Странни вибрации на празен ход!
Започната от mdanov, 14 дек 2009 - 17:57:54
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 декември 2009 - 17:57
Забелязвам, че сутрин имам странни вибрации докато загрее колата, става въпрос за s203 cdi автоматик, 143 коня, като е студена са много силно изразени, като се стопли намаляват доста, дори изчезват. Вибрациите са съпроводени с промяна в оборотите на двигеля, получава се нещо като пропадане и после компенсиране през равен интервал от време. В сряда съм в сервиза, но ще ми е интересно да видя вие какво смятате!
#2
Публикувано 14 декември 2009 - 18:44
вибрации е едно а неравномерна работа друго
ако са вибрации залагам на
1 дюза
2 тампон
ако е неравномерна работа
1 хидрорегулатор
2 ЕГР
3 ламбда
4катализатор
и да пишеш какво е станало че и ние да знаем
ако са вибрации залагам на
1 дюза
2 тампон
ако е неравномерна работа
1 хидрорегулатор
2 ЕГР
3 ламбда
4катализатор
и да пишеш какво е станало че и ние да знаем
#3
Публикувано 14 декември 2009 - 21:18
Колега,вибрации е едно а неравномерна работа друго
ако са вибрации залагам на
1 дюза
2 тампон
ако е неравномерна работа
1 хидрорегулатор
2 ЕГР
3 ламбда
4катализатор
и да пишеш какво е станало че и ние да знаем
Тоя хидрорегулатор за какво служи и има ли почва у нас? За пръв път чувам тоя термин във връзка с CDI и ще съм много благодарен ако дадеш малко повече инфо.
Благодаря.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#4
Публикувано 14 декември 2009 - 22:19
Аз залагам на тампони (за вибрациите) и регулатор на налягането в рейла за "лаенето".
#5
Публикувано 14 декември 2009 - 22:36
Тва с хидрорегулатора ми звучи много интересно, защото забелязах, че като си вляза в менюто на печката и там имам три опции - аутоматик, вкл. и изкл с ec бутона и off. Мойта беше на аутоматик и тея вибрации и пропадания ги имаше, сега я изкл. и няма пропадания и вибрациите намаляха много, да не кажа, че почти изчезнаха. А като и правихме диагностика, моят човек ми каза, че няква помпа на печката не бачкала. Та, тоя клапан - ще е за нещо с вода, щом е хидро, може да е вързан с печката, щото по това, което видях, има връзка с пропаданията.Аз залагам на тампони (за вибрациите) и регулатор на налягането в рейла за "лаенето".
Тампоните са ок, за регулатора за налягането, който е на рейката от страната на купето ли говориш, колега?
#6
Публикувано 14 декември 2009 - 23:49
Да,кръгъл корпус с два болта се хваща.
#7
Публикувано 18 декември 2009 - 22:42
За това ли си говорим
http://www.elitcar.b..._by=final_price
И кво мога да прецакам, ако карам известно време със стария, без да го сменям?
http://www.elitcar.b..._by=final_price
И кво мога да прецакам, ако карам известно време със стария, без да го сменям?
#8
Публикувано 14 март 2010 - 13:34
Тампони момчета двата са 240 ж Ижаи дйет преди 10 дена ги смених,друга диагноза ниама
#9
Публикувано 25 април 2010 - 13:32
И аз имам същия проблем!
Ти разбра ли от какво точно е ?
i az imam sashtia problem!
ti razbrali ot kakvo to4no e!
... Кирилица колега!
Ти разбра ли от какво точно е ?
i az imam sashtia problem!
ti razbrali ot kakvo to4no e!
... Кирилица колега!
Този пост е редактиран от Faca: 25 април 2010 - 15:09
Кирилица!
#10
Публикувано 18 май 2010 - 07:35
С голямо закъснение - разбрах и го оправих отдавна - тампоните на мотора и скоростната кутия бяха дали фира. Сложих Лемфьордер.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни