Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

за отоплението на 124проблеми с климатичната уредба


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 kazaka

kazaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Мерцедес 124

Posted 08 January 2010 - 20:44

колеги , не ми работи както трябва отоплението на 124 - та , при зададен топъл режим се получва следното - отляво духа топло , а в дясната зона духа хладен въздух . затварям двата потенциометъра и - отляво е студено , а от дясно - пак хладен въздух . смених блока с двете бобини ( двата стъпкови мотора ) до акумулатора - ефекта е пак същия . как да накарам тази уредба да работи като хората и да отоплява според зададения режим от потенциометрите разположени на цент. панел.
  • 0

#2 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Posted 08 January 2010 - 22:48

Радиаторчето е разделено на 2 части и сигурно едната е затлачена. Ако имаш възможност промий го със силна водна струя в обратна посока - това е първото и по-лесното. Ако не стане нищо - смяна. Струва около 80 лв. А това дето си сменил са ел. магнитни клапани а не стъпкови мотори. :) Успех!
  • 0

#3 eiht

eiht

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 182 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W124 300D '87

Posted 09 January 2010 - 03:33

При мене пък лява и дясна скаричка си духат топло,а средните-студено,независимо какъв режим задавам от врътката.Люско........нещо ?
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 09 January 2010 - 09:48

При мене пък лява и дясна скаричка си духат топло,а средните-студено,независимо какъв режим задавам от врътката.Люско........нещо ?

Средните са за външен въздух!Лятото пък духат топло :)
  • 0

#5 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 09 January 2010 - 10:24

[quote name='daimler1' date='9th January 2010 - 09:48' post='193884']
Средните са за външен въздух!Лятото пък духат топло :)


средните винаги духат студено , а лятото когато е по топло духат според въздуха вънка понеже като няма климатици някои 124-ки у като надуеме на 4 степен въдуха и се усеща че е бая топло в купето.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#6 kazaka

kazaka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ямбол
  • Автомобил:
    Мерцедес 124

Posted 09 January 2010 - 17:24

Lusko , благодаря за съвета .Ще го направя . Дано не е обаче и от електронната платка .Имам и друг проблем . Изчезна спомагателното осветление на приборите , в които са монтирани малките лампички. Всичко останало по целия автомобил си е захранено . Няма и изгорял предпазител никъде .Има осветление и на таблото с километража и на пепелника . Но малките крушки не работят. И това стана изведнъж.
  • 0

#7 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
Garage View Garage

Posted 09 January 2010 - 20:59

Преди да започмеш да промиваш каквото и да било изключи магнит вентилните клапани като разединиш куплонга им и виж какво духа на загряд двигател от двете половини (странични духалки, стъкло, под краката и крака заден пасажер). При 124-те средните духалки винаги пропускат свеж въдух от вън, за това колегата daimler1 ти е написъл

Лятото пък духат топло smile.gif

. Пиши какво си намерил и ще продължим разговора....
На мен ми намирисва на електрониката за парното и тогава:
Вадиш касетофона, над него има 2 рапидки- отвиваш ги.
Скубеш всички врътки и със клещи им отвиваш гайките и дървенийката излизаше внимателно назад и нагоре и след като се свали модул от колата:
Модул
1. Свалят се "светлоотразителни лещи".
2. Свалят се лява и дясна врътка с по две болтчета и две пластмасови чопчета, издърпват се странично.
3. Сваля се преден панел, само на пластмасови щипки.
4. Отвиват се четири болта, които държат електронната платка.
5. Освобождават се четири пластмасови чопчета откъм гърба на модула, които държат електронния куплунг.
6. Изважда се платката, като се освободят четири пластмасови чопчета (картина 8 )
7. Електричар
П.С. Внимавай за пластмасовите чопове, ако се счупят.......
Успех
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users