W220 S600 Трудно пали
Започната от krasimir911, 13 яну 2010 - 19:18:30
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 януари 2010 - 19:18
здравеите колеги, имам проблем с тос дарак, студена няма проблем пали веднага, но загряла и престояла около час пали много трудно върти като празна около 30 сек и след това изведнаж пали. При диагностика с STARDIAGNOSYS не дава грешка?
#2
Публикувано 13 януари 2010 - 19:24
ако беше дизел щех да си помисля че са търбичките за нафтата или някой клапан или помпа но за 600...нека някой специалист да пише утре ще провера в епц некои работи и ще пиша
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#3
Публикувано 13 януари 2010 - 19:26
балкан стар казват смени 2-те бобини и блка за управление (5 000 лева) и неможем да дадем гаранция че ще се оправи
#4
Публикувано 13 януари 2010 - 19:27
С кой мотор ти е колата 137 или 275?
#5
Публикувано 13 януари 2010 - 19:27
ето номера на рамата ако трябва за нещо WDB2201781A180182
#6
Публикувано 13 януари 2010 - 19:29
137 е мотора
#7
Публикувано 13 януари 2010 - 19:30
сигурно е нещо механично ,ако не излиза грешка ,,възможно ли е от някъде да смуче въздух или....
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#8
Публикувано 13 януари 2010 - 19:32
Като за начало, защо не ти сменят свещите?
Иначе е гадна работа това с бобините, могат да хванат проблема но това е най-лесния начин за отстраняването му.
Иначе е гадна работа това с бобините, могат да хванат проблема но това е най-лесния начин за отстраняването му.
#9
Публикувано 13 януари 2010 - 19:36
незнам как е при него имам снимки на разглобен тотално такъв мотор но както е писал колегата нека сменят свещите,кабели ако има незнам как е там и вече бобини и да се тръгне от някъде пък дано излезне
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#10
Публикувано 13 януари 2010 - 19:36
смениха свещите сложиха БЕРУ двоино платинени точно модела мога утре да кажа, 32лева бройката а те са 24 свещи. резултат никакъв. преди време имаше проблем с дясната бъбина 3 от цилиндрите не палеха даваше miss fire 1,2,3 сменихя оправи се, а смениха и дебитомер пак никакъв ефект.
#11
Публикувано 13 януари 2010 - 19:44
незнам как е при него имам снимки на разглобен тотално такъв мотор но както е писал колегата нека сменят свещите,кабели ако има незнам как е там и вече бубини и да се тръгне от някъде пък дано излезне
Няма кабели колега там, на едната бобина са 12-те лули за свещите.
смениха свещите сложиха БЕРУ двоино платинени точно модела мога утре да кажа, 32лева бройката а те са 24 свещи. резултат никакъв. преди време имаше проблем с дясната бъбина 3 от цилиндрите не палеха даваше miss fire 1,2,3 сменихя оправи се, а смениха и дебитомер пак никакъв ефект.
За тези модели е много важно свещите да са такива каквито им дават по EPC.
Хубаво е това че са ги сменили, ама с тях смениха ли ти и изолаторите или ти набучиха старите?
Също така, има голяма вероятност запалителния модул да ти се ебава....
#12
Публикувано 13 януари 2010 - 19:52
ами каквито извадиха такива сложиха и такива ги дават, те изолаторите са едни червени и се продават с бубините, отделно не имах един скъсан но сложиха стар от старата ми бубина, и те наи се съмняват в този модул посредата на мотора дето е, но го нямат наличен да се пробва,а порача ли се трябва да се плати а е 1000 лева и пак ако няма резултат...
#13
Публикувано 13 януари 2010 - 20:07
ами каквито извадиха такива сложиха и такива ги дават, те изолаторите са едни червени и се продават с бубините, отделно не имах един скъсан но сложиха стар от старата ми бубина, и те наи се съмняват в този модул посредата на мотора дето е, но го нямат наличен да се пробва,а порача ли се трябва да се плати а е 1000 лева и пак ако няма резултат...
Принципно сменят ли се свещите се сменят и изолаторите, продават се и отделно
Иначе къде ти правят колата?
#14
Публикувано 13 януари 2010 - 20:08
във варна е колата
#15
Публикувано 13 януари 2010 - 20:14
във варна е колата
БС?
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни