
Обновяване на класика 124 "90
Започната от B Tomov, 26 ное 2009 - 16:02:31
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 ноември 2009 - 16:02
Здравейте,
Нов съм в форума. Решил съм да си взимам някакъв стар мерцедес. Спрял съм се на един 124 200Е от "90. Колата е внос от Италия, обаче е в окаяно състояние. А аз съм навит да си взема нещо такова и малко по малко да си го направя както на мен ми харесва, вместо да купувам някой наточен и после да му беря ядовете.
Искам да знам горе долу колко би ми струвало следните ремонти:
1. Пълно пребоядисване (колата е без удари и без ръжди, но много надрана)
2. Смяна 4 кори на вратите
3. Смяна и претапициране седалка на шофьор
4. Задна кора (на задното стъкло кората)
5. Заден ляв фар двуцветен
6. Пълнене и проверка на климатик
Горе долу това е..
Друго нещо... Колата е с италианско АГУ, но е изключено, липсват някви тръби към изпарителя или нещо такова (от АГУ хич не разбирам). Там какво би могло да се направи. И последен въпрос, защо като се запали колата държи доста високи оборото доста дълго време. Седи на около 1500-2000 повече от 10мин
Нов съм в форума. Решил съм да си взимам някакъв стар мерцедес. Спрял съм се на един 124 200Е от "90. Колата е внос от Италия, обаче е в окаяно състояние. А аз съм навит да си взема нещо такова и малко по малко да си го направя както на мен ми харесва, вместо да купувам някой наточен и после да му беря ядовете.
Искам да знам горе долу колко би ми струвало следните ремонти:
1. Пълно пребоядисване (колата е без удари и без ръжди, но много надрана)
2. Смяна 4 кори на вратите
3. Смяна и претапициране седалка на шофьор
4. Задна кора (на задното стъкло кората)
5. Заден ляв фар двуцветен
6. Пълнене и проверка на климатик
Горе долу това е..
Друго нещо... Колата е с италианско АГУ, но е изключено, липсват някви тръби към изпарителя или нещо такова (от АГУ хич не разбирам). Там какво би могло да се направи. И последен въпрос, защо като се запали колата държи доста високи оборото доста дълго време. Седи на около 1500-2000 повече от 10мин
#2
Публикувано 26 ноември 2009 - 17:12
Колега какво обновяване -тая кола е за боклука........то всъщност от отам е дошла де...
90г би трябвало да е с 102 мотор 2 литра -наи умрелия бензинов.... струва ли си ...
Тя за да е дошла до тва съсътояние са и скъзали шортите от каране и отделно нищо не са ремонтирали.
Само ще ти спомена нещо за климата -забрави пълнене и проверка - за да няма газ в системата на климатика то има дупка и тои е изтекал.Кат напълниш системата дупката няма да се запуши сама и пак ще изтече.....Може да имаш късмет и да кажем де една дупка на маркуч на климата,но може и да са няколко на кондензатора ,и на изпарителя ,и на компресора ....
Ако чак толкова си мераклия да се сгънеш да я възтановяваш -отиди на маистор за климатика,но кат гледам каква трагедия си описал че е състоянието на колата неминуемо ще има и други проблеми на други места.
успех
90г би трябвало да е с 102 мотор 2 литра -наи умрелия бензинов.... струва ли си ...
Тя за да е дошла до тва съсътояние са и скъзали шортите от каране и отделно нищо не са ремонтирали.
Само ще ти спомена нещо за климата -забрави пълнене и проверка - за да няма газ в системата на климатика то има дупка и тои е изтекал.Кат напълниш системата дупката няма да се запуши сама и пак ще изтече.....Може да имаш късмет и да кажем де една дупка на маркуч на климата,но може и да са няколко на кондензатора ,и на изпарителя ,и на компресора ....
Ако чак толкова си мераклия да се сгънеш да я възтановяваш -отиди на маистор за климатика,но кат гледам каква трагедия си описал че е състоянието на колата неминуемо ще има и други проблеми на други места.
успех
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#3
Публикувано 26 ноември 2009 - 17:47
може да е най слабия мотор,но незначи,че е най-лошия? да не би твойта 124-ка да е с друг та говориш глупости и тя е с този мотор има само дребни разлики.Всеки иска да кара кола 5000 кубика,но за повечето хора тук е непосилно да я обслужват тъй че по добре си запази коментарите от типа умрял мотор и тнтКолега какво обновяване -тая кола е за боклука........то всъщност от отам е дошла де...
90г би трябвало да е с 102 мотор 2 литра -наи умрелия бензинов.... струва ли си ...
Тя за да е дошла до тва съсътояние са и скъзали шортите от каране и отделно нищо не са ремонтирали.
Само ще ти спомена нещо за климата -забрави пълнене и проверка - за да няма газ в системата на климатика то има дупка и тои е изтекал.Кат напълниш системата дупката няма да се запуши сама и пак ще изтече.....Може да имаш късмет и да кажем де една дупка на маркуч на климата,но може и да са няколко на кондензатора ,и на изпарителя ,и на компресора ....
Ако чак толкова си мераклия да се сгънеш да я възтановяваш -отиди на маистор за климатика,но кат гледам каква трагедия си описал че е състоянието на колата неминуемо ще има и други проблеми на други места.
успех
#4
Публикувано 26 ноември 2009 - 18:01
за да го вземе с такива проблеми може да няма пари за по добър а така полека ще си го оправя но ще си губи и от времето ако питаш мен почакай още малко събери пари и си купи някой на който се качваш и караш.Относно частите може да имаш проблем с намиране на странични кори със същата тапицерия като на твоя.Задната кора ако не е с дупките за подглавниците може да я закараш при някой дърводелец и ще ти я направи,а и ще е по здрава от обикновенната после си купуваш малко плат от тези с който облепят тонколоните и си готов.Пълно пребоядисване много зависи с каква боя искаш и при кой ще отидеш но е около 800 лева.Защо ще сменяш шофьорската седалка? ако е само скъсана тапицерията си купуваш едни калъфки и готово дори на много места ги правят по поръчка за самия модел.Заден ляв фар двуцветен червено с какво е? сиво,черно по добре си купи 2 нови от тея много светните бройката е 55 лева мисля а има и комплекти питай Lorinser той има даже и с диоди
#5
Публикувано 26 ноември 2009 - 18:25
Ей така си купуват хората коли и после си казват МБ е егати скапаната марка,а че набор но от друга марка е претопен 3 пъти вече не се споменава....Не си струва упражнението-не че с мерак и с ПАРИ няма да я стегнеш,но накрая като теглиш чертата ще е станала златна...Посъбери още малко стотинки и вземи нещо читаво.

Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#6
Публикувано 26 ноември 2009 - 19:01
Големият разход е боята - останалото е поносимо, но все пак иди да я види монтьор или закарай някой да я огледа за скрити за твоите очи проблеми, после седни и сметни сбора от цената й и ремонта - това е най-правилното решение. А жабарите може много да ги псуваме за поддръжката на колите им и с основание, но има и един плюс - ако не е удряна ламарините им са много по запазени от другите - нямат сняг и луга. Успех!

#8
Публикувано 26 ноември 2009 - 23:49
Пич, определено имам интерес да ти продам стоп... оригинален идва и на по-ниска цена при мен, от 55лв.
Но определено ми е съвестно да ти кажа--"щом е евтино---КУПУВААААААй"
тук има доста спецове по 124. Послушай ги.
Един от тях е brpi.
С толкова много проблеми, колата ще ти излезе златна, най-вече заради изразходеното време за стягането. Времето=пари.
не бързай с покупката, постоянно излизат добри оферти. пак вземи някоя за ремонт, но да кажем да е похабено 1 нещо, примерно само салон, или само боя, или блокирал мотор.
Като гледам, щом не разбираш защо не работи газовата, явно не си на "ти" с техниките и ще разчиташ на майстори, а те като видят любимата им 124, точат брадва.
Все пак говорим малко "наизуст", пусни снимки на колата и каква цена ти обявяват, да видим струва ли си.
Дошъл си на точното място, ще пиеш вода от извора.
Но определено ми е съвестно да ти кажа--"щом е евтино---КУПУВААААААй"
тук има доста спецове по 124. Послушай ги.
Един от тях е brpi.
С толкова много проблеми, колата ще ти излезе златна, най-вече заради изразходеното време за стягането. Времето=пари.
не бързай с покупката, постоянно излизат добри оферти. пак вземи някоя за ремонт, но да кажем да е похабено 1 нещо, примерно само салон, или само боя, или блокирал мотор.
Като гледам, щом не разбираш защо не работи газовата, явно не си на "ти" с техниките и ще разчиташ на майстори, а те като видят любимата им 124, точат брадва.
Все пак говорим малко "наизуст", пусни снимки на колата и каква цена ти обявяват, да видим струва ли си.
Дошъл си на точното място, ще пиеш вода от извора.
#10
Публикувано 27 ноември 2009 - 09:44
Че си на точното място това е вярно,послушай хората какво ти казват.Според мен трябва да се свържеш със Самурая и гаранция ти давам,няма да сбъркаш.
Не хапи този,който може да те изяде.
#11
Публикувано 29 ноември 2009 - 22:38
Здравейте на всички. Нов съм във форума, но моето мнение е да не давате съвети като няма смисъл да купуваш ще излезне много пара ремонта или много е стара тази 124-ка и т.н. На човека му харесва тази кола и иска да си е прави. На мен Е класата купе ми е любимия автомобил. Нямам такъв, но ми е мечта и сега гледам да си купя. В цял свят фенове си подържат, възтановяват и гледат любимите си коли. Ако трябва и ламарините ще сменя, но това купе ще е мое завинаги. Кефа цена няма. А една Е класа купе определено си е кеф да е имаш. Лично мнение.
#12
Публикувано 30 ноември 2009 - 13:16
Първо, не става въпрос за купе, чети внимателно и второ това, че му харесва модела, не означава да си купи първата срещната гробница извадена от автоморга в Италия. Има далеч по-стойностни екземпляри от модела 124, но си струват пари. Така, по описаните проблеми, предполагам че става въпрос за кола до 3хил лв=пълен гроб.Здравейте на всички. Нов съм във форума, но моето мнение е да не давате съвети като няма смисъл да купуваш ще излезне много пара ремонта или много е стара тази 124-ка и т.н. На човека му харесва тази кола и иска да си е прави. На мен Е класата купе ми е любимия автомобил. Нямам такъв, но ми е мечта и сега гледам да си купя. В цял свят фенове си подържат, възтановяват и гледат любимите си коли. Ако трябва и ламарините ще сменя, но това купе ще е мое завинаги. Кефа цена няма. А една Е класа купе определено си е кеф да е имаш. Лично мнение.
#13
Публикувано 30 ноември 2009 - 13:37
Има достатъно изчерпателни отговори, но нека и аз да си изкажа мнението по въпроса. Аз когато гледах 124-ките имаше както такива за 2500-3000лв., така и такива по 7000-8000лв., като естествено това зависи най-вече от годината, екстрите и най-вече състоянието, всичко останало се определя от продавача. Никой не казва, че трябва да се хвърляш на възможно най-скъпия вариант, но и обратното (т.е. най-евтиния) също не е за препоръчване. За мен лично, най-важно е автомобила да има здраво купе - без удари, ръжди и т.н., всичко друго се води консуматив. Моят съвет е да си направиш една проста сметка, дали си заслужава да съживяваш мъртвец и на практика да разполагаш с един "паметник" или е по-удачно да си вземеш нещо готово (или почти) за каране, ако трябва изчакай, посъбери още някой лев и тогава действай има достатъчно 124-ки на пазара, така че ще намериш подходящия за теб вариант рано или късно.
Поздрави и успех!
Поздрави и успех!
#14
Публикувано 30 ноември 2009 - 14:24
Колега някои са прави други не.
Лично моят съвет е да не взимаш такав мъртвец защото аз веднъж съм си патил така че ако можеш ме разбери правилно
Не си заслужава !!!
Рано или късно ще излезе някъде и твоя мечок
Запомни ефтиното винаги излиза адски съпо!!!!
Търпение и успех
Лично моят съвет е да не взимаш такав мъртвец защото аз веднъж съм си патил така че ако можеш ме разбери правилно
Не си заслужава !!!
Рано или късно ще излезе някъде и твоя мечок
Запомни ефтиното винаги излиза адски съпо!!!!
Търпение и успех

#15
Публикувано 01 декември 2009 - 13:46
Колега,ако ти се идва до Добрич те съветвам да пробваш тази кола 190ДЗдравейте,
Нов съм в форума. Решил съм да си взимам някакъв стар мерцедес. Спрял съм се на един 124 200Е от "90. Колата е внос от Италия, обаче е в окаяно състояние. А аз съм навит да си взема нещо такова и малко по малко да си го направя както на мен ми харесва, вместо да купувам някой наточен и после да му беря ядовете.
Истински 243000 км - тоя мотор 2,5 Д с купето на 190ка върви перфектно. Аз лично я гледах и пробвах колата за мой познат, но той после се отказа от покупка- взе малолитражка. Колата е в супер състояние-мотор,скорости,диф,окачване,салона е запазен - абе мерцедес на 240 хил.км. Когато ходих да я гледам колата имаше няколко дребни забележки,но най-вероятно продавача вече ги е оправил. Ако имаш интерес пиши ми на лични съобщения.
Много се изкушавам аз да я взема , но не виждам как ще се разделя с бялата красавица,дето ми е на аватара.
Mercedes Benz W201 - The Last Action Hero
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни