Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Въздух из прозрачните маркучита.


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 Hristo-alt

Hristo-alt

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Posts:

Posted 01 December 2009 - 11:58

Здравейте ..
Ето за какво става въпрос: Сутрин паля без никакъв проблем .... но по двете маркучита отбелязани на снимката минава въздух.
Гася и нафтата от първия прозрачен маркуч към филтъра се връща до половината .. а в другия има балонче което стои на едно място
При повторно палене НИКАКЪВ проблем ........ нито прекъсва нищо ------- НО въздуха продължава да се вижда докато работи колата.
Белите маркучита са нови - на другите съм сменил уплътненията. Сменил съм и горивния филтър с нов,
Незнам какво да правя.... моля за съвет

Attached Files


  • 0

#2 bendji

bendji

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Пещера
  • Автомобил:
    W210-E300d 96г.
    W202-2.5td 97г.
    Renault-Clio 93г.

Posted 26 January 2010 - 21:20

колега и при мен ваздуха идва първо от там и маистора каза че тая джаджа дето нещо подгрявала нафтата чрез водата смени гарнетурата и каза че можи да е спукан от горе и е за смяна но ако знае някои колко струва нов да драсни такаче виш и ти нея аз току що идвам от там
  • 0

#3 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 26 January 2010 - 21:42

Отоговорът на въпроса ти е тук: Въздух в горивната система.
  • 0

#4 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Posted 29 January 2010 - 15:34

Kолега , при Мерцедес незнам как е , но мога да споделя опит от това как е при BMW. там този проблем в повечето случаи се оказва от запушена или недобре работеща горивоподкачаща помпа , която се намира в резервоара. Попринцип колата като остане с под 15 л. гориво най ясно се проявява този проблем , виж при теб как е.
  • 0

#5 Denislav

Denislav

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 76 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 09 February 2010 - 11:41

Това е класическа недомислица при тези мотори.
Просто сменяй маркучетата (цената на оригинално такова е от 7 до 20лв) едно по едно (ще изнервиш магазина :) и ще стане ясно откъде ти смуче въздух. От там дето смуче въздух, естествено и сълзи нафта. Смени си грубия горивен филтър, с него има и един О-образен гумен пръстен.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users