Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

124 300 турбо муден ебано тръгва


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 28 ноември 2009 - 10:48

Като тръгне колата не набира както трябва. Двигатела работи перфектно но ми се струва че боксува хидросъединиитела колата е автоматик.Не мисля че проблема е в скоростите защото не е само на една скорост а на всички бучи а не набира бързо иначе за високи скорости си дига но по мудно.Карах 300 без турбо автомат и набира по добре от моя по пъргаво.Та поблема дали е хидросъединител или нещо друго
  • 0

#2 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 28 ноември 2009 - 12:49

турбото работи ли изобщо?
  • 0

#3 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 28 ноември 2009 - 13:55

проблем с мотора няма се едно боксува съединитела
  • 0

#4 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 28 ноември 2009 - 14:29

какво значи бучи
вдигат се оборотите а скороста не
или се увеличава шума
  • 0

#5 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 28 ноември 2009 - 14:37

като караш с 120 и пуснеш педала на гаста оборотите са2500 а като дадеш гас стават 3000 без да се прменя скороста
  • 0

#6 lopotok

lopotok

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гр. Велинград
  • Автомобил:
    W124/300TD

Публикувано 28 ноември 2009 - 14:48

това е нормално 3000 оборота при 120 все пак е с 4 скорости и четвърта е доста дълга моя съм го карал с 218 по ГПС
как включват скоростите иначе?
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио


#7 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 29 ноември 2009 - 20:08

със скоростите проблем нямам сменява без никакви проблеми. с 200 съм го карал няма ядове но на старта е бавен. дали за това че е с по бръз диференцял от 300 без турбо или проблема е хидросъединитела.някои да каже какво става като не е добре този съединител
  • 0

#8 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 30 ноември 2009 - 22:11

Не търси причината в големият елемент, а първо погледни дреболиите. Нямаш бързо ускорение - значи нямаш обогатяване на горивото - значи първо проверка на онези тънките маркученца които и където влизат в ГНП-то. После уплътненията на входящият колектор към турбокомпресора и към главата. Следва проверка на някои детайли на турбокомпресора и на него самия. И чак най-накрая - скоростната кутия. Но отсега ти казвам - не е причината в нея. Ако беше там щеше да превключва на високи обороти. При нормално ускорение този 147 коня мотор ги сменя на около 2800. Успех!
  • 0

#9 sam-1

sam-1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 357 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ W 124 250 TD-11.11.1990г. Опел тигра, Форд Транзит и какво ли не още

Публикувано 30 ноември 2009 - 22:15

Колега - на кик даун как ти ускорява?
  • 0
Публикувано изображение

#10 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 01 декември 2009 - 19:07

на кикдаун е добре.като тръгна без газ и дам рязко на пепел не буксува превърта чак когато развърти турбото.а ми се случва като хода на работа минавам един прелез като мина и дам газ направо като дръпне си е както трябва според мен но рядко се случва иначе е муден според мен. не съм карал друг такъв така че не знам как трябва да е.кой има такъв да обмениме опит.
  • 0

#11 sam-1

sam-1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 357 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ W 124 250 TD-11.11.1990г. Опел тигра, Форд Транзит и какво ли не още

Публикувано 01 декември 2009 - 19:14

Карал съм 300 турбо-не дава да го пипнеш.Сега карам 250 турбо-разликата е голяма, но ми се струва ,че имам проблем подобен на твоя.Затова те питах за кик дауна.Поздрави.
  • 0
Публикувано изображение

#12 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 01 декември 2009 - 20:13

карал съм 250 турбо на един приятел и е по пъргав в старта от моя.
  • 0

#13 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 декември 2009 - 20:42

Не сравнявайте колите! 300тд е 147 кс и не дава да се пипне газта. Има проблем и проверявай както съм ти писал. Само да допълня - забравих връзките /маркучите/ от интерколера /радиатора за охл. на въздуха/ към турбокомпресора и входящия колектор /хлабав, изваден или спукан маркуч, спукано радиаторче/. Успех!
  • 0

#14 donkadricio

donkadricio

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ихтиман

Публикувано 02 декември 2009 - 07:34

124 няма интеркулер
  • 0

#15 lopotok

lopotok

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 71 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гр. Велинград
  • Автомобил:
    W124/300TD

Публикувано 02 декември 2009 - 11:14

я виж под бронията в ляво дали нямаш радиатор....демек кулер
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни