за отоплението на 124проблеми с климатичната уредба
Започната от kazaka, 08 яну 2010 - 20:44:39
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 януари 2010 - 20:44
колеги , не ми работи както трябва отоплението на 124 - та , при зададен топъл режим се получва следното - отляво духа топло , а в дясната зона духа хладен въздух . затварям двата потенциометъра и - отляво е студено , а от дясно - пак хладен въздух . смених блока с двете бобини ( двата стъпкови мотора ) до акумулатора - ефекта е пак същия . как да накарам тази уредба да работи като хората и да отоплява според зададения режим от потенциометрите разположени на цент. панел.
#2
Публикувано 08 януари 2010 - 22:48
Радиаторчето е разделено на 2 части и сигурно едната е затлачена. Ако имаш възможност промий го със силна водна струя в обратна посока - това е първото и по-лесното. Ако не стане нищо - смяна. Струва около 80 лв. А това дето си сменил са ел. магнитни клапани а не стъпкови мотори. Успех!
#3
Публикувано 09 януари 2010 - 03:33
При мене пък лява и дясна скаричка си духат топло,а средните-студено,независимо какъв режим задавам от врътката.Люско........нещо ?
#4
Публикувано 09 януари 2010 - 09:48
Средните са за външен въздух!Лятото пък духат топлоПри мене пък лява и дясна скаричка си духат топло,а средните-студено,независимо какъв режим задавам от врътката.Люско........нещо ?
#5
Публикувано 09 януари 2010 - 10:24
[quote name='daimler1' date='9th January 2010 - 09:48' post='193884']
Средните са за външен въздух!Лятото пък духат топло
средните винаги духат студено , а лятото когато е по топло духат според въздуха вънка понеже като няма климатици някои 124-ки у като надуеме на 4 степен въдуха и се усеща че е бая топло в купето.
Средните са за външен въздух!Лятото пък духат топло
средните винаги духат студено , а лятото когато е по топло духат според въздуха вънка понеже като няма климатици някои 124-ки у като надуеме на 4 степен въдуха и се усеща че е бая топло в купето.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 09 януари 2010 - 17:24
Lusko , благодаря за съвета .Ще го направя . Дано не е обаче и от електронната платка .Имам и друг проблем . Изчезна спомагателното осветление на приборите , в които са монтирани малките лампички. Всичко останало по целия автомобил си е захранено . Няма и изгорял предпазител никъде .Има осветление и на таблото с километража и на пепелника . Но малките крушки не работят. И това стана изведнъж.
#7
Публикувано 09 януари 2010 - 20:59
Преди да започмеш да промиваш каквото и да било изключи магнит вентилните клапани като разединиш куплонга им и виж какво духа на загряд двигател от двете половини (странични духалки, стъкло, под краката и крака заден пасажер). При 124-те средните духалки винаги пропускат свеж въдух от вън, за това колегата daimler1 ти е написъл
На мен ми намирисва на електрониката за парното и тогава:
Вадиш касетофона, над него има 2 рапидки- отвиваш ги.
Скубеш всички врътки и със клещи им отвиваш гайките и дървенийката излизаше внимателно назад и нагоре и след като се свали модул от колата:
Модул
1. Свалят се "светлоотразителни лещи".
2. Свалят се лява и дясна врътка с по две болтчета и две пластмасови чопчета, издърпват се странично.
3. Сваля се преден панел, само на пластмасови щипки.
4. Отвиват се четири болта, които държат електронната платка.
5. Освобождават се четири пластмасови чопчета откъм гърба на модула, които държат електронния куплунг.
6. Изважда се платката, като се освободят четири пластмасови чопчета (картина 8 )
7. Електричар
П.С. Внимавай за пластмасовите чопове, ако се счупят.......
Успех
. Пиши какво си намерил и ще продължим разговора....Лятото пък духат топло smile.gif
На мен ми намирисва на електрониката за парното и тогава:
Вадиш касетофона, над него има 2 рапидки- отвиваш ги.
Скубеш всички врътки и със клещи им отвиваш гайките и дървенийката излизаше внимателно назад и нагоре и след като се свали модул от колата:
Модул
1. Свалят се "светлоотразителни лещи".
2. Свалят се лява и дясна врътка с по две болтчета и две пластмасови чопчета, издърпват се странично.
3. Сваля се преден панел, само на пластмасови щипки.
4. Отвиват се четири болта, които държат електронната платка.
5. Освобождават се четири пластмасови чопчета откъм гърба на модула, които държат електронния куплунг.
6. Изважда се платката, като се освободят четири пластмасови чопчета (картина 8 )
7. Електричар
П.С. Внимавай за пластмасовите чопове, ако се счупят.......
Успех
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни