W220 S600 Трудно пали
Започната от krasimir911, 13 яну 2010 - 19:18:30
36 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 януари 2010 - 20:16
ами там, обиколи почти всички сервизи, в БС го нямат наличен модула за запалване
#17
Публикувано 13 януари 2010 - 20:22
ами там, обиколи почти всички сервизи, в БС го нямат наличен модула за запалване
Значи, този модул винаги може да го викнат от някъде, дори и от Германия за 10 работни дни.
Ако е от него си го плащаш и заминаваш, ако не този остава на склад и продължават, но общо взето няма други симптоми.
#18
Публикувано 13 януари 2010 - 20:24
хм ами ще говоря пак с тях защото казаха че поръча ли се трябва да се плати. Благодаря за отделеното време и помощ
#19
Публикувано 13 януари 2010 - 20:33
хм ами ще говоря пак с тях защото казаха че поръча ли се трябва да се плати. Благодаря за отделеното време и помощ
Ясно, все пак стане ли колата, ти си плащаш......
.... но ако не стане за к'ъв ти е модула?
Все пак им кажи, че не си го монтираш ти, или в някой гараж, за да си остане за теб след като го поръчаш....
Просто бъди по настоятелен, успех и ни сподели резултатите
#20
Публикувано 13 януари 2010 - 21:03
И аз със моята съм имал проблеми с missfire на определени цириндри и се оказаха замърсени дюзи, купих добавка от БС за прочистване и се оправи. Имал съм и такъв проблем с трудно палене и пак се оправи моментално като смених горивния филтър с нов - ОРИГИНАЛЕН. Идеята ми е да почнеш да сменяш по евтините неща, горивния филтър е около 210лв.
#21
Публикувано 13 януари 2010 - 22:04
разпръсквачите ги сваляха и ди чистиха на ултра звук ефекта пак никакъв, горивния филтър е на 1000 км, странното е че колата студена пали от ряз, караж примерно 1 час след това гасиш мотора и завърташ пак пали веднага, след 30 мин престой на колата пак загряла пак пали нямапроблем, но остане ли 1 час или 2 върти като ненормална и изведнъж рън и се едно сега си вратнал така пали. Цяла вечер карам, прибирам я в гаража и сутринта си пали без проблем... В чудо се видях с тази кола вече
#22
Публикувано 13 януари 2010 - 22:20
Това наистина е гаден проблем. Така като не може точно да се хване и не дава никакви грешки в управлението на двигателя трябва някой който разбира да прегледа стойностите на двигателя, дебитомера и тн... докато работят дали са в нормалните стойности, в стардиагнозата има едни таблици с числа и там показва допустимите стойности при работа. По принцип нещо тресе ли на празен ход или да харчи повече от нормалното, лампата на двигателя светва ли ти на таблото, ако светне със сигурност записва грешка ?
#23
Публикувано 13 януари 2010 - 22:29
Работи перфектно, не тресе няма вибрации, гори си нормално като за такъв мотор, лампата жълтата не светва, като се тества няма никъква грешка, утре ще отида пак до БС, да говоря с тях да пробват с тос модул колегата както каза и ако стане да го зема ако не наистина за какво ми е, е така ми смениха дебитомер,ади за свещите няма проблем ма дебитомера е 500 лева а и помпа бензинова смениха пак няма ефект пак си я платих и така
#24
Публикувано 13 януари 2010 - 22:40
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#25
Публикувано 13 януари 2010 - 23:00
Има само един човек който може да ти каже точно 1-2 думи и да ти реши проблема, дано види темата и ти пише.
#26
Публикувано 13 януари 2010 - 23:03
точно такъв човек ми трябва, и такива хора трябва да има по сервизите, евала ако помогне...
#27
Публикувано 14 януари 2010 - 15:29
колега като ти гледат двигателя на стардиагноза
има меню за тестване при палене включете го и тогава опитаи
да запалиш и виж какво показва
тази новите при опит за палене тестват датчици на колянов и разпределителен
вал помпи и др. щуротии и тогава разрешава на двигателя да запали
при тебе явно някой параметър не съответства и затова
не разрешава да запали причините маже да са много
дори и в модула на скоростната кутия и там при някои грешки
пак не дава на двигателя да запали
кажи им да пуснат пълна диагностика на всички модули
и пиши тук какви грешки излизат да умуваме
има меню за тестване при палене включете го и тогава опитаи
да запалиш и виж какво показва
тази новите при опит за палене тестват датчици на колянов и разпределителен
вал помпи и др. щуротии и тогава разрешава на двигателя да запали
при тебе явно някой параметър не съответства и затова
не разрешава да запали причините маже да са много
дори и в модула на скоростната кутия и там при някои грешки
пак не дава на двигателя да запали
кажи им да пуснат пълна диагностика на всички модули
и пиши тук какви грешки излизат да умуваме
#28
Публикувано 14 януари 2010 - 17:06
Една възможна причина може да е датчик на коляновия вал. На 2,8-цата не излезна на стардиагнозата, а не можеше да запали и проблема беше от него.
#29
Публикувано 14 януари 2010 - 17:44
В БС не ти дават нищо,имам приател със стар диагноза, ако кажеш каде да вляза ще направя снимки и ще ги пусна да погледнеш.
#30
Публикувано 14 януари 2010 - 19:22
Една възможна причина може да е датчик на коляновия вал. На 2,8-цата не излезна на стардиагнозата, а не можеше да запали и проблема беше от него.
И аз съм сменял на Е класата ни (E320) датчик на коляновия вал, колата много трудно палеше а при диагностика нямаше проблем, сега пали перфектно.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни