За непозната част
Started by СЕКТОР, 17 Dec 2009 - 20:05:05
4 replies to this topic
#2
Posted 17 December 2009 - 22:09
През това нещо е минавала нафтата,преди да се намеси майстор "ГАНЮ",тази снадка с белите опашлета точно това нещо замества.Прегледай защо е изолирана.Тази част е полезна и нужна,защото горивото се затопля от антифриза и води след себе си само ползи,а не загуби.
#3
Posted 17 December 2009 - 22:34
Ами то всъщност майстро италиано е бил
Ще се помъча да го вастановя няма да е нинкак сложно а и да си е както оригинала наистина
Благодаря много за обяснението наложисе да махна колекторите за да стигна до помпата и днес когато започнах да ги слагам обратно го видях реших да питам тук мислех си ко си мислех направо неможех а предположа за кво ще е там
Ще се помъча да го вастановя няма да е нинкак сложно а и да си е както оригинала наистина
Благодаря много за обяснението наложисе да махна колекторите за да стигна до помпата и днес когато започнах да ги слагам обратно го видях реших да питам тук мислех си ко си мислех направо неможех а предположа за кво ще е там
#4
Posted 18 December 2009 - 10:18
100% е имало теч от клапана и маестрото го е изолирал,скоро имаше тема точно за тази част,потърси я,и ще си изясниш всичко.
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users