Може ли да се тегли автоматик с въже
Started by lizaastar, 06 Dec 2009 - 14:09:34
38 replies to this topic
#1
Posted 06 December 2009 - 14:09
евентуално на запален мотор и на N
#2
Posted 06 December 2009 - 15:21
Може и на запален и не запален !
#4
Posted 06 December 2009 - 19:17
Смъртно упражнение е това
Скоростите стават на салата, ако ги влачиш за по дълго време е с по висока скорост
(так пише у някои книги)
Поздрави
Скоростите стават на салата, ако ги влачиш за по дълго време е с по висока скорост
(так пише у някои книги)
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Posted 06 December 2009 - 21:23
Дърпай смело, после ще правиш кутия...
#6
Posted 06 December 2009 - 21:52
В рамките на града - може, но лекичко, че е тежко прасето(и скоростите нямат охлаждане и нормално мазане!)
...за повече - на платформа!
...за повече - на платформа!
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
#7
Posted 06 December 2009 - 22:23
Вече почти година съм с автомат, ама да питам:
Когато лоста е на P(latinsko) има ли проблем колата да си работи?
Каква е разликата между P и N? Освен че на P колата не може да я мръднеш.
Тук да кажа, че до сега лоста само преминава през позиция N и нокога не се е застоявал там.
Когато лоста е на P(latinsko) има ли проблем колата да си работи?
Каква е разликата между P и N? Освен че на P колата не може да я мръднеш.
Тук да кажа, че до сега лоста само преминава през позиция N и нокога не се е застоявал там.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#8
Posted 06 December 2009 - 22:34
Вече почти година съм с автомат, ама да питам:
Когато лоста е на P(latinsko) има ли проблем колата да си работи?
Каква е разликата между P и N? Освен че на P колата не може да я мръднеш.
Тук да кажа, че до сега лоста само преминава през позиция N и нокога не се е застоявал там.
P - паркинг
N - свободна (неотрална)
PS: N - не е положение при което в процеса на движение да изключваш от скорост, с цел икономия на гориво!
#9
Posted 06 December 2009 - 23:26
ок мерси, значи отпада този вариант, някой да е слагал кихалка на 102 мотор- газаджиите казаха че не можело, но мисля че няма невъзможни неща-колеги някакви идеи СПЕШНО!!!! Основно някъде на гумения мех мисля че трябва да е - тое се цепи като гръмне, значи там е налягането. Гледам стария и не мога нищо да измисля.
#10
Posted 07 December 2009 - 07:58
P - паркинг
N - свободна (неотрална)
PS: N - не е положение при което в процеса на движение да изключваш от скорост, с цел икономия на гориво!
Ясно, че на N не трябва да се кара колата по инерция. За на място питам, от механична гледна точка каква е разликата между P и N и дали ак я оставям на място да работ на P може да се потроши?
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Posted 07 December 2009 - 09:29
Оставяш на паркинг на P .
Колата може да си работи колкото си иска, стига да има достатъчно гориво.
Ако я оставиш на N може да ст тръгне по нанадолнище и сама - без теб
Поздрави
Колата може да си работи колкото си иска, стига да има достатъчно гориво.
Ако я оставиш на N може да ст тръгне по нанадолнище и сама - без теб
Поздрави
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#12
Posted 07 December 2009 - 09:58
Сладват фактите.
Трансмисии:
1. В повечето ръчни скоростни кутии на Мерцедес се използва АТФ (масло за автоматични трансмисии), а НЕ стандартно трансмисионно масло за ръчни скоростни кутии! Използването на грешно масло може да разруши скоростната кутия!
2. Конвертора (турбината) на автоматичните трансмисии (АТ) на Мерцедес има пробка за източване. Смяната на маслото става, като се източи маслото от тази пробка, от пробката на картера на трансмисията и се свали капака на картера и извади филтъра. Така, при Мерцедес маслото се подменя напълно, а не на половина, както е при повечето други автомобили.
3. Проверката на нивото на маслото в АТ става при загрята трансмисия (карана поне 10-15 км) и работещ двигател с лост на селектора в положение Р (паркинг). Тогава нивото на маслото трябва да е между MIN и MAX белезите на сондата (пръчката). Някои от по-новите модели са с необслужваеми трансмисии и нямат сонда за проверка на нивото.
4. Всички леки автомобили на Мерцедес са с хидравличен привод на съединителя, още от края на 50-те години
5. Много от моделите с АТ нормално потеглят от 2-ра предавка. Това не е дефект. Трансмисията може да бъде принудена да потегли от 1-ва предавка, чрез превключване на лоста в положение 2 или чрез кикдаун.
6. Уникално свойство на АТ на МБ (до 1995) е, че позволяват палене на двигателя на буксир, защото имат втора маслена помпа на изходящия си вал, която на практика се задвижва от колелата. Необходимо е автомобилът да се ускори до поне 30 км/ч, с лост на селектора в положение N, за да се вдигне налягане в кутията, след което се включва на скорост. Поради тази причина АТ на МБ са и по-нечувствителни от кутиите на други производители при буксиране след авария, но тук трябва да се прочетат указанията в ръководството за експлоатация за всеки модел.
7. Хидротрансформаторите на 4-степенните АТ нямат lock-up функция. Това увеличава малко разхода, но затова пък се увеличава и надеждността на трансмисията.
8. Редовно проверявайте нивото на маслото в диферциала, особено, ако има теч на масло. Маслото трябва да достига до долният ръб на пробката за наливане. Корпусът на дференциалът не е херметически затворен, а има отдушник, който винаги трябва да е чист и проходим. Отдушникът може да се демонтира за почистване.
________________________________________________________________________________
Специални благодарности на авторите:
Dezki
kyuss
hektor
Veni®
mbenz
КРАНК
sakata
Двигателист
ALEXONE™
За корекции и допълнения, моля орбъщайте се към Само Дизел.
Ето Ви една справка -линк към пълната тема може да намерите ето тук-смятам я за много полезна ,а и отговаря на въпроса ти съвсем ясно..
истините за Мерцедес
Поздрави
п.п.-Сега прочетох ,че не става въпрос всъщност за палене от бускир ,а само за теглене-и се извинявам ,че съм се объркал-но така или иначе ще оставя този линк тук тъй като смтам,че е доста полезен-и пак се извинявам за объркването
#13
Posted 07 December 2009 - 23:25
абе незнам кво що ама,предишния бенц (123) ,блокира алатернатора и го влачих от Диканите до София на въже ,без съобразване на скороста и тн ,карах го година и кусор след това ,сегашния собственик го кара две години вече и няма проблем с автомата
СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП
#14
Posted 09 December 2009 - 01:42
Разликата между P и N е само в това, че при P колелата са блокирани. Беше нещо като шпиндел в скоростната кутия, който блокира кардана или нещо такова. На практика и в двата режима скоростната кутия е в неутрална позиция - не предава въртящ от мотора към колелата. Но от друга страна тъй като автоматиците не работят на принципа на ръчките - когато чакаш на светофар не е необходимо да изключваш от скорост, както при ръчката, където е по-добре да изключиш от скорост, отколкото да стоиш на скорост и да държиш 15 минути натиснат съединителя.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Posted 09 December 2009 - 19:54
Не само че нищо не може да стане,но задължително се пали на Р и се гаси на Р.На по новите автомобили даже и да искаш не можеш да запалиш на друго освен Р.Също Р си е перфектен блокаж против нежелано потегляне.Ясно, че на N не трябва да се кара колата по инерция. За на място питам, от механична гледна точка каква е разликата между P и N и дали ак я оставям на място да работ на P може да се потроши?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users