Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W220 S600 Трудно пали


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#31 valio

valio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes S600L 2001

Публикувано 24 февруари 2010 - 08:14

Айде и аз да се включа в темата на колегата за което се извинявам но и аз имам проблем с с600 и на мен ми дава missfire нa 4 ти цилиндър и за сега пробвах да сменя свещи и изолатори на лулите но не помогнаха а колата като и изтрия грешката тръгва за момент и точно след 2 минути пак светва лампата на мотора и колата почва да тресе та и аз съм във процес на търсене на проблема и реша ли го ще пиша да помогна на някой с такъв проблем , а между временно няма да е лошо ако някой има идея или знае как да помогне да пише.
Поздрави.
  • 0

#32 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 февруари 2010 - 10:36

както си тръгнал карай на татък
кабел на свещите , бобината на 4 ти цилиндър
и накрая дюза на същия
  • 0

#33 valio

valio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes S600L 2001

Публикувано 24 февруари 2010 - 22:03

Проблема е че от изброеното само дюзата мога да сменя само на този цилиндър иначе при тоя мотор бубината е една за 6 те цилиндъра и там май е малко страшно със сумите , а относно кабелите - просто няма такива от бубината излизат направо лулите , та така . До няколко дни се надявам да разбера какво става и да пиша :dontknow: .
  • 0

#34 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 25 февруари 2010 - 18:52

кабел може да няма ама като извадиш блока
тамима едно като лулаа на свещ и обикновенно се окислява
  • 0

#35 valio

valio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes S600L 2001

Публикувано 28 февруари 2010 - 09:34

Еми аз да ви се похваля че оправих 4 ти цилиндър , при мен проблема беше в бубината , не съм я сменявал , просто реших че щом в нея е проблема по добре да я отворя и да я разгледаме с моя майстор , защото пове4е от това няма как да я развалиме . Та на въпроса какво и беше точно - ами нищо особено , просто връзките които излизат от платката на бубината и отиват към лулите за 4 ти цилиндър , бяха прекъснати (само някои де не всички) + един транзистор , майстора ги оправи тия забележки и сега колата си работи идеално . :flagMB new:
  • 0

#36 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2010 - 10:00

Валка.. ти добре оправи опреблема.. ама я кажи къде се загуби та никакъв те няма :flagMB new:
От как се качи на това Ауди.. очите не можем да ти видим
  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#37 valio

valio

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    Mercedes S600L 2001

Публикувано 28 февруари 2010 - 11:36

Абе не беше проблема в Аудито , имах си други работи та така ми се наложи , ама нищо де вече съм в правата вера ( Мерцедес ) и мисля някак да стигна до комитите на някоя скорошна среща че верно много време стана , пък и членския внос трябва да си платя , че началника като нищо ше ме офраска от списъка за членове :D .
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни