
W 203 220cdiне пали по някога
Започната от Liusi Purata, 01 дек 2009 - 15:36:38
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 декември 2009 - 15:36
Здравейте,
имам следния проблем с колата на един познат.
Колата е Цедка 220цди 2003г
Случая е следния:
преди три седмици, колегата сутринта се качва на колата, пали. Опитва се да изкара, но някакъв го е запушил и той гаси и отива да буди комшията, да си мръдне колата, че не може да вземе завоя за да излезе от паркинга.
Качва се в цедката, върти ама..не върти.
Проблема е следния:
дава на контакт, не свети подгряването на свещите и се включва вентилатора за охлаждането на двигателя.
Обажда ми се. Отивам аз към обяд, въртя и пали.
Минах през менюто, нямаше запаметени грешки. Загасих и кога пак да запали... цедката не иска да запали, само вентилатора се включва.
Колегата търси разни майстори, трето-пето и края на седмицата отивам, закачам ласото и в сервиза при мен.
Отворихме капака на бушоните, там имаше много конденз, ама цялото беше мокро.
Оставихме я така, отворена, изсъхна и започна да си пали.
Края на миналата седмица я закарах при Генади на Ботевградско шосе, така и така имаше да се прави една щета, закачиха я на компа, ама нищо.
От време на време е губила кан-линията на мотора, но колата не показва дефекта и си пали.
Говорихме за проблеми с контактния ключ или по-скоро патронника, аз се съмнявам в платките на бушонното табло, от влагата да не са пробили някъде, ама нищо конкретно, докато не прояви проблема и да се хване.
Някой имал ли е подобен случай?
имам следния проблем с колата на един познат.
Колата е Цедка 220цди 2003г
Случая е следния:
преди три седмици, колегата сутринта се качва на колата, пали. Опитва се да изкара, но някакъв го е запушил и той гаси и отива да буди комшията, да си мръдне колата, че не може да вземе завоя за да излезе от паркинга.
Качва се в цедката, върти ама..не върти.
Проблема е следния:
дава на контакт, не свети подгряването на свещите и се включва вентилатора за охлаждането на двигателя.
Обажда ми се. Отивам аз към обяд, въртя и пали.
Минах през менюто, нямаше запаметени грешки. Загасих и кога пак да запали... цедката не иска да запали, само вентилатора се включва.
Колегата търси разни майстори, трето-пето и края на седмицата отивам, закачам ласото и в сервиза при мен.
Отворихме капака на бушоните, там имаше много конденз, ама цялото беше мокро.
Оставихме я така, отворена, изсъхна и започна да си пали.
Края на миналата седмица я закарах при Генади на Ботевградско шосе, така и така имаше да се прави една щета, закачиха я на компа, ама нищо.
От време на време е губила кан-линията на мотора, но колата не показва дефекта и си пали.
Говорихме за проблеми с контактния ключ или по-скоро патронника, аз се съмнявам в платките на бушонното табло, от влагата да не са пробили някъде, ама нищо конкретно, докато не прояви проблема и да се хване.
Някой имал ли е подобен случай?
#2
Публикувано 01 декември 2009 - 17:20
На 202 имах подобен проблем. Огасих колата, връщам се след 5 мин. не отключва, вкарвам ключа в патронника (същия като W203) въртя да пали ... не иска. Извадих всички релета и бушони 1 по 1 да ги проверя , вкарах ги пак и работата си тръгна. Така и неразбрах от къде идва проблема...
Моя майстор ми е разправял че ключалките били блокирали ... понякога, говоря за тея с изцяло пластмасовия ключ!
Моя майстор ми е разправял че ключалките били блокирали ... понякога, говоря за тея с изцяло пластмасовия ключ!
#3
Публикувано 08 декември 2009 - 12:11
и Аз преди време имах подобна драма, но при мен проблема беше в шалтера на стартера, давал нещо на късо и гори бушона
#4
Публикувано 08 декември 2009 - 14:39
ако е автоматик маже буксата на кутията да закъсява
и това не го отчита като грушка а че колата не е на P или N
и не разрешава да завърти стартера
и това не го отчита като грушка а че колата не е на P или N
и не разрешава да завърти стартера
#5
Публикувано 08 декември 2009 - 17:12
не е автоматик, нормални скорости.ако е автоматик маже буксата на кутията да закъсява
и това не го отчита като грушка а че колата не е на P или N
и не разрешава да завърти стартера
Миналата седмица си я взе от сервиза, сега пали и няма проблем.
Не можа да се разбере, защо не палеше.
За момента ще я кара и ако пак не запали, направо в сервиза, да видим какво ще излезе.
Благодаря на отзовалите се колеги.
#6
Публикувано 28 юли 2017 - 16:05
Здравейте колеги,
Вчера имах същия проблем на C 270 CDI автоматик. Проверих бушониерата, която стои до левия калник - беше се наводнила. ECU-то го свалих и по платката имаше капки. Подсуших източих водата и колата запали.......
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни