не ми се вярва проблема да е от скоростната кутия.
За твое успокоение може да свалиш километража, да вдигнеш едното от движещите колела във въздуха /на крик например/ и да запалиш и включиш на скорост. Ако жилото се върти плавно проблема ти е в уреда.
Понякога жилото в скоростната кутия само прилича на добре наместено.
Погледни го още веднъж преди да правиш каквото и да е.
Успех
За твое успокоение може да свалиш километража, да вдигнеш едното от движещите колела във въздуха /на крик например/ и да запалиш и включиш на скорост. Ако жилото се върти плавно проблема ти е в уреда.
Понякога жилото в скоростната кутия само прилича на добре наместено.
Погледни го още веднъж преди да правиш каквото и да е.
Успех
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#3
Posted 20 January 2010 - 11:57
колега когато го сваля от кутията и го завъртя наръка и отчита

#4
Posted 21 January 2010 - 11:32
Значи проблема е в кутията. Дигаш на крик и с фенерче слегд като си откачил жилото от кутията гледаш дали е на място или въобще го има онова пласмасовото.
Това се вади наван -вадиш го и гледаш да не би да са изронени зъбите.
Ако не си в час с това дет казвам -отиваш на маистор - иначе може да вкараш тая част в кутията и тогава хептен да го осереш - то колата няма да спре но за да ти ръгне километража ще трябва да се сваля кутия.
Това се вади наван -вадиш го и гледаш да не би да са изронени зъбите.
Ако не си в час с това дет казвам -отиваш на маистор - иначе може да вкараш тая част в кутията и тогава хептен да го осереш - то колата няма да спре но за да ти ръгне километража ще трябва да се сваля кутия.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#5
Posted 21 January 2010 - 19:42
А пробва ли да го закачиш на кутията и да го откачиш от таблото и да видиш, дали се върти?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Posted 05 February 2010 - 17:16
няма ли някой колега свалена кутия и ако знае да снима как се вади това пластмасовото дето казва колегата от кутията защото вече съм сигурен че от там тръгва проблема защото старото жило се е откачило от щипката отдолу провиснало е някъде се е скъсала бронята му ръждясало е след това е спряло да се върти и се е скъсало и от там и другата половина на жилото е направила мазало в бронята вътре затегнало е и след това са се изпилили зъбите на това пластмасовото дето влиза в кутията предполагам че е червяк
#7
Posted 27 January 2011 - 15:01
Знам, че темата е стара, но няма нужда да пускам нова.
Колата ми е 124-ка 200 бензин 122 коня.
Километража ми работи с единственият проблем, че не ми отчита изминалите километри, а стрелката на скоростомера цъка (подскача нагоре надолу с 5/10 км) когато се движа с ниска скорост, а като съм със 100 км/ч се стабилизира.
Дали са ми изтъркани зъбците на самите цифрички и таблото ми е за смяна или може да е от кутията както е при колегата по-горе?
Колата ми е 124-ка 200 бензин 122 коня.
Километража ми работи с единственият проблем, че не ми отчита изминалите километри, а стрелката на скоростомера цъка (подскача нагоре надолу с 5/10 км) когато се движа с ниска скорост, а като съм със 100 км/ч се стабилизира.
Дали са ми изтъркани зъбците на самите цифрички и таблото ми е за смяна или може да е от кутията както е при колегата по-горе?
#8
Posted 27 January 2011 - 20:48
В колелцата в самия механизъм на километража е проблема, не е в жилото.
Разглобява се до дупка, като се сваля стрелката (с вилица дърпаш вертикално нагоре) за да се стигне до колелцата - имам съмнение че превъртат когато се въртят в несвойствена посока с несвойствена скорост. т.е. когато е връщан километража.
При мен беше превъртяло едно месингово или алуминиево колелце на желязна ос - това което се завърта от червяка. Разглобявах 2-3 пъти докато го разбера и тръгне, накрая го капнах с каноколит и заспа.
Стрелката в спокойно положение трябва да я сложиш под ограничителя, има отбелязано къде в долния ляв ъгъл на циферблата (но не се вижда през таблото, само разглобено), и после да я прехвълиш през стопера.
Разглобява се до дупка, като се сваля стрелката (с вилица дърпаш вертикално нагоре) за да се стигне до колелцата - имам съмнение че превъртат когато се въртят в несвойствена посока с несвойствена скорост. т.е. когато е връщан километража.
При мен беше превъртяло едно месингово или алуминиево колелце на желязна ос - това което се завърта от червяка. Разглобявах 2-3 пъти докато го разбера и тръгне, накрая го капнах с каноколит и заспа.
Стрелката в спокойно положение трябва да я сложиш под ограничителя, има отбелязано къде в долния ляв ъгъл на циферблата (но не се вижда през таблото, само разглобено), и после да я прехвълиш през стопера.
#9
Posted 18 October 2011 - 16:04
Здравейте доста се говори за тези жила, километражи и т.н. и се спрях да пиша тук. Доколкото събрах информация километража на таблото се издърпва леко с кукучки (примерно), няма голям луфт тъй че някак си трябва да бръкна и да го откача това прословуто жило.
Та въпросът ми е: къде точно на скотостната кутия е жилото и как се откача от там? Ще съм благодарен и на една снимчиза да илустрира нещата!
Благодаря предварително.
Та въпросът ми е: къде точно на скотостната кутия е жилото и как се откача от там? Ще съм благодарен и на една снимчиза да илустрира нещата!
Благодаря предварително.
#10
Posted 18 October 2011 - 20:43
Мога да ти направя снимка,но от автоматик. Защо ще сваляш жилото?
За таблото не ползвай куки! Ако ще ползваш куки,те трябва да са много тънки идеално гладки и от стомана за да не го нараниш при изкривяването и 'изпускането' на куките от обикновенна тел.
Ще го свалиш,като долепиш натискайки пръсти в единият му край и дърпаш яко. Таблото ще подкараш от единият край,защото ако го правиш равномерно,ще ти бъде много по-трудно. Трудничко е първият път,но един ден почти всички минаваме през това неприятно упражнение.
Има и друг начин,но него ще ти го кажа ако се откажеш от дърпането.
По-сръткав е а и ще трябва да свалиш шлюза за въздуха.
Таблото го държат 4 бр гумени подложки с които трябва да се пребориш.
За таблото не ползвай куки! Ако ще ползваш куки,те трябва да са много тънки идеално гладки и от стомана за да не го нараниш при изкривяването и 'изпускането' на куките от обикновенна тел.
Ще го свалиш,като долепиш натискайки пръсти в единият му край и дърпаш яко. Таблото ще подкараш от единият край,защото ако го правиш равномерно,ще ти бъде много по-трудно. Трудничко е първият път,но един ден почти всички минаваме през това неприятно упражнение.
Има и друг начин,но него ще ти го кажа ако се откажеш от дърпането.

Таблото го държат 4 бр гумени подложки с които трябва да се пребориш.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Posted 20 October 2011 - 10:25
Това което желая е да си сменя жилото на километража, защото не работи. Предпочитам сам да извършва тази дейност, защото тука има два сервиза и в двата само прибират пари без да се върши добре работата. Проблема е че не съм майстор, но все пак никой не се е родил научен иважното е да има човек желание. Знам че темата е за 200D моя двигател е М111.940....... и ми трябва насока къде и как да го търся самото жило закачено на скоростите, понеже разполагам с време за работа по колата само неделите от седмиците.

#12
Posted 20 October 2011 - 21:14
и ми трябва насока къде и как да го търся самото жило закачено на скоростите
Ами в твоите скорости влиза само то.


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#13
Posted 31 October 2011 - 10:03
колеги, като си купувате жила от моргите ги взимайте от същия модел кола като вашата, понеже имат разлики....от личен опит казвам, че от 190-ка не става на 124-ка....на външен вид и дължина са еднакви, но крайчето откъм километража на 190 е по-късо, завива се в таблото, обаче самото жило не стига и не може да върти механизма и стрелката....
#14
Posted 18 December 2011 - 22:46
Здравеите, колеги! Искам да ви попитам за едно жило на 124-ка 300д-значи жилото се е скъсало от страната на скоростите, а главният проблем е, че е останало парченце в скоростите и не мога да бръкна да го извадя, за да го сменя, а дори и незнам как изглежда това жило от долната страна и то ли е като отгоре квадратно? Ако някой има идея ще съм много благодарен да сподели.
#15
Posted 19 December 2011 - 09:14
Парчето вижда ли се?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users