Към съдържанието

  •  

Снимка

Проблем с заключването на E320 W210


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 септември 2006 - 13:44

От вчера колата не може да се заключи с дистанционното просто като се натисне копчето не работи, ключа е от тия по старите правоъгълните с инфраред. Естествено веднага смених батериите, но нищо не се оправи. Обадих се в Балкан Стар, обясних им проблема и от там ми казаха че и друг път са имали такива същите проблеми с W210 и ми казаха че трябвало нов ключ да се поръча, който струва 350лв. и се чака 15 дена и дотогава колата няма да може да се заключва. Тоя проблем почна от преди 2-3 седмици по трудно се отключваше и заключваше колата трябваше по няколко пъти да се натиска дистанционното за да заработи и си мисля тъй като не е отказало изведнъж дали нещо вътре не се е разместило и не може да се оправи ? Как мислите ако го отворя (то е капсуловано само може да се отвори едната част където е за смяна на батерии) и го проверя дали има смисъл или да не се занимавам ?
  • 0

#2 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 септември 2006 - 14:22

Ама си почнал точно в обратния ред... балканстар ги остави за последно

Първо - виж дали работи самия ключ - като го задържиш натисна - вътре мига един червен светодиод

Второ - намери тестер за IR светодиоди, или за по-просто - видеокамера или цифров фотоапарат - като натиснеш срешу тях, на дисплея се вижда ( или не се вижда, ако не емитира)

Ако не бачка, и след поставяне на нови батерии, си спомни дали не си го изпускал дистанционното. Или нее имало приложена груба сила върху него.

Бутонът, който управлява IR , е доста податлив на счупване при удар, а осван това той също има определен живот.

За да се смени, се отваря ключа.Не е капсолован, но е добре това да го прави някой, на който не му е за първи път.
Добре е да не присъстваш на операцията - ще ти се скъса сърцето.

Ако ключа е изправен, провери дали е синхронизиран с колата.
И ако всичко това е ОК, .....


Успех, и да пишеш после

Това е първото което направих вчера, сложих ключа пред камерата на телефона ми и го пробвах обаче не мигаше и също си помислих да не е изпускан скоро, но не беше. Сега ще го огледам ключа но вчера ми се стори че е капсулован и ще видя с нещо да го отворя. Иначе това за синхронизацията незнам дали се губи сигнала защото преди около 3 години съм сменял батериите и тогава като сложих новите си работеше без нужда от препрограмиране. Също проверих и централното заключване дали работи от копчето което е вътре в купето и си е ок.
  • 0

#3 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 септември 2006 - 14:56

След бърза смяна на батериите не се налага синхронизиране - 4-5 минути изкарва.

Ако след синхронизиране нещата се оправят, вероятно имаш спукана писта по платката

Ако не емитира IR диода, то се насочи към бутона.

Дистанционното не е капсоловано, двете му половинки са заключени една в друга.

Добре е да си приготвиш бутон за смяна - силно съм уверен, че е там проблема - на двама приятели съм го сменял и проблема се е решавал.

Намери стара мишка, изкорми я и използвай десния бутон за смяна

И внимавай с поялника - нали знаеш от коя страна се хваща ;)

горното е майтап.
Успех ти желая :ok:

Утре ще пробвам че сега вече колата и ключа не са при мен. Ще прегледам платката на дистанционното и ще видя пистите, после ще видя бутона в какво състояние е и ще го пробвам дистанционното дали излъчва като направя контакт на самата платка и ще пиша какъв е резултата. Иначе сега си порових из старите компютърни чаркалаци и вече имам две одъртели мишки за донори :) Дано да е това проблема че като гледах в EPC частите в самато кола има един IR приемник който си е скъп... а и за 10 години ползване е нормално тоя бутон вече да е издъхнал.
  • 0

#4 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 04 септември 2006 - 11:09

Абе и на мене май скоро ще ми издаде багажа ключа. И моя е същия. Някой може ли да ми каже как се сменят батериите ?
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#5 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 септември 2006 - 18:37

Най накрая днес се заех с ключа и го направих оказа се че бутона се беше разпоил от платката и беше се изместил в страни и просто нямаше никакъв начин да направи контакт. Разглобяването го извърших с помоща на две отверки и един чук :) по следния начин: Първо се пъха едната отверка от страната където стои ключа докато е свит и леко с чука се набива после като се пъхне отверката до край се напъва леко за да не се счупи пластмасата и малко по малко започва да се отваря дистанционното от едната страна, после първата отверка се оставя пъхната и се почва от другата страна с друга отверка пак по същия начин и внимателно малко по малко се отваря, на места понараних пластмасата но все пак ми е за пръв път да отварям такова дистанционно. Много благодаря на колегата Veni® за помощтта проблема се оказа точно в бутона, но не взех друг от мишка защото тоя ми се стори че е в добро състояние като го натисках си цъкаше много хубаво и стабилно и реших просто да го запоя на мястото му, също малко подсилих спойката защото ми се стори че не е достатъчна старата и добавих по малко на всичките крачета и стана много здраво да се надяваме да издържи още поне 10 години :)

Ето малко снимки от операцията:

Така изглеждаше дистанционното след като го отворих - бутона го нямаше на мястото си.
Публикувано изображение

Това е снимка на самия бутон
Публикувано изображение

Така изглежда като го запоих на мястото му
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Малко чаркалак
Публикувано изображение

И ето крайния резултат след успешно извършения ремонт
Публикувано изображение
Малко се наложи да залепя дистанционното точно там под ключа където се вижда емблемата защото имаше луфт още от преди и стоеше малко като разглобено сега е стегнато като ново.

Сега се отключва супер колата като се натисне бутона само цъква и зелената лампичка на вратата и огледалото светка направо е като ново :) Много се радвам че работи само си играя на отключ - заключ :)
  • 0

#6 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 08 септември 2006 - 18:49

Супер е станало браво и си си спистил една торба с пари хи хи хи. :welldone:
Стига си игра на отключ - заключ,че да не сдаде централното :ok:
  • 0

#7 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 септември 2006 - 11:32

Сглобяването на ключа ми отне около 5 минути докато го схвана и направя в правилно положение, но накрая разбрах че пластмасовия цилиндър може да се сложи само в едно положение в самия ключ иначе ключа не може да се отвори въобще и също трябва след като се сложи пластмасовия цилиндър в ключа да се сложи и пружината в него и заедно трите неща да са закрепят към основата на дистанционното и да се направи един оборот за да се натегне пружината за да може после като се натисне бутона да има сила да излиза сам. Мисля че най трудния момент при сглобяването е да се държи напаснатия механизъм да не изкочи догато се слага горния капак на дистанционното, но ако се задържи самия ключ в прибрано положение отстрани и се натиска няма да проблем. Още веднъж благодаря.
  • 0

#8 prisun

prisun

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Мнения:

Публикувано 29 ноември 2007 - 22:43

леле хора добре че сте вие имам проблем със заключването и четох във форума за проверката на ич сигнал.Като погледнах през камерата на телефона установих че подава сигнал постоянно и след серия натискания спира бавно бавно и разбрах че лроблема е в бутона.Вече няма да се налага да влизам през багажника :icon_welldone:
  • 0

#9 rosh

rosh

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 83 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C250 TD 98г
    peugeot 206 1,4 00г

Публикувано 29 ноември 2007 - 23:16

:4036: ,бравос,ами и аз незнаех за проверката на IR,хубаво е че има форум и колеги,разбиращи и професионалисти които са готови да помогнат. :allhail:
  • 0

#10 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 30 ноември 2007 - 04:04

Е па без форума аз сьм пехотинец най-много след седмица. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:
  • 0
.

#11 ml500

ml500

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ

Публикувано 30 ноември 2007 - 11:45

Браво бе майстори! А аз преди време имах Е230-w210, та по едно време бях събрал 2 джоба с ключове , от които само 2 работеха. След като шитнах колата ми останаха за спомен , неработещите. Ако знаех че подлежат на "ремонт" нямаше всеки месец да набутвам на БС пари за ключове
  • 0

#12 stamat699

stamat699

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Мнения:
  • Град:Бургас

Публикувано 30 ноември 2007 - 12:46

До колкото знам има още едно решение на проблема.
1.Изключва се това управление /имобилаизера /
2.Поставя се нова аларма с управление на централното/всичко около 250лв./

Аз лично не съм го пробвал ,но на мой клиент брат му е решил проблема по този начин.
  • 0

#13 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 30 ноември 2007 - 20:31

До колкото знам има още едно решение на проблема.
1.Изключва се това управление /имобилаизера /
2.Поставя се нова аларма с управление на централното/всичко около 250лв./

Аз лично не съм го пробвал ,но на мой клиент брат му е решил проблема по този начин.


Aми ако наистина е решен проблема по тоя начин значи тоя дето го е правил е много в час с матеряла.
Не знам дали си наясно какво значи да се '' изключи имобилаизера на '' на 210 а и не само на него.

top - имаш поздравленя от 1 мои колега немец. Тои не ми вярваше горкия че клуча може да се ремонтира ( доколкото може де) -та като видя твоите снимки и му казах цената в Бг веднага притарча при мене да му го кърпя. Неговия е А класа -по памет 1998 или 99 но 2 те 4асти на клу4а са залепени -100% стоto на ония му призля каt подхванх с чука. ръчкал сам поне 30 клуча ама за сефте видях откартен транзистор -тоя дето клати антенката .а състо така диодчето дето излачва ваобсте го нямаше- и то беше явно откартено но липсваше. налепих му го и го чакам да каже в понеделник дали бачка.
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни