Цетка нов внос от Италия
Started by konflikt, 29 Nov 2009 - 12:31:33
20 replies to this topic
#1
Posted 29 November 2009 - 12:31
Привет на всички,
Кажете нещо за Италианските цетки. На външен вид всички са лачени, но иначе как са??? Тези дни ще купувам една такава 98 или 99 е 2.2 cdi на 320000, автоматик. Парите, които ще дам са доста (8300) но колата ми падна на сърце и за това ще ги дам. Единственото, което ме тормози са многото километри... Кажете няколко думи за избора ми относно пари-км-години. Благодаря...
Кажете нещо за Италианските цетки. На външен вид всички са лачени, но иначе как са??? Тези дни ще купувам една такава 98 или 99 е 2.2 cdi на 320000, автоматик. Парите, които ще дам са доста (8300) но колата ми падна на сърце и за това ще ги дам. Единственото, което ме тормози са многото километри... Кажете няколко думи за избора ми относно пари-км-години. Благодаря...
#2
Posted 29 November 2009 - 12:51
Моята беше Италианка. Километрите и бяха толкова когато я взех , минах 40к км , двигателя си беше бомба. Външен вид също го догаждаше....
Километрите не са от голямо значение ако е карана като хората.
Пример: Брат ми кара Волво S80 99 2.5tdi, сигурно вече е на 500 000км .... пали си , върви си без никакви проблеми. Минал е за 3години 160 000км, гори му 5.5/100 (кара го до работа и обратно, 40 км магистрала). Сменяме консумативи само и си е супер доволен
Гледай автомата дали включва като хората!!! Да смениш Маслото (също на автомата), филтрите, антифриза и тнт да ти е сигурно
Километрите не са от голямо значение ако е карана като хората.
Пример: Брат ми кара Волво S80 99 2.5tdi, сигурно вече е на 500 000км .... пали си , върви си без никакви проблеми. Минал е за 3години 160 000км, гори му 5.5/100 (кара го до работа и обратно, 40 км магистрала). Сменяме консумативи само и си е супер доволен
Гледай автомата дали включва като хората!!! Да смениш Маслото (също на автомата), филтрите, антифриза и тнт да ти е сигурно
#3
Posted 29 November 2009 - 13:01
Автомата спи направо. Преди време имах купе автомат, но се усещаше ритане при него. Този е супер. А за маслата знам, ще ги сменя всичките. мерси колега
#4
Posted 29 November 2009 - 13:07
За мерцедес тия километри са нищо стига ,както казва колегата да е карана като хората.Правиш и една пълна диагностика,обслужване и после караш. И провери обстоино всичко ли е добре с човек с които има на хабер за кво става въпрос ,че после ще те боли глава.Автомата ,дифа и мотора огледаи как функционират наи обстоино ,а и ако има клима и него не пропускаи.
От ръждата и човешката завист няма спасение.....
#5
Posted 29 November 2009 - 15:26
Момчета, а, като е с програмиран ключ, застрахователите искат ли аларма????
#6
Posted 29 November 2009 - 15:50
Чесно да ти кажа за ЦДИ мотора километрите НЕ са малко вярно че колегата ти казва че и неговата е била на толкова но 2.5 неможе да се сравнява по здравина със 2.2 цди.Привет на всички,
Кажете нещо за Италианските цетки. На външен вид всички са лачени, но иначе как са??? Тези дни ще купувам една такава 98 или 99 е 2.2 cdi на 320000, автоматик. Парите, които ще дам са доста (8300) но колата ми падна на сърце и за това ще ги дам. Единственото, което ме тормози са многото километри... Кажете няколко думи за избора ми относно пари-км-години. Благодаря...
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#7
Posted 29 November 2009 - 15:54
Момчета, а, като е с програмиран ключ, застрахователите искат ли аларма????
Какво ще рече програмиран ключ? Такъв ли: http://www.shudehill...k/c230k/key.jpg ?
Моя беше с такъв ключ и застрахователя писа: Фабрична аларма
#8
Posted 29 November 2009 - 16:04
Застрахователя само по ключа не се води за алармата.
Бул Инс например, те карат да се затвориш вътре и след 30 sek. да отвориш врата или прозорец и искат да я чуят, за да я отбележат като аларма.
Бул Инс например, те карат да се затвориш вътре и след 30 sek. да отвориш врата или прозорец и искат да я чуят, за да я отбележат като аларма.
Audi A8
#9
Posted 29 November 2009 - 19:44
Да, такъв е ключът. Няма да я права в Бул., а в Лев инс.
А за километрите ми е ясно че са доста, но... абе нали все някои трябва да купува и тези кочинки
А за километрите ми е ясно че са доста, но... абе нали все някои трябва да купува и тези кочинки
#10
Posted 29 November 2009 - 19:48
взимай, после ако някога ти потрябват части ше ти давам
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#11
Posted 29 November 2009 - 21:39
Вземай колега не се чуди каквото и да се наложи за смяна вече го правиш вече за себеси
поздрави и успех
поздрави и успех
#12
Posted 01 December 2009 - 09:23
Привет на всички,
Кажете нещо за Италианските цетки. На външен вид всички са лачени, но иначе как са??? Тези дни ще купувам една такава 98 или 99 е 2.2 cdi на 320000, автоматик. Парите, които ще дам са доста (8300) но колата ми падна на сърце и за това ще ги дам. Единственото, което ме тормози са многото километри... Кажете няколко думи за избора ми относно пари-км-години. Благодаря...
здравей колега относно CDI моторите няма да говоря защото карам бензинова но от това което съм чувал и виждал в германското мобиле двигателите карат по 600-700000 км без проблеми.Мисля че парите са и малко множко но ти си знаеш.Просто преди месец един приятел който вкарва коли от Германия ми спомена че има подобна Ц-ка автомат само че мисля че беше комби до 200 000 км ако не ме лъжи паметта за 8000 или малко надолу но ако се интересуваш пиши ми и аз ще го питам дали все още му стои колата.Колата е нов внос нерегистрирана.
#13
Posted 02 December 2009 - 08:12
Още ли вярвате на тези митове-100-200 000 км, горублянски фолклор-колата карана от пенсионер, жена, баба и тн, и сервизни книжки, и колата от Италия, аз щото не вярвам.
Първият ми бенц беше италианец- за по-малко от година вложих в него почти 2000лв, въпреки, че беше на вид добре, мина през обстоен преглед в сервиз и тн-както си му е ред, втория е немец-покупката му също беше много внимателна, но гарнитура на главата ме върна с нови 2000лв назад...логика няма, нали. При това говоря за 124 -95г, които уж били железната класика на Мерцедес!
При отворен двигател в един от най-реномираните сервизи за МБ в София баш майстора каза, че не може да определи колко километра е пробягал бенца - божа работа.
Така, че се абстрахирай от всичко казано до тук - направи си обстоен преглед в сервиз, в който "чуват" мерцедеси, и скачай с двата крака-пък квото съдбата отреди.
Успех!
Първият ми бенц беше италианец- за по-малко от година вложих в него почти 2000лв, въпреки, че беше на вид добре, мина през обстоен преглед в сервиз и тн-както си му е ред, втория е немец-покупката му също беше много внимателна, но гарнитура на главата ме върна с нови 2000лв назад...логика няма, нали. При това говоря за 124 -95г, които уж били железната класика на Мерцедес!
При отворен двигател в един от най-реномираните сервизи за МБ в София баш майстора каза, че не може да определи колко километра е пробягал бенца - божа работа.
Така, че се абстрахирай от всичко казано до тук - направи си обстоен преглед в сервиз, в който "чуват" мерцедеси, и скачай с двата крака-пък квото съдбата отреди.
Успех!
#14
Posted 02 December 2009 - 10:05
Така така Има много неща, с които е желателно да си направиш сметка, преди да купиш колата:
1. Колата на тази цена в Италия ли ще я купиш? Защото ако е без докарването, би трябвало да си направиш сметка, която грубо е следната:
Колата: 4200 евро
Гориво: 1500км при 10/100 са 150л по 1.2 цена = приблизително 200 евро
Такси магистрали: 40 евро
Билет за отиване: 90 евро
Такса ферибот + каюта: 130 евро
Застраховка в България + зелена карта: 70 евро
Временни номера в Италия: 190 евро
Накрая цената ти стъпва: 4920 евро... и това е без да имаш българска регистрация!!!! Айде после добави още:
Регистрация в КАТ + екотакса: 250лв
Каско: 700лв
ГО: 180лв
ГТП: 100лв
Надявам се си мислил по този въпрос! Освен това - италианецът е много слабо вероятно да ти даде да излезеш от страната с неговите номера. А временните (транзитните) номера в Италия се издават за между 2-3 седмици чакане...
Дотук веселата част! Щом колата идва от Италия, вероятността да има зимни гуми е една кръгла нула! А в момента на границата и около КАТ само чакат такива коли На полицаите не им дреме, че си нов вност - по закон си трябват зимни гуми и това си е... Глоба!
Освен това - охладителната система ще трябва да я източиш, защото там колата на дали е виждала нещо по ниско от +15 градуса... айде и едно обслужване на масла, филтри, ремъци и т.н. които са слабото място на италианските коли.
Прави си добре сметката, преди да тръгнеш да купуваш кола! Освен това, за автоматика - ако искаш, пиши ми на ЛС, ще ти обясня 1000 неща, които се гледат при автомат, защото ако има проблем с него, ще плачеш много Казвам го от личен опит...
Иначе италианските коли си имат плюсове и минуси. Плюсовете са окачването, което се запазва, защото имат добри пътища, липсата на корозия, поддържан салон и обикновено сравнително висок клас на оборудване. Но под капака - не се залъгвай... италианецът по презумция не си поддържа двигателя и въобще всичко що се намира извън купето, където се вози! Може да е измит и лъснат, но е добре да погледнеш маслото как е... дали няма нагар, защото често сменят масло не на 10, а на 20 или 30 хиляди км... Добре е дори да се източи там маслото и да се сипе ново, защото там са царе на добавките в маслото! Имай предвид, че CDI е много много капризен мотор... добър, но капризен! И ако не са се грижили добре за него, ще ти струва доста ремонтът после.
И като финал - цената е много висока! Това го казвам с ръка на сърцето... Съдейки по това, което си описал, на тази кола реалната й цена е под 7000лв, но ти си преценяваш.
1. Колата на тази цена в Италия ли ще я купиш? Защото ако е без докарването, би трябвало да си направиш сметка, която грубо е следната:
Колата: 4200 евро
Гориво: 1500км при 10/100 са 150л по 1.2 цена = приблизително 200 евро
Такси магистрали: 40 евро
Билет за отиване: 90 евро
Такса ферибот + каюта: 130 евро
Застраховка в България + зелена карта: 70 евро
Временни номера в Италия: 190 евро
Накрая цената ти стъпва: 4920 евро... и това е без да имаш българска регистрация!!!! Айде после добави още:
Регистрация в КАТ + екотакса: 250лв
Каско: 700лв
ГО: 180лв
ГТП: 100лв
Надявам се си мислил по този въпрос! Освен това - италианецът е много слабо вероятно да ти даде да излезеш от страната с неговите номера. А временните (транзитните) номера в Италия се издават за между 2-3 седмици чакане...
Дотук веселата част! Щом колата идва от Италия, вероятността да има зимни гуми е една кръгла нула! А в момента на границата и около КАТ само чакат такива коли На полицаите не им дреме, че си нов вност - по закон си трябват зимни гуми и това си е... Глоба!
Освен това - охладителната система ще трябва да я източиш, защото там колата на дали е виждала нещо по ниско от +15 градуса... айде и едно обслужване на масла, филтри, ремъци и т.н. които са слабото място на италианските коли.
Прави си добре сметката, преди да тръгнеш да купуваш кола! Освен това, за автоматика - ако искаш, пиши ми на ЛС, ще ти обясня 1000 неща, които се гледат при автомат, защото ако има проблем с него, ще плачеш много Казвам го от личен опит...
Иначе италианските коли си имат плюсове и минуси. Плюсовете са окачването, което се запазва, защото имат добри пътища, липсата на корозия, поддържан салон и обикновено сравнително висок клас на оборудване. Но под капака - не се залъгвай... италианецът по презумция не си поддържа двигателя и въобще всичко що се намира извън купето, където се вози! Може да е измит и лъснат, но е добре да погледнеш маслото как е... дали няма нагар, защото често сменят масло не на 10, а на 20 или 30 хиляди км... Добре е дори да се източи там маслото и да се сипе ново, защото там са царе на добавките в маслото! Имай предвид, че CDI е много много капризен мотор... добър, но капризен! И ако не са се грижили добре за него, ще ти струва доста ремонтът после.
И като финал - цената е много висока! Това го казвам с ръка на сърцето... Съдейки по това, което си описал, на тази кола реалната й цена е под 7000лв, но ти си преценяваш.
#15
Posted 02 December 2009 - 22:38
Колега, страхотен отговор ми даде. Мерси. Вече купих цетката и всичко е- ок, за сега поне. Тук от България я взех. Плашеха ме км на, които я взимам, но то пък се оказа, че и е сменен мотора в Мерцедес Италия, та това много ме зарадва.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users