Ново постъплениеНовобрански чуденки
Започната от Esper, 03 сеп 2006 - 23:45:06
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 септември 2006 - 23:45
Здравейте колеги!
Все още не осъзнавам добре факта, че вече съм собственик (почти, де) на MB Е 250D (W210), комбак. И така от няколко дни! :ok:
Честно казано, харесвал съм Mercedes но никога не ми е бил тръпка, такава каквато е BMW 5 серия. Точно това и търсех но бенца ме плени с мотора си - по принцип не исках Common Rail, не държех на турбина, исках да е от '98г нагоре и не допусках че има фирма която да прави такива мотори в последните години - оказа се че има. Както и да е, вече съм в отбора!
:FlagMB:
Та в тази връзка, ще ви помоля за малко помощ, информация по-скоро:
1. Кои са нещата като консумативи които следва да се подменят на този мотор и някакви ориентировъчни цени?
- Масло и филтър (естествено) - на досегашната "печка" само Кастрол
- Горивен(и) филтър
- Виздушен филтър
- Други филтри?
- Ангренажен ремък с разните му ролки
Това последното е шега, знам че тея мотори са с верига, но все пак около нея има ли неща които е добре да се подменят?
2. Гуми:
- колата е с "люти" джанти, 16". Това ли е нормалния размер за модела?
- Разполагам с много добри летни гуми 205/55/16 - дали са подходящи?
Така или иначе си е с 16"...
- Не мисля зимата да карам с подобен размер. Надявам се да си намеря ламаринени 15" джанти и да го обуя с размер 195/60/15 - добра идея ли е?
3. ЦД чейнджър - каде се очаква да е в колата, ако го има изобщо? Предполагам че го няма и ако е така, има ли някой идея от къде мога да намеря и за колко?
Ами това е засега, ще бъда благодарен на всякакви отговори ;-)
Все още не осъзнавам добре факта, че вече съм собственик (почти, де) на MB Е 250D (W210), комбак. И така от няколко дни! :ok:
Честно казано, харесвал съм Mercedes но никога не ми е бил тръпка, такава каквато е BMW 5 серия. Точно това и търсех но бенца ме плени с мотора си - по принцип не исках Common Rail, не държех на турбина, исках да е от '98г нагоре и не допусках че има фирма която да прави такива мотори в последните години - оказа се че има. Както и да е, вече съм в отбора!
:FlagMB:
Та в тази връзка, ще ви помоля за малко помощ, информация по-скоро:
1. Кои са нещата като консумативи които следва да се подменят на този мотор и някакви ориентировъчни цени?
- Масло и филтър (естествено) - на досегашната "печка" само Кастрол
- Горивен(и) филтър
- Виздушен филтър
- Други филтри?
- Ангренажен ремък с разните му ролки
Това последното е шега, знам че тея мотори са с верига, но все пак около нея има ли неща които е добре да се подменят?
2. Гуми:
- колата е с "люти" джанти, 16". Това ли е нормалния размер за модела?
- Разполагам с много добри летни гуми 205/55/16 - дали са подходящи?
Така или иначе си е с 16"...
- Не мисля зимата да карам с подобен размер. Надявам се да си намеря ламаринени 15" джанти и да го обуя с размер 195/60/15 - добра идея ли е?
3. ЦД чейнджър - каде се очаква да е в колата, ако го има изобщо? Предполагам че го няма и ако е така, има ли някой идея от къде мога да намеря и за колко?
Ами това е засега, ще бъда благодарен на всякакви отговори ;-)
#2
Публикувано 04 септември 2006 - 09:42
"- Не мисля зимата да карам с подобен размер. Надявам се да си намеря ламаринени 15" джанти и да го обуя с размер 195/60/15 - добра идея ли е?
"
май ще е по-добре да са 195/65/15
за ремъка си прав - хубаво е да го смениш - ако го намериш :
"
май ще е по-добре да са 195/65/15
за ремъка си прав - хубаво е да го смениш - ако го намериш :
#3
Публикувано 04 септември 2006 - 10:21
Мерси за пожеланието. Колкото и да гледа човек като купува, наясно съм че основното си е късметПрез лятото си карай лютите джанти, но през зимата е добре да си караш със стандартния размер, и то на тенекиени джанти.
Ремъка не го сменяй
А колата ти най-вероятно няма чейнджър, иначе щеше да бъде изтъкнато с главни букви от продавача.
Стандартното място на чейнджъра е в багажника - първия капак на пода вдясно
Може да е монтиран и под седалката - шофьорската - това не е правило, а изключение
И най-вече - какъв ти е касетофона - ако не поддържа чейнджър - просто няма смисъл да го търсиш
Честито за комбито - със здраве да го караш :ok:
Та за гумите - 195/65/15 ли е нормалния размер?
Сори но не успях да се оправя с VIN чекера, руския ми казва че няма такъв вин, американския показва глупости...
Касетофона подържа ченджър, има бутон за ЦД, телефон... BTW за тази функция с телефона, предполагам трябва да има някакъв кар кит допълнително? Като гледам така ярко изразения традиционализъм в моделите на МБ, едва ли това работи през Bluetooth
Ремъка - както и да е, знаех че истинските мотори не се лигавят с ремъчета. Обаче с ръчната (много неуместен термин) голям срам брах
#4
Публикувано 04 септември 2006 - 10:37
Здравей и честито!
При мен последователността на колите беше в същия ред. БМВ -> МБ
"Елементарното" решение на нещата при МБ по ми хаесаха.
ВЕНИ е прав за ченжера! Ако го има то той е в багажника,някъде на мястото на усилватела на тази снимка
ако няма там значи няма !
ето подробности
При мен последователността на колите беше в същия ред. БМВ -> МБ
"Елементарното" решение на нещата при МБ по ми хаесаха.
ВЕНИ е прав за ченжера! Ако го има то той е в багажника,някъде на мястото на усилватела на тази снимка
ако няма там значи няма !
ето подробности
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#5
Публикувано 04 септември 2006 - 12:18
НЕ СЪОБРАЗИХ !
Esper сложи снимки.
Esper сложи снимки.
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#7
Публикувано 04 септември 2006 - 20:50
Е, благодаря на всички!
Чейнжъра предполагам липсва защото като се натисне бутона, не се случва нищо. Ще се мисли в последствие за монтиране но не е ясно кой е производителя на касетофона и какъв чейнджър може да бъде управляван от него.
Veni, намерих си джантите, по някакво щастливо стечение се оказа че имам под ръка точните галоши - 215/55/16. И това ако не е съдба...
За VIN-а си прав, леко сбъркана цифра. Сега е ОК. Въпреки че с грешката, резултата от немския чекер много ми харесваше :ok:
Ще кача и фотки, при първа възможност, тея дни ми предстои доста тичане по документи, сервизи и застрахователи, знаете как е. Но така или иначе се надявам да се задържа тук едно известно време :
Успех!
Чейнжъра предполагам липсва защото като се натисне бутона, не се случва нищо. Ще се мисли в последствие за монтиране но не е ясно кой е производителя на касетофона и какъв чейнджър може да бъде управляван от него.
Veni, намерих си джантите, по някакво щастливо стечение се оказа че имам под ръка точните галоши - 215/55/16. И това ако не е съдба...
За VIN-а си прав, леко сбъркана цифра. Сега е ОК. Въпреки че с грешката, резултата от немския чекер много ми харесваше :ok:
Ще кача и фотки, при първа възможност, тея дни ми предстои доста тичане по документи, сервизи и застрахователи, знаете как е. Но така или иначе се надявам да се задържа тук едно известно време :
Успех!
#8
Публикувано 05 септември 2006 - 10:05
Както винаги Вени е прав
Изцяло поддържам мнението му :ok:
Изцяло поддържам мнението му :ok:
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#9
Публикувано 05 септември 2006 - 11:32
Да, мина ми и на мен идея за генерално решение с едно ДВД - като е гарга, поне да бъде по-рошаваСвирката е производство на Becker
ето тук е описанието и.
Моя съвет е да не се заплесваш с чейнджъри, а да си намериш една хубаво МР3-плеърче, и да се рахатясаш
Във форума има достатъчно компетентни хора, които да те посъветват какъв да бъде плеъра
Успех!! :ok:
Рано е още да събирам мнения но е сигурно че няма да бъде сони - старото е много капризно към различни видове медии а съм чувал и от други места същото. Освен това, повечето са много шарени и биха паснали идеално в цигански москвич като естествено допълнение на интериора, наред с губера, тигърчето и мигащите разноцветни джади
Аз харесвам семплите неща а Becker-а е такова.
Но както беше в лафа:
"Всичко е въпрос на вкус!" - Казало кучето и се облизало по задника.
:Dn:
П.С> 10х за линка!
#10
Публикувано 05 септември 2006 - 12:31
Не разбрах само кога ти е произведена колата. В смисъл преди или след фейслифта? Ако е след и имаш мултифункционален волан няма да можеш да си комамндваш новото радио от волана. Карай си с бекера, оригиналния звук в новата 210- ка е повече от доволен (особено ако си със BOSE)
... besser langsam ankommen, als zu schnell stehen bleiben ....
http://www.leggett-automotive.com/
http://www.leggett-automotive.com/
#11
Публикувано 05 септември 2006 - 13:00
Ами спорен ВИН-а - 1997г, според продавача 1998Не разбрах само кога ти е произведена колата. В смисъл преди или след фейслифта? Ако е след и имаш мултифункционален волан няма да можеш да си комамндваш новото радио от волана. Карай си с бекера, оригиналния звук в новата 210- ка е повече от доволен (особено ако си със BOSE)
Но така или иначе не съм в час с жаргона, какво разбирате под фейслифт?
Каквото значи буквално? "Очиларка" и казаха
#12
Публикувано 05 септември 2006 - 20:04
Да бре, да аз съм със Сони и никакви грижи нямам :да, прав си за Сони-тоно е сигурно че няма да бъде сони - старото е много капризно към различни видове медии а съм чувал и от други места същото.
дори мога съвсем отговорно да кажа - НЕ СИ КУПУВАЙТЕ СОНИ!!!
в сервиза ми са минали достатъчно оптични устройства, за да си позволя да кажа горното
отнася се и за флопита от тази марка
Не купувайте, за Бога :-)
ВИж, телевизорите им са друго нещо
IMHO
"Някой да търси СД Сони" : :
#13
Публикувано 29 септември 2006 - 13:48
мога да ти предложа по готин вариянт за СД---мп3"ипод" и касетофона го чете като ченджар.
при желание 0888523245/02 9789718-начко
при желание 0888523245/02 9789718-начко
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 02 октомври 2006 - 17:17
[COLOR=blue]
#15
Публикувано 02 октомври 2006 - 17:16
Защо да е менте???Алекс, да не е менте това Сони?Да бре, да аз съм със Сони и никакви грижи нямам :
Две години и половина го дрънкам и свири на пушка :
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни