![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-3302.jpg?_r=0)
липсващи функции в студено време
Започната от bega4, 21 дек 2009 - 16:43:02
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 декември 2009 - 16:43
Здравейте колеги от няколко дни като паднаха температурите сутрин като паля колата докато работят подгряващите свещи ми излиза съобщение че някои от функциите временно са ограничени.
Като поработи 2-3 мин мотора излиза съобщение че същите функции са вече налични.
Това нормално ли е или акумулатора е тръгнал да се сдухва
Като поработи 2-3 мин мотора излиза съобщение че същите функции са вече налични.
Това нормално ли е или акумулатора е тръгнал да се сдухва
#2
Публикувано 02 януари 2010 - 19:08
Ами при мен съобщение не дава, ама индикаторите автоматично изгасват и като набере се включват сами - говоря за реотаните на задното стъкло, а аз нямам подгряване на седалките, но който има съм виждал, че и то се изключва само и после тръгва само. Става дума за функциите, които консумират много ток. Мисля, че ако акумулаторът си заминава - ще ти даде съответното съобщение, но все пак не пречи да минеш през ел.майстор да го погледне. Понякога не пада напрежението, но самият акумулатор не може да отдаде достатъчно ток за единица време, което пак означава, че си отива
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#3
Публикувано 12 март 2010 - 12:46
И аз имах същия проблем. На месец 1-2 пъти. Но вчера стана нещо различно. Като я карах изведнъж Electrical Consumers Switched off след 2 секунди червено Visit Workshop!
След това климатика, осветлението за весник, измиване на фарове, затопляне на огледала и задното стъкло изчезнаха...
Ходих на сервиз.
Когато не работи колата
Betery system = 12.3V
Aux Battery = 12.6V
Когато работи
Battery System = 14.3V
Aux Battery = 12.6V
Казаха че има проблем със Battery Control Module, смениха софт. и пак не стана... сега го карам така, казаха да го сменя колкото може бързо за да не прави по големи бели.
А цената е била 1000лв..
Сега търся дали има за по евтино
След това климатика, осветлението за весник, измиване на фарове, затопляне на огледала и задното стъкло изчезнаха...
Ходих на сервиз.
Когато не работи колата
Betery system = 12.3V
Aux Battery = 12.6V
Когато работи
Battery System = 14.3V
Aux Battery = 12.6V
Казаха че има проблем със Battery Control Module, смениха софт. и пак не стана... сега го карам така, казаха да го сменя колкото може бързо за да не прави по големи бели.
А цената е била 1000лв..
Сега търся дали има за по евтино
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#4
Публикувано 12 март 2010 - 12:52
W211 имат такава опция - при недостатъчно зареден акумулатор изключват второстепенни консуматори, за да се осигури зареждане на акумулатора. Та първо си зареди добре акумулатора и не бързай да влизаш във филми.
![:beer:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/beer.gif)
#5
Публикувано 12 март 2010 - 13:04
Прав си ноо прочетох малко форума и не е било толкова лесно маи. не трябвало да се изкарва батерията...
А стойностите не са ли нормални? всеки ден го карам но къси разтояния 15км.. странноо..
Но малката батерия, попринцип като работи колата пак същтото 12.6 ли тябва да показва или както голямата батерия по високи стойности?
А стойностите не са ли нормални? всеки ден го карам но къси разтояния 15км.. странноо..
Но малката батерия, попринцип като работи колата пак същтото 12.6 ли тябва да показва или както голямата батерия по високи стойности?
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#6
Публикувано 13 март 2010 - 12:07
при мен малката е 12.6 а голямата 14.2 при запалена кола.Според мен и малката трябва да 14.2 за да се зарежда правилно.Дайте мнениеПрав си ноо прочетох малко форума и не е било толкова лесно маи. не трябвало да се изкарва батерията...
А стойностите не са ли нормални? всеки ден го карам но къси разтояния 15км.. странноо..
Но малката батерия, попринцип като работи колата пак същтото 12.6 ли тябва да показва или както голямата батерия по високи стойности?
#7
Публикувано 14 март 2010 - 10:51
niko
при теб има ли същия проблем?
Аз питах за този унит и взех оферти
цената е между 350-600 еуро..
при теб има ли същия проблем?
Аз питах за този унит и взех оферти
цената е между 350-600 еуро..
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#8
Публикувано 14 март 2010 - 21:41
При мен е странен случая като я карам по цял де и се пребера. На сутринта при минус 5-7 градуса се случва 2 пъти да не запали.След това я ка рам на 200 км извън софия не я паля 6 дена на минус 12 вартиш и пали.Какво е това унит./? А иначе като е слаб акомулатора си индикира и ми изключва някои функции.niko
при теб има ли същия проблем?
Аз питах за този унит и взех оферти
цената е между 350-600 еуро..
![Прикачен файл](https://forums.mbclub.bg/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
#9
Публикувано 15 март 2010 - 11:04
Маи при теб проблема е само от акумулатора... Щом неще да пали...
При мен началото само сутринта и то на месец 3-4 пъти показваше Electrical Consumers Switched off.. Тогава питах на сервиз и ми каза за да защтити акумулатора така може да прави и няма проблем.. след Visit Workshop! тогава със стар диагноз го тестваха и казаха че е от Батери Контрол Модула коетое в снимката...
Сега малко е странно дали наистина е от модула? Погледнах малката батерия от 2002 година е, все пак се съмнява човек да не е от малката батерия което струвало 150еуро..
Колата наистина е хубава но и толкова капризна и скъпа като части особенно електрониката...
Още търся по ефтино дали ще мога да намеря.. Ще ви дам информация като намеря...
При мен началото само сутринта и то на месец 3-4 пъти показваше Electrical Consumers Switched off.. Тогава питах на сервиз и ми каза за да защтити акумулатора така може да прави и няма проблем.. след Visit Workshop! тогава със стар диагноз го тестваха и казаха че е от Батери Контрол Модула коетое в снимката...
Сега малко е странно дали наистина е от модула? Погледнах малката батерия от 2002 година е, все пак се съмнява човек да не е от малката батерия което струвало 150еуро..
Колата наистина е хубава но и толкова капризна и скъпа като части особенно електрониката...
Още търся по ефтино дали ще мога да намеря.. Ще ви дам информация като намеря...
Прикачени файлове
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
#10
Публикувано 04 август 2010 - 10:25
Пак съм аз...
Маи се оправи проблема. Първо смених малкия акумулатор 260лв, след смяна пак ми чержената грешка visit workshop показжаше грешка, ичистихме грешките и се оправи но пак продължавашв да изкючва светлините. После смених и големия акумулатор. Взех Bosch S5 100Ah 830A за 270лв за сега няма проблем и дано да няма изобщо...
Малкия сам си го смених но големия смениха в сервиз..
Маи се оправи проблема. Първо смених малкия акумулатор 260лв, след смяна пак ми чержената грешка visit workshop показжаше грешка, ичистихме грешките и се оправи но пак продължавашв да изкючва светлините. После смених и големия акумулатор. Взех Bosch S5 100Ah 830A за 270лв за сега няма проблем и дано да няма изобщо...
Малкия сам си го смених но големия смениха в сервиз..
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни