Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Някой слагал ли е кихалка на 102 мотор


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 11 декември 2009 - 16:29

Верно ли работи без клапата.Това го бях чувал само на теория.Споделяй информация, ако тръгне да работи толкова добре колкото с клапа или пък по-добре.Даже ако кажеш информативно разхода преди и сега ще съм ти благодарен.

току що сам регулирах сместа като притворих 1,5 оборота газта/след няколко проби/ и съвсем леко мръднах оборотите от изпарителя, работи като часовник без никаква миризма на газ от аспуха, остава само да засеча разхода и ще пиша
  • 0

#17 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 декември 2009 - 18:00

Ама не заблуждавай хората де :)
Работи, работи... колко да работи?! САМО на ГАЗ работи :)
  • 0

#18 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 11 декември 2009 - 18:08

Междо другото , това за коли които имат проблеми на бензин и на газ това е идеалното решение, само да чуеме разхода :)
  • 0

#19 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 11 декември 2009 - 19:40

дори пробвах да запаля на бензин- припалва и гасне, някой ако има идея някак да се излъже системата да работи на прогревни обороти примерно??
  • 0

#20 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 13 декември 2009 - 13:21

Ама не заблуждавай хората де :)
Работи, работи... колко да работи?! САМО на ГАЗ работи :)

да така е, сега следва палене в големия студ на газ- някой да сподели опит??
  • 0

#21 BT 0210 AC

BT 0210 AC

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 декември 2009 - 19:28

сега следва палене в големия студ на газ- някой да сподели опит??

Тествал съм пали ! Не трябва да я гасиш обаче докато не загрее !
Има и начин да държи по високи обороти като е студена :icon_coolgrin: идеята съм я крадил от Ауди форума.
  • 0

#22 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 13 декември 2009 - 20:22

Тествал съм пали ! Не трябва да я гасиш обаче докато не загрее !
Има и начин да държи по високи обороти като е студена :icon_coolgrin: идеята съм я крадил от Ауди форума.

и начина е??
  • 0

#23 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4617 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 14 декември 2009 - 10:29

Тествал съм пали ! Не трябва да я гасиш обаче докато не загрее !
Има и начин да държи по високи обороти като е студена :icon_coolgrin: идеята съм я крадил от Ауди форума.


Абе къф ауди форум бе колега. Нали за това е моторчето за празен ход - чрез него компа регулира оборотите спрямо температурата на мотора и околната среда и спрямо товара - фарове, вентилатори, нагреватели на задното стъкло. Те хората са го направили - няма нужда да измисляме топлата вода - в български вариянт. Не за друго - а защото българският вариянт не работи, или поне аз не съм видял да работи успешно което и да е побългаряване.

Колега нямаш проблем да си палиш в студовете на газ - стига да я оставиш да позагрее преди да тръгнеш да караш. Само зареди охладителната система хубаво с антифриз. Зимната газ е смес от поне 70% пропан и останолото бутан и други лайна. Пропанът се изпарява до -40 градуса. бутанът едва на 0 градуса. До -20 не би трябвало да имаш проблем с паленето.

Като искате да побългарявате, купете си лади и москвичи и действайте. Но дори на ладата карбуратора е сравнително сложен и има ел. система за празен ход.
  • 0

#24 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 25 декември 2009 - 16:22

Намирам една разлика след махането на клапата на дебитомера- понеже съм с автоматична кутия , преди когато поставех лоста в положение Д и задържана спирачка се покачваха оборотите, а сега това не става, просто момента на мотора не позволява да изгасне и маневрира без газ но на около 5-600 оборота. Явно клапата на дебитомера има някаква връзка с регулирането на оборотите при автоматика. Нека който е наясно да сподели защо така се получава. Иначе всичко друго си е ок. Разхода ще го засеча скоро и ще пиша.
  • 0

#25 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 26 декември 2009 - 21:47

разхода е непроменен, дори малко падна, но това вероятно се дължи на новите капачка и свещи
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни