124 300 турбо муден ебано тръгва
Започната от donkadricio, 28 ное 2009 - 10:48:13
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 ноември 2009 - 10:48
Като тръгне колата не набира както трябва. Двигатела работи перфектно но ми се струва че боксува хидросъединиитела колата е автоматик.Не мисля че проблема е в скоростите защото не е само на една скорост а на всички бучи а не набира бързо иначе за високи скорости си дига но по мудно.Карах 300 без турбо автомат и набира по добре от моя по пъргаво.Та поблема дали е хидросъединител или нещо друго
#2
Публикувано 28 ноември 2009 - 12:49
турбото работи ли изобщо?
#3
Публикувано 28 ноември 2009 - 13:55
проблем с мотора няма се едно боксува съединитела
#4
Публикувано 28 ноември 2009 - 14:29
какво значи бучи
вдигат се оборотите а скороста не
или се увеличава шума
вдигат се оборотите а скороста не
или се увеличава шума
#5
Публикувано 28 ноември 2009 - 14:37
като караш с 120 и пуснеш педала на гаста оборотите са2500 а като дадеш гас стават 3000 без да се прменя скороста
#6
Публикувано 28 ноември 2009 - 14:48
това е нормално 3000 оборота при 120 все пак е с 4 скорости и четвърта е доста дълга моя съм го карал с 218 по ГПС
как включват скоростите иначе?
как включват скоростите иначе?
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
#7
Публикувано 29 ноември 2009 - 20:08
със скоростите проблем нямам сменява без никакви проблеми. с 200 съм го карал няма ядове но на старта е бавен. дали за това че е с по бръз диференцял от 300 без турбо или проблема е хидросъединитела.някои да каже какво става като не е добре този съединител
#8
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:11
Не търси причината в големият елемент, а първо погледни дреболиите. Нямаш бързо ускорение - значи нямаш обогатяване на горивото - значи първо проверка на онези тънките маркученца които и където влизат в ГНП-то. После уплътненията на входящият колектор към турбокомпресора и към главата. Следва проверка на някои детайли на турбокомпресора и на него самия. И чак най-накрая - скоростната кутия. Но отсега ти казвам - не е причината в нея. Ако беше там щеше да превключва на високи обороти. При нормално ускорение този 147 коня мотор ги сменя на около 2800. Успех!
#9
Публикувано 30 ноември 2009 - 22:15
Колега - на кик даун как ти ускорява?
#10
Публикувано 01 декември 2009 - 19:07
на кикдаун е добре.като тръгна без газ и дам рязко на пепел не буксува превърта чак когато развърти турбото.а ми се случва като хода на работа минавам един прелез като мина и дам газ направо като дръпне си е както трябва според мен но рядко се случва иначе е муден според мен. не съм карал друг такъв така че не знам как трябва да е.кой има такъв да обмениме опит.
#11
Публикувано 01 декември 2009 - 19:14
Карал съм 300 турбо-не дава да го пипнеш.Сега карам 250 турбо-разликата е голяма, но ми се струва ,че имам проблем подобен на твоя.Затова те питах за кик дауна.Поздрави.
#12
Публикувано 01 декември 2009 - 20:13
карал съм 250 турбо на един приятел и е по пъргав в старта от моя.
#13
Публикувано 01 декември 2009 - 20:42
Не сравнявайте колите! 300тд е 147 кс и не дава да се пипне газта. Има проблем и проверявай както съм ти писал. Само да допълня - забравих връзките /маркучите/ от интерколера /радиатора за охл. на въздуха/ към турбокомпресора и входящия колектор /хлабав, изваден или спукан маркуч, спукано радиаторче/. Успех!
#14
Публикувано 02 декември 2009 - 07:34
124 няма интеркулер
#15
Публикувано 02 декември 2009 - 11:14
я виж под бронията в ляво дали нямаш радиатор....демек кулер
MB 124/300TD & GrandVitara 2.0 16V Кабрио
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни