Айде и аз да се включа в темата на колегата за което се извинявам но и аз имам проблем с с600 и на мен ми дава missfire нa 4 ти цилиндър и за сега пробвах да сменя свещи и изолатори на лулите но не помогнаха а колата като и изтрия грешката тръгва за момент и точно след 2 минути пак светва лампата на мотора и колата почва да тресе та и аз съм във процес на търсене на проблема и реша ли го ще пиша да помогна на някой с такъв проблем , а между временно няма да е лошо ако някой има идея или знае как да помогне да пише.
Поздрави.
W220 S600 Трудно пали
Започната от krasimir911, 13 яну 2010 - 19:18:30
36 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 февруари 2010 - 08:14
#32
Публикувано 24 февруари 2010 - 10:36
както си тръгнал карай на татък
кабел на свещите , бобината на 4 ти цилиндър
и накрая дюза на същия
кабел на свещите , бобината на 4 ти цилиндър
и накрая дюза на същия
#33
Публикувано 24 февруари 2010 - 22:03
Проблема е че от изброеното само дюзата мога да сменя само на този цилиндър иначе при тоя мотор бубината е една за 6 те цилиндъра и там май е малко страшно със сумите , а относно кабелите - просто няма такива от бубината излизат направо лулите , та така . До няколко дни се надявам да разбера какво става и да пиша .
#34
Публикувано 25 февруари 2010 - 18:52
кабел може да няма ама като извадиш блока
тамима едно като лулаа на свещ и обикновенно се окислява
тамима едно като лулаа на свещ и обикновенно се окислява
#35
Публикувано 28 февруари 2010 - 09:34
Еми аз да ви се похваля че оправих 4 ти цилиндър , при мен проблема беше в бубината , не съм я сменявал , просто реших че щом в нея е проблема по добре да я отворя и да я разгледаме с моя майстор , защото пове4е от това няма как да я развалиме . Та на въпроса какво и беше точно - ами нищо особено , просто връзките които излизат от платката на бубината и отиват към лулите за 4 ти цилиндър , бяха прекъснати (само някои де не всички) + един транзистор , майстора ги оправи тия забележки и сега колата си работи идеално .
#36
Публикувано 28 февруари 2010 - 10:00
Валка.. ти добре оправи опреблема.. ама я кажи къде се загуби та никакъв те няма
От как се качи на това Ауди.. очите не можем да ти видим
От как се качи на това Ауди.. очите не можем да ти видим
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#37
Публикувано 28 февруари 2010 - 11:36
Абе не беше проблема в Аудито , имах си други работи та така ми се наложи , ама нищо де вече съм в правата вера ( Мерцедес ) и мисля някак да стигна до комитите на някоя скорошна среща че верно много време стана , пък и членския внос трябва да си платя , че началника като нищо ше ме офраска от списъка за членове .
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни