Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблемтрудно пали


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 16 декември 2009 - 09:28

:icon_welldone: Привет|! ох този моя камион 124 300тд почна да ме нерви! казаха ми смени горивен филтър -да ама не ! после подгряващи - да ама не! да си кажа пък някой може да помогне -значи при завъртане пали но почва да тресе и пуши ама пуши това за 2-минути после се оправя и работи като часовник ! и така до следващата утрин! прост мотор няма турбо няма елетроника -като го взех палеше като бензинка ! абе чудо асега кво му стана :kill_myself: ида на майстор смее ми се че той си работи като часовник!-няма прекъсване -не пуши -абе не знам :allhail:
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 декември 2009 - 10:09

От къде наливаш нафта?Да не би да е с много парафин?Някой път горивните филтри са големи ментета...Може да пробваш да сипеш 5-6 литра бензин на пълен резервоар или да си направиш пропорцията спрямо колко нафта имаш.Няма да ти навреди със сигурност!Даже е добре за зимата.Тези майстори при които ходиш провериха ли ти дюзите как пръскат и на какво налягане отварят,да не би 1-2 да "пикаят" и затова да тресе'докато загрее?Имай предвид че твоя мотор е от най-непретенциозните,така че няма смисъл да се нервиш.
  • 0

#3 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 16 декември 2009 - 17:29

От къде наливаш нафта?Да не би да е с много парафин?Някой път горивните филтри са големи ментета...Може да пробваш да сипеш 5-6 литра бензин на пълен резервоар или да си направиш пропорцията спрямо колко нафта имаш.Няма да ти навреди със сигурност!Даже е добре за зимата.Тези майстори при които ходиш провериха ли ти дюзите как пръскат и на какво налягане отварят,да не би 1-2 да "пикаят" и затова да тресе'докато загрее?Имай предвид че твоя мотор е от най-непретенциозните,така че няма смисъл да се нервиш.



Абе за нафтата винаги от бензиностанция ! добре де след като се оправи в рамките на 2-3 минути работи перфектно-лятото няма такива проблеми :dontknow: -зная че дизелите зимата дават дефекти -и нещо друго забелязвам -за секунди вдигне обороти и пак паднат и няколко пъти и след това спира този номер с оборотите -и заспива двигателя
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#4 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2837 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 16 декември 2009 - 18:03

Провери си пак свещите и релето.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 декември 2009 - 18:08

Казах ти,може дюза да пикае,смени майстора.Пиши какво е станало.
  • 0

#6 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 17 декември 2009 - 12:43

 Ако миризмата на пушека е като в резервоара, и цвета е леко мръсно бял, то почти е сигурно че някой разпръсквач "чурка"
... абе ти в Чирпан да не ходиш при "доктора" а ?


... сигурен ли си че няма турбо?  300TD ... би трябвало да е с турбо ... или не е 300TD а е 300 ... виж ги тези неща.
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#7 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 17 декември 2009 - 14:04

300TD трябва да е комби. :) Писано е, писал съм и аз и пак ще го напиша. До лапата за левият тампон на двигателя, под ГНП-то има едно малко грубо горивно филтърче и ако не го знаеш, значи не е сменяно, струва 2-3 лв.. Второ - за такъв проблем - проверка за теч на нафта, здрави ли са свещите и вакуум в резервоара. Успех! :)
  • 0

#8 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 17 декември 2009 - 19:41

300TD трябва да е комби. :) Писано е, писал съм и аз и пак ще го напиша. До лапата за левият тампон на двигателя, под ГНП-то има едно малко грубо горивно филтърче и ако не го знаеш, значи не е сменяно, струва 2-3 лв.. Второ - за такъв проблем - проверка за теч на нафта, здрави ли са свещите и вакуум в резервоара. Успех! :)




Привет ! че е комби така е ! а за този филтър сега чувам-Мерси
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#9 Kunev

Kunev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 428 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Автомобили, High-End Audio, Компютри
  • Автомобил:
    W124 250d 93`
    OM602.912

Публикувано 18 декември 2009 - 10:52

Че къде му е турбото бе човек?

То компресора като го няма надали филтърчето ще го има ...

Успех
  • 0
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.  

#10 dididi

dididi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 99 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гьльбово

Публикувано 18 декември 2009 - 18:04

Пьрво 300 тд комби означава 300 дизел торист,а за сутрешното палене виж колко оборота дьржи като е студен(750)като се згрее(650)ако е (500)и надолу означава че не работи обогатителя(на задния краи на помпата от кьм предния прозорец) :4036:

Прикачени файлове


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни