Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W 203 220cdiне пали по някога


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 Liusi Purata

Liusi Purata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 289 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Off Road
    риболов
    ретро автомобили
  • Автомобил:
    W126 - 260 SE, 1987
    Polaris 800 EFI, 2007
    Lada Niva 1600

Публикувано 01 декември 2009 - 15:36

Здравейте,
имам следния проблем с колата на един познат.
Колата е Цедка 220цди 2003г
Случая е следния:
преди три седмици, колегата сутринта се качва на колата, пали. Опитва се да изкара, но някакъв го е запушил и той гаси и отива да буди комшията, да си мръдне колата, че не може да вземе завоя за да излезе от паркинга.
Качва се в цедката, върти ама..не върти.
Проблема е следния:
дава на контакт, не свети подгряването на свещите и се включва вентилатора за охлаждането на двигателя.
Обажда ми се. Отивам аз към обяд, въртя и пали.
Минах през менюто, нямаше запаметени грешки. Загасих и кога пак да запали... цедката не иска да запали, само вентилатора се включва.
Колегата търси разни майстори, трето-пето и края на седмицата отивам, закачам ласото и в сервиза при мен.
Отворихме капака на бушоните, там имаше много конденз, ама цялото беше мокро.
Оставихме я така, отворена, изсъхна и започна да си пали.
Края на миналата седмица я закарах при Генади на Ботевградско шосе, така и така имаше да се прави една щета, закачиха я на компа, ама нищо.
От време на време е губила кан-линията на мотора, но колата не показва дефекта и си пали.
Говорихме за проблеми с контактния ключ или по-скоро патронника, аз се съмнявам в платките на бушонното табло, от влагата да не са пробили някъде, ама нищо конкретно, докато не прояви проблема и да се хване.
Някой имал ли е подобен случай?
  • 0

#2 Faca

Faca

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 883 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Wien/Österreich
  • Автомобил:
    S210 E320CDI 2000г.
    W140 S300TD 98г. Продаден!
    Vespa PK50S 3.83г.
    Honda Africa 92г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 декември 2009 - 17:20

На 202 имах подобен проблем. Огасих колата, връщам се след 5 мин. не отключва, вкарвам ключа в патронника (същия като W203) въртя да пали ... не иска. Извадих всички релета и бушони 1 по 1 да ги проверя , вкарах ги пак и работата си тръгна. Така и неразбрах от къде идва проблема...

Моя майстор ми е разправял че ключалките били блокирали ... понякога, говоря за тея с изцяло пластмасовия ключ!
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#3 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 декември 2009 - 12:11

и Аз преди време имах подобна драма, но при мен проблема беше в шалтера на стартера, давал нещо на късо и гори бушона
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 08 декември 2009 - 14:39

ако е автоматик маже буксата на кутията да закъсява
и това не го отчита като грушка а че колата не е на P или N
и не разрешава да завърти стартера
  • 0

#5 Liusi Purata

Liusi Purata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 289 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Off Road
    риболов
    ретро автомобили
  • Автомобил:
    W126 - 260 SE, 1987
    Polaris 800 EFI, 2007
    Lada Niva 1600

Публикувано 08 декември 2009 - 17:12

ако е автоматик маже буксата на кутията да закъсява
и това не го отчита като грушка а че колата не е на P или N
и не разрешава да завърти стартера

не е автоматик, нормални скорости.
Миналата седмица си я взе от сервиза, сега пали и няма проблем.
Не можа да се разбере, защо не палеше.

За момента ще я кара и ако пак не запали, направо в сервиза, да видим какво ще излезе.
Благодаря на отзовалите се колеги.
  • 0

#6 plunge

plunge

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    S203 2001

Публикувано 28 юли 2017 - 16:05

Здравейте колеги,

 

Вчера имах същия проблем на C 270 CDI автоматик. Проверих бушониерата, която стои до левия калник - беше се наводнила. ECU-то го свалих и по платката имаше капки. Подсуших източих водата и колата запали.......


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни