За непозната част
Започната от СЕКТОР, 17 дек 2009 - 20:05:05
4 мнения по тази тема
#2
Публикувано 17 декември 2009 - 22:09
През това нещо е минавала нафтата,преди да се намеси майстор "ГАНЮ",тази снадка с белите опашлета точно това нещо замества.Прегледай защо е изолирана.Тази част е полезна и нужна,защото горивото се затопля от антифриза и води след себе си само ползи,а не загуби.
#3
Публикувано 17 декември 2009 - 22:34
Ами то всъщност майстро италиано е бил
Ще се помъча да го вастановя няма да е нинкак сложно а и да си е както оригинала наистина
Благодаря много за обяснението наложисе да махна колекторите за да стигна до помпата и днес когато започнах да ги слагам обратно го видях реших да питам тук мислех си ко си мислех направо неможех а предположа за кво ще е там
Ще се помъча да го вастановя няма да е нинкак сложно а и да си е както оригинала наистина
Благодаря много за обяснението наложисе да махна колекторите за да стигна до помпата и днес когато започнах да ги слагам обратно го видях реших да питам тук мислех си ко си мислех направо неможех а предположа за кво ще е там
#4
Публикувано 18 декември 2009 - 10:18
100% е имало теч от клапана и маестрото го е изолирал,скоро имаше тема точно за тази част,потърси я,и ще си изясниш всичко.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни