CLK 320i 218 k.s. ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН ?!?!?!??!
Започната от kmmk, 17 дек 2009 - 11:34:37
40 мнения по тази тема
#1
Публикувано 17 декември 2009 - 11:34
Колеги моля за съвет някои които има наблдениевърху такъв двигатела 218к.с. 320 да ми разясни има ли проблем отностно монтирането на газов инжекцион и какъв разход дава софииско градко.МОЛЯ без спам в темата и мнения от сорта като неможеш да подържаш такъв двигател не го взимаи и дъра бъра просто питам ориентировъчно......Благодаря предварително!!!
#2
Публикувано 17 декември 2009 - 11:38
Моята я взех на газ-не ГИ, и нямам проблеми-слагай газова,но задълже ГИ-питай колегата Hooligan той кара CLK 200k на ГИ,и доколкото знам е предоволен.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#3
Публикувано 17 декември 2009 - 11:58
Проблеми няма да имаш никакви щом е Инжекцион. Понеже колата ти е 6 цилиндрова ще ти вземат още 400лв. за две допълнителни дюзи. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО питай преди да ти слагат какъв е компютъра в никакъв случай не слагай с български компютър. Не че не тача родното но около мен има доста хора с всякаква газ и от опит знам ,че бг компа е много зле.
Относно разхода не слушай това за 1към1 разхода ще ти се повиши с 10 до 20% на газ.
Успех.
п.п. Не забравяй да напишеш какво си направил.
Относно разхода не слушай това за 1към1 разхода ще ти се повиши с 10 до 20% на газ.
Успех.
п.п. Не забравяй да напишеш какво си направил.
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 17 декември 2009 - 12:09
Ами те разхода на бензин и го дават 15 грацко поазнавам човек с 2.3к каза ми 4е му харчи към 14 газ мисля че няма да ми харчи повече от 16 но като се има напредвид че е и автоматик .........
#5
Публикувано 17 декември 2009 - 12:14
Ами какво да ти кажа братиньо то в София вече не се засича на 100км ,а на час. Много е спорно разход в сф едно е на семинарията съвсем друго е на Рожен и в Овча купел. Аз отдавна не гледам градски разход. За мен са си два смесен (извънградско и градско без задръстване) и изцяло извънградско.Ами те разхода на бензин и го дават 15 грацко поазнавам човек с 2.3к каза ми 4е му харчи към 14 газ мисля че няма да ми харчи повече от 16 но като се има напредвид че е и автоматик .........
За разхода на тази машинка не се плаши и 18 да ти дава кеф цена няма нали все пак караш 220к.с. а някой който не харесва (не разбира) газта и си пляка на бензин 1,6л. мотор 90к.с. и му дава 10л / 100 бензин плаща колкото тебе Е карайте си на бензин няма проблем.......
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 17 декември 2009 - 12:16
Е карайте си на бензин няма проблем.......
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Публикувано 17 декември 2009 - 12:30
Именно 18 газ се равнява на 9-10 бензин и точно от тази логика изхождам и за себе си по добре 220 коня на газ отколкото някоя барака дето ще ми дава толкоз бензин........
#8
Публикувано 18 декември 2009 - 00:45
забравяш да добавиш сумата от 2500лв за качествен нов ГИ за 6 цилиндров двигател. През цялото време, трябва да зареждаш И бензин, освен газ, отделно от това поддържаш две горивни системи, не една. Сметни също че 2500лв = над 1300литра бензин- това ти е една година каране при смесен режим и разход на гориво, трябва да караш много, за да е оправдано слагането на ГИ за толкова пари. Ако беше със стара кола и уредбата ти струва 400-500лв съм съгласен, обаче сега- пресметни си добре преди да действаш.Именно 18 газ се равнява на 9-10 бензин и точно от тази логика изхождам и за себе си по добре 220 коня на газ отколкото някоя барака дето ще ми дава толкоз бензин........
Също така не те съветвам да слагаш най-евтиния ГИ или такъв със смесени компоненти- различни дюзи, рейка, изпарител, компютър и т.н. За българските- подкрепям мнението на колегата по-горе- не стават. Препоръчвам ти марките Bigas; BRC; Prins; Landi Renzo (дано не пропускам някой производител). Тези фирми са реномирани, доказали се във времето и са се наложили на пазара като производители на наистина качествени системи за дооборудване на автомобили с алтернативни горива.
цени BRC
цени PRINS
цени Landi Renzo
Като цяло не съм противник на алтернативните горива ОБАЧЕ само когато има смисъл (сметка) от ползването им. Старата ми кола (124 200СЕ) три години и близо 50'000км карах на газ, обаче уредбата за този двигател и то на BRC струваше 450лв . Сега Е класата си я карам на бензин поради ред причини, газ не ми се налага и не мисля да слагам.
#9
Публикувано 18 декември 2009 - 01:07
забравяш да добавиш сумата от 2500лв за качествен нов ГИ за 6 цилиндров двигател. През цялото време, трябва да зареждаш И бензин, освен газ, отделно от това поддържаш две горивни системи, не една. Сметни също че 2500лв = над 1300литра бензин- това ти е една година каране при смесен режим и разход на гориво, трябва да караш много, за да е оправдано слагането на ГИ за толкова пари. Ако беше със стара кола и уредбата ти струва 400-500лв съм съгласен, обаче сега- пресметни си добре преди да действаш.
Също така не те съветвам да слагаш най-евтиния ГИ или такъв със смесени компоненти- различни дюзи, рейка, изпарител, компютър и т.н. За българските- подкрепям мнението на колегата по-горе- не стават. Препоръчвам ти марките Bigas; BRC; Prins; Landi Renzo (дано не пропускам някой производител). Тези фирми са реномирани, доказали се във времето и са се наложили на пазара като производители на наистина качествени системи за дооборудване на автомобили с алтернативни горива.
цени BRC
цени PRINS
цени Landi Renzo
Като цяло не съм противник на алтернативните горива ОБАЧЕ само когато има смисъл (сметка) от ползването им. Старата ми кола (124 200СЕ) три години и близо 50'000км карах на газ, обаче уредбата за този двигател и то на BRC струваше 450лв . Сега Е класата си я карам на бензин поради ред причини, газ не ми се налага и не мисля да слагам.
Колега прав си зависи и колко километра се минават на година но именно за това питам вас да видя какви съвети ще ми дадете и да си извадя извод дали да взема този двигател или някои от компресорите .........но маи за сега сметките вървят към компресор............
#10
Публикувано 18 декември 2009 - 01:09
А сега като разглеждам офертите КАР ГАЗ имат газов инжекцион за 6 цилидара за 1200 лева дали е добро качество
#11
Публикувано 18 декември 2009 - 02:07
В линка където гледаш CarGas гледай цените най-долу- на холандците от Принс- те са наистина висок клас ГИ. Иначе CarGas е сбирток със български компютър и софтуер на фирма BSM Сайтът на BSM и още 1001 компонента всеки от различни производители. Не ти го препоръчвам.А сега като разглеждам офертите КАР ГАЗ имат газов инжекцион за 6 цилидара за 1200 лева дали е добро качество
#12
Публикувано 18 декември 2009 - 03:19
Доколкото разбрах има няколко колеги с ЦЛК които са с газов инжекцион нека споделят дали са доволни и какви са им газовите инжекциони и къде са ги слагали...............
#13
Публикувано 18 декември 2009 - 07:31
Колегата Bastunchik,ти го каза най-добре....първо помисли за годишния разход и ако си струва инвестицията се довери на доказани в бранша.....200-300лв мизерийка излизат прескъпо после.Вярвам,че ако сложиш АГУ при печени типове няма да имаш ядове
И снимай процедурата- да се радваме и ние
И снимай процедурата- да се радваме и ние
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#14
Публикувано 18 декември 2009 - 10:47
Aз звънях на тези, които монтират Prins... ами... изключително ми стана противно от просташкото отношение на човека.
Prins са с Keyhin инжектори, които са отлични, но много трудни за намиране. Аз не можех да си позволя ако ми издумка инжектор да се занимавам с тези (ултра заети "професионалисти").
Втори разумен вариант: Landi Renzo с Bosch инжектори. Системата се води OmeGas Plus.
В София си има официален представител. Малко е кисел като характер, но е кадърен човек и ми харесва как работи. БМВ-то беше с Landi ГИ, инсталирано при него и по-доволен не съм бил.
Нямаше нито един от признаците на кофти работа на обикновен ГИ. Т.е. повечето коли, които съм карал на газ на приятели са имали проблем като почва да свършва газта (почва да губи сили)... Говорим за коли по 115-150 коня, а не Пунто 1.1. Аз при монтажа на ГИ-то си купих нови свещи от Дару, нова Ламбда сонда и независим термодатчик. Може би затова при мен се получи перфектно настройката.
За мен това са двете алтернативи в България. Не очаквай да караш без пари, честно, не е много по-евтино. Просто ако караш наистина много си струва.
Prins са с Keyhin инжектори, които са отлични, но много трудни за намиране. Аз не можех да си позволя ако ми издумка инжектор да се занимавам с тези (ултра заети "професионалисти").
Втори разумен вариант: Landi Renzo с Bosch инжектори. Системата се води OmeGas Plus.
В София си има официален представител. Малко е кисел като характер, но е кадърен човек и ми харесва как работи. БМВ-то беше с Landi ГИ, инсталирано при него и по-доволен не съм бил.
Нямаше нито един от признаците на кофти работа на обикновен ГИ. Т.е. повечето коли, които съм карал на газ на приятели са имали проблем като почва да свършва газта (почва да губи сили)... Говорим за коли по 115-150 коня, а не Пунто 1.1. Аз при монтажа на ГИ-то си купих нови свещи от Дару, нова Ламбда сонда и независим термодатчик. Може би затова при мен се получи перфектно настройката.
За мен това са двете алтернативи в България. Не очаквай да караш без пари, честно, не е много по-евтино. Просто ако караш наистина много си струва.
#15
Публикувано 18 декември 2009 - 15:28
Колега, аз карам с ГИ и на двете коли, на clk-то не съм я гледал каква е (като марка) но с него минах вече близо 10к на газ и нямам никакви проблеми до ден днешен. на с-класата е "Landi" но я сложих скоро и няма впечатления, но няма и проблеми де (минал съм към 2-3к до сега)
като цяло съм много доволен, clk-то ми харчи минимум 15 градско и стига до към 17-18 в зависимост как се кара и дали е лято/зима (климатроник и т.н.)
с-класата дава с 1-2 литра по малко, и мисля че се дължи на по лекото купе и имам чувството че е една идея по тромавко от clk-то.
И двете коли са с типтроници, и двете коли са с еднакви мотори. Ако има нещо друго питай, но аз това е което мога да кажа и се сещам за момента.
като цяло съм много доволен, clk-то ми харчи минимум 15 градско и стига до към 17-18 в зависимост как се кара и дали е лято/зима (климатроник и т.н.)
с-класата дава с 1-2 литра по малко, и мисля че се дължи на по лекото купе и имам чувството че е една идея по тромавко от clk-то.
И двете коли са с типтроници, и двете коли са с еднакви мотори. Ако има нещо друго питай, но аз това е което мога да кажа и се сещам за момента.
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни