току що сам регулирах сместа като притворих 1,5 оборота газта/след няколко проби/ и съвсем леко мръднах оборотите от изпарителя, работи като часовник без никаква миризма на газ от аспуха, остава само да засеча разхода и ще пишаВерно ли работи без клапата.Това го бях чувал само на теория.Споделяй информация, ако тръгне да работи толкова добре колкото с клапа или пък по-добре.Даже ако кажеш информативно разхода преди и сега ще съм ти благодарен.

Някой слагал ли е кихалка на 102 мотор
Започната от lizaastar, 07 дек 2009 - 11:50:57
24 мнения по тази тема
#16
Публикувано 11 декември 2009 - 16:29
#17
Публикувано 11 декември 2009 - 18:00
Ама не заблуждавай хората де 
Работи, работи... колко да работи?! САМО на ГАЗ работи

Работи, работи... колко да работи?! САМО на ГАЗ работи

#18
Публикувано 11 декември 2009 - 18:08
Междо другото , това за коли които имат проблеми на бензин и на газ това е идеалното решение, само да чуеме разхода

#19
Публикувано 11 декември 2009 - 19:40
дори пробвах да запаля на бензин- припалва и гасне, някой ако има идея някак да се излъже системата да работи на прогревни обороти примерно??
#20
Публикувано 13 декември 2009 - 13:21
да така е, сега следва палене в големия студ на газ- някой да сподели опит??Ама не заблуждавай хората де
Работи, работи... колко да работи?! САМО на ГАЗ работи
#21
Публикувано 13 декември 2009 - 19:28
Тествал съм пали ! Не трябва да я гасиш обаче докато не загрее !сега следва палене в големия студ на газ- някой да сподели опит??
Има и начин да държи по високи обороти като е студена

#22
Публикувано 13 декември 2009 - 20:22
и начина е??Тествал съм пали ! Не трябва да я гасиш обаче докато не загрее !
Има и начин да държи по високи обороти като е студенаидеята съм я крадил от Ауди форума.
#23
Публикувано 14 декември 2009 - 10:29
Тествал съм пали ! Не трябва да я гасиш обаче докато не загрее !
Има и начин да държи по високи обороти като е студенаидеята съм я крадил от Ауди форума.
Абе къф ауди форум бе колега. Нали за това е моторчето за празен ход - чрез него компа регулира оборотите спрямо температурата на мотора и околната среда и спрямо товара - фарове, вентилатори, нагреватели на задното стъкло. Те хората са го направили - няма нужда да измисляме топлата вода - в български вариянт. Не за друго - а защото българският вариянт не работи, или поне аз не съм видял да работи успешно което и да е побългаряване.
Колега нямаш проблем да си палиш в студовете на газ - стига да я оставиш да позагрее преди да тръгнеш да караш. Само зареди охладителната система хубаво с антифриз. Зимната газ е смес от поне 70% пропан и останолото бутан и други лайна. Пропанът се изпарява до -40 градуса. бутанът едва на 0 градуса. До -20 не би трябвало да имаш проблем с паленето.
Като искате да побългарявате, купете си лади и москвичи и действайте. Но дори на ладата карбуратора е сравнително сложен и има ел. система за празен ход.
#24
Публикувано 25 декември 2009 - 16:22
Намирам една разлика след махането на клапата на дебитомера- понеже съм с автоматична кутия , преди когато поставех лоста в положение Д и задържана спирачка се покачваха оборотите, а сега това не става, просто момента на мотора не позволява да изгасне и маневрира без газ но на около 5-600 оборота. Явно клапата на дебитомера има някаква връзка с регулирането на оборотите при автоматика. Нека който е наясно да сподели защо така се получава. Иначе всичко друго си е ок. Разхода ще го засеча скоро и ще пиша.
#25
Публикувано 26 декември 2009 - 21:47
разхода е непроменен, дори малко падна, но това вероятно се дължи на новите капачка и свещи
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни