Да определено това с течната фаза ме предупреди и моят газаджия, че поради кофти газ се скапва системата (помпата) и доста често италианците не признават гаранцията, защото е имало много случай на върната помпа и са си направили собствено проучване с което казват, че газта е кофти и гаранцията не важи. А нова помпа е скъпа и разкачането на системата също не се харесва на майсторите.
CLK 320i 218 k.s. ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ?!?!?!??!
Започната от kmmk, 17 дек 2009 - 11:34:37
40 мнения по тази тема
#31
Публикувано 27 февруари 2016 - 02:37
#32
Публикувано 27 февруари 2016 - 07:27
Благодаря за информацията! Знам за газта, че помпата се скапва, но когато карам колата в Германия, мислиш ли, че ще има проблем с помпата?
#33
Публикувано 22 април 2016 - 16:06
И аз наскоро се обзаведох с CLK 320 и една от първите ми грижи ще е да му сложа АГУ. Смятам, че двигателят е перфектен, стабилен е във всякакви условия, на 84000 километра, обслужен на 80 в Германия. Имам няколко въпроса към вас, като хора с опит, относно неща, които май не са коментирани дотук:
Впечатленията ми са за марките BRC и Prins като едни от най-качествените. Плюсът е, че BRC имат собствен сервиз в Пловдив. Направи ми впечатление, че система Romano от Eurogas получава 5 години/150 000км гаранция, но пък са в София. Има ли генерални разлики между тези марки или машинката би била ОК с коя да е (разбира се, с навременна и качествена поддръжка)?
Има ли някакви известни проблеми, например, с компютрите, които могат да ме вкарат в беля?
Умувам много и върху избора на тороидална бутилка и място на зарядното. Има ли евентуални проблеми при поставянето му зад капачката на резервоара, например ръжда, нестандартен/рядкосрещан накрайник и т.н.? Тороидалните бутилки представляват ли по-голяма опасност при удар от стандартните?
Благодаря предварително, зная, че някои от въпросите ми са тривиални, но се надявам отговорите да са полезни и на други колеги!
#34
Публикувано 23 април 2016 - 07:57
Колега, не търси отзиви за конкретна марка ГИ, а за сервизите, които ги поставят. Работата на газаджията е много по-критична от качеството на железарията на ГИ-то.
Увери се, че компютърът е с достъпен/свободен софтуер и кабели.
Когато гледаш гаранция внимавай, дали тя ти покрива рейката и изпарителя. Приятно ще съм изненадан, ако някой в България им дава горната гаранция.
Ако сложиш тороидална бутилка губиш от малкия й обем = София-Варна ще трябва да спираш поне веднъж за зареждане.На градско каране ще зареждаш на около 180 км.На извънградско ще си търкаляш резервната гума в багажника, ако не ти се рискува с ремонтни комплекти.
Другият вариант (с нормална бутилка) е да си загубиш 40% от багажника. Ти си решаваш кое ти е приоритетно.
Може да ти се зарежда ГИ-то от нишата за резервоара, но е добре да държиш пистолета постоянно при зареждане, понеже хващането ще е с 2 болта под брутален ъгъл. При лоша работа ръжда може да избие навсякъде.
Относно евентуален удар рисковете са само на хартия и изцяло в сферата на "зависи" - тороидалната бутилка ще е по-изнесена назад от стандартната = по-голям риск. Но пък ще е монтирана по-ниско = по-нисък риск.
Тези 84 хиляди километра на 15+ годишна кола наистина ли ги вярваш?
#35
Публикувано 23 април 2016 - 20:02
Със същия мотор съм в момента с газово gasitaly ,с тороидалната бутилка минавам от 250 до 290км градско ,според зависи от преходите и карането.
За резервна гума бях си взел патерица сгъвама space maser и едно малко компресорче за въздух.Заемаше ми малко място и винаги може да я преместиш някъде,където не пречи.Ако ще вземаш,задължително поне 16-ка,че на 320-ката са малко по-големи дисковете.
#36
Публикувано 23 април 2016 - 23:35
Можеш и с 15ката. Само предните дискове са ти големи. Ако спукаш предна, вдигаш задницата, слагаш там резервната, задната я слагаш отпред. Малко повече играчка, но реално, дали сменяш една гума или две, се цапаш еднакво.
#37
Публикувано 26 април 2016 - 16:33
Благодаря на всички за съветите!
Увери се, че компютърът е с достъпен/свободен софтуер и кабели.
Когато гледаш гаранция внимавай, дали тя ти покрива рейката и изпарителя. Приятно ще съм изненадан, ако някой в България им дава горната гаранция.
Останах с впечатление от условията на BRC, че влизат в гаранцията, разбира се, при редовна и навременна поддръжка при тях, там ще е първата ми визита.
Относно софтуера, не ми е ясно какво точно имаш предвид под свободен. Моята работа е точно създаване на софтуер и някак си ми се вижда трудно някой производител да си отвори системата за чоплене Или става въпрос да е достъпен за независим сервиз?
За километрите съм уверен, че са реални. Личи си, а и има пълна сервизна книжка. До преди 3 години е бил в първия си собственик, който в момента е на 99 години...
#38
Публикувано 26 април 2016 - 17:17
Toва не е свързано с бърникане на алгоритмите на софтуера, а по-скоо до възможност от 3ти лица (без HW keys) да си пренастройват колата, за да компенсират некомпетентността на монтажниците.
Аз не мога да приема да нямам възможност да си погледна инжекторните време след като ми е монтирана газовата.
Ако колата е толкова хубава, според мен не я омазвай. Аз го направих веднъж и съжалявам до ден днешен.
#39
Публикувано 04 ноември 2016 - 14:40
Имам цлк 200 компресор с ланди ренцо монтирано е в италия. Навих му 10к километри и няма грижи за сега само едни филтри смених.Като един газаджия ми каза че е много готина като система но много трудна за настройка , понеже всички стойности се теглят от интернет сайт на производителя според модела на автомобила и понякога не пасват изцяло , т.е. настройката трябва да се извърши от някой които знае какво прави. Карах брц най-нисък клас на а3 100к км никакъв проблем само едни филтри .Бих ти препоръчал брц защото със се убедил в надежността им пък и имат доста оторизирани сервизи , иначе във вървенето имаше лека разлика но все пак говоря за най-нисък клас ги.Успех с избора.
#40
Публикувано 04 ноември 2016 - 14:49
Toва с тегленето от интернет са пълни глупости!
#41
Публикувано 04 ноември 2016 - 19:30
Много гадни за настройка,моли се да не почнат проблеми че ще се видиш в чудо.Лошото е че всеки компютър си има номер на софтуера и се закача само с него,а някой умник дето се опитва да настройва го ъпдейтва и после стой та гледай как се връзва.Абе аз ги свалям след обиколки по сервизи и невъзможност да помогнат,пък вие си ги слагайте.Аз някога бях с БРЦ,по добро е но и него свалих,бедна от към настройки.Всъщност 6 цилиндровия мотор е непретенциозен и с Мимгаз ще го подкарам
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни