Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Може ли да се тегли автоматик с въже


  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:

Posted 06 December 2009 - 14:09

евентуално на запален мотор и на N
  • 0

#2 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 06 December 2009 - 15:21

Може и на запален и не запален !
  • 0

#3 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 06 December 2009 - 17:51

може -но не на много висока скорост-не повече от 30(мисля ,че беше),,,,уникално за Мерцедес:)(май имя някакви две подкачващи помпи или не знам кво беше)
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 06 December 2009 - 19:17

Смъртно упражнение е това
Скоростите стават на салата, ако ги влачиш за по дълго време е с по висока скорост
(так пише у някои книги)

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 06 December 2009 - 21:23

Дърпай смело, после ще правиш кутия...
  • 0

logo-600-1002.png


#6 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Posted 06 December 2009 - 21:52

В рамките на града - може, но лекичко, че е тежко прасето(и скоростите нямат охлаждане и нормално мазане!)
...за повече - на платформа!
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 06 December 2009 - 22:23

Вече почти година съм с автомат, ама да питам:
Когато лоста е на P(latinsko) има ли проблем колата да си работи?
Каква е разликата между P и N? Освен че на P колата не може да я мръднеш.
Тук да кажа, че до сега лоста само преминава през позиция N и нокога не се е застоявал там.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 06 December 2009 - 22:34

Вече почти година съм с автомат, ама да питам:
Когато лоста е на P(latinsko) има ли проблем колата да си работи?
Каква е разликата между P и N? Освен че на P колата не може да я мръднеш.
Тук да кажа, че до сега лоста само преминава през позиция N и нокога не се е застоявал там.


P - паркинг
N - свободна (неотрална)

PS: N - не е положение при което в процеса на движение да изключваш от скорост, с цел икономия на гориво!
  • 0

logo-600-1002.png


#9 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:

Posted 06 December 2009 - 23:26

ок мерси, значи отпада този вариант, някой да е слагал кихалка на 102 мотор- газаджиите казаха че не можело, но мисля че няма невъзможни неща-колеги някакви идеи СПЕШНО!!!! Основно някъде на гумения мех мисля че трябва да е - тое се цепи като гръмне, значи там е налягането. Гледам стария и не мога нищо да измисля.
  • 0

#10 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 07 December 2009 - 07:58

P - паркинг
N - свободна (неотрална)

PS: N - не е положение при което в процеса на движение да изключваш от скорост, с цел икономия на гориво!


Ясно, че на N не трябва да се кара колата по инерция. За на място питам, от механична гледна точка каква е разликата между P и N и дали ак я оставям на място да работ на P може да се потроши?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#11 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 07 December 2009 - 09:29

Оставяш на паркинг на P .
Колата може да си работи колкото си иска, стига да има достатъчно гориво.
Ако я оставиш на N може да ст тръгне по нанадолнище и сама - без теб

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#12 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 07 December 2009 - 09:58

Сладват фактите.

Трансмисии:

1. В повечето ръчни скоростни кутии на Мерцедес се използва АТФ (масло за автоматични трансмисии), а НЕ стандартно трансмисионно масло за ръчни скоростни кутии! Използването на грешно масло може да разруши скоростната кутия!

2. Конвертора (турбината) на автоматичните трансмисии (АТ) на Мерцедес има пробка за източване. Смяната на маслото става, като се източи маслото от тази пробка, от пробката на картера на трансмисията и се свали капака на картера и извади филтъра. Така, при Мерцедес маслото се подменя напълно, а не на половина, както е при повечето други автомобили.

3. Проверката на нивото на маслото в АТ става при загрята трансмисия (карана поне 10-15 км) и работещ двигател с лост на селектора в положение Р (паркинг). Тогава нивото на маслото трябва да е между MIN и MAX белезите на сондата (пръчката). Някои от по-новите модели са с необслужваеми трансмисии и нямат сонда за проверка на нивото.

4. Всички леки автомобили на Мерцедес са с хидравличен привод на съединителя, още от края на 50-те години

5. Много от моделите с АТ нормално потеглят от 2-ра предавка. Това не е дефект. Трансмисията може да бъде принудена да потегли от 1-ва предавка, чрез превключване на лоста в положение 2 или чрез кикдаун.

6. Уникално свойство на АТ на МБ (до 1995) е, че позволяват палене на двигателя на буксир, защото имат втора маслена помпа на изходящия си вал, която на практика се задвижва от колелата. Необходимо е автомобилът да се ускори до поне 30 км/ч, с лост на селектора в положение N, за да се вдигне налягане в кутията, след което се включва на скорост. Поради тази причина АТ на МБ са и по-нечувствителни от кутиите на други производители при буксиране след авария, но тук трябва да се прочетат указанията в ръководството за експлоатация за всеки модел.

7. Хидротрансформаторите на 4-степенните АТ нямат lock-up функция. Това увеличава малко разхода, но затова пък се увеличава и надеждността на трансмисията.

8. Редовно проверявайте нивото на маслото в диферциала, особено, ако има теч на масло. Маслото трябва да достига до долният ръб на пробката за наливане. Корпусът на дференциалът не е херметически затворен, а има отдушник, който винаги трябва да е чист и проходим. Отдушникът може да се демонтира за почистване.


________________________________________________________________________________
Специални благодарности :allhail: на авторите:
Dezki
kyuss
hektor
Veni®
mbenz
КРАНК
sakata
Двигателист
ALEXONE™
За корекции и допълнения, моля орбъщайте се към Само Дизел.



Ето Ви една справка -линк към пълната тема може да намерите ето тук-смятам я за много полезна ,а и отговаря на въпроса ти съвсем ясно..

истините за Мерцедес

Поздрави

п.п.-Сега прочетох ,че не става въпрос всъщност за палене от бускир ,а само за теглене-и се извинявам ,че съм се объркал-но така или иначе ще оставя този линк тук тъй като смтам,че е доста полезен-и пак се извинявам за объркването
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#13 DJ FUNKY

DJ FUNKY

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,660 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    C 220 Т CDI Sport 1999 г. W 124 300 D Turbo 1992 г.

Posted 07 December 2009 - 23:25

абе незнам кво що ама,предишния бенц (123) ,блокира алатернатора и го влачих от Диканите до София на въже ,без съобразване на скороста и тн ,карах го година и кусор след това ,сегашния собственик го кара две години вече и няма проблем с автомата
  • 0
Публикувано изображение
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
Публикувано изображение

#14 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 09 December 2009 - 01:42

Разликата между P и N е само в това, че при P колелата са блокирани. Беше нещо като шпиндел в скоростната кутия, който блокира кардана или нещо такова. На практика и в двата режима скоростната кутия е в неутрална позиция - не предава въртящ от мотора към колелата. Но от друга страна тъй като автоматиците не работят на принципа на ръчките - когато чакаш на светофар не е необходимо да изключваш от скорост, както при ръчката, където е по-добре да изключиш от скорост, отколкото да стоиш на скорост и да държиш 15 минути натиснат съединителя.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 09 December 2009 - 19:54

Ясно, че на N не трябва да се кара колата по инерция. За на място питам, от механична гледна точка каква е разликата между P и N и дали ак я оставям на място да работ на P може да се потроши?

Не само че нищо не може да стане,но задължително се пали на Р и се гаси на Р.На по новите автомобили даже и да искаш не можеш да запалиш на друго освен Р.Също Р си е перфектен блокаж против нежелано потегляне.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users