Раздяла на Мерцедес с Макларън
Започната от hektor, 16 ное 2009 - 18:51:25
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2009 - 18:51
Германският автомобилен гигант Мерцедес сензационно обяви, че ще продаде дела си от Макларън и ще купи отбора на Браун Джи Пи, който стана шампион при конструкторите и излъчи победител в индивидуалната надпревара за сезон 2009.
Въпреки това Мерцедес ще продължават да доставят двигатели на Макларън до 2015 г. Мерцедес ще купи 75,1% от отбора на Браун в партньорство с инвестиционна компания от Абу Даби. Останалият дял от акции ще бъде запазен от досегашните мажоритарни собственици Рос Браун и Ник Фрай, като те вече ще контролират 24,9% от целия пакет.
Отборът създаден от Рос Браун изпитваше сериозни финансови затруднения почти през целият сезон въпреки, че стана шампион. Той съществува само 11 месеца, след като в началото на сезона изкупи акциите на отбора от Хонда, която се отказа от Формула 1, а сега продава изключително изгодно тима.
Браун Джи Пи ще бъде прекръстен на Мерцедес Джи Пи. Вероятно състезателите на отбора ще бъдат Нико Росберг като първи пилот и Ник Хайфелд като втори. Тимо Глок също е опция за втори пилот. Задържането на Дженсън Бътън обаче ще бъде проблем, защото исканията му за заплата са прекалено високи. Засега никой отбор във Формула 1 не е изразил готовност да ги покрие.
Същевременно Мерцедес ще продадат обратно на Макларън дела си от 40% в отбора Макларън-Мерцедес. Партньорството между двете компании обаче ще продължи най-малко до 2015 г., като автомобилният гигант ще доставя двигатели. Отборът ще бъде прекръстен на Водафон-Макларън-Мерцедес.
Според някои авторитетни спортни медии, в момента се водят преговори Джейсън Бътън да стане пилот в Макларън, но на новия шампион едва ли ще му хареса да бъде в сянката на Люиз Хамилтън.
За партньор на Хамилтън се спряга и бившият шампион (2007) Кими Райконен, който ще трябва да напусне Ферари заради привличането на Фернандо Алонсо. Другият пилот на Браун Джи Пи Рубенс Барикело пък си осигури договор с Уилямс.
източник:
http://sport.bpost.b...-read-20911.php
Въпреки това Мерцедес ще продължават да доставят двигатели на Макларън до 2015 г. Мерцедес ще купи 75,1% от отбора на Браун в партньорство с инвестиционна компания от Абу Даби. Останалият дял от акции ще бъде запазен от досегашните мажоритарни собственици Рос Браун и Ник Фрай, като те вече ще контролират 24,9% от целия пакет.
Отборът създаден от Рос Браун изпитваше сериозни финансови затруднения почти през целият сезон въпреки, че стана шампион. Той съществува само 11 месеца, след като в началото на сезона изкупи акциите на отбора от Хонда, която се отказа от Формула 1, а сега продава изключително изгодно тима.
Браун Джи Пи ще бъде прекръстен на Мерцедес Джи Пи. Вероятно състезателите на отбора ще бъдат Нико Росберг като първи пилот и Ник Хайфелд като втори. Тимо Глок също е опция за втори пилот. Задържането на Дженсън Бътън обаче ще бъде проблем, защото исканията му за заплата са прекалено високи. Засега никой отбор във Формула 1 не е изразил готовност да ги покрие.
Същевременно Мерцедес ще продадат обратно на Макларън дела си от 40% в отбора Макларън-Мерцедес. Партньорството между двете компании обаче ще продължи най-малко до 2015 г., като автомобилният гигант ще доставя двигатели. Отборът ще бъде прекръстен на Водафон-Макларън-Мерцедес.
Според някои авторитетни спортни медии, в момента се водят преговори Джейсън Бътън да стане пилот в Макларън, но на новия шампион едва ли ще му хареса да бъде в сянката на Люиз Хамилтън.
За партньор на Хамилтън се спряга и бившият шампион (2007) Кими Райконен, който ще трябва да напусне Ферари заради привличането на Фернандо Алонсо. Другият пилот на Браун Джи Пи Рубенс Барикело пък си осигури договор с Уилямс.
източник:
http://sport.bpost.b...-read-20911.php
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#2
Публикувано 16 ноември 2009 - 20:14
Глеми рокади, до година няма да се знае кой пилот за кой отбор играе! Но може би това ще направи спорта още по-интересен?!?
Тъй като възникна въпрос на свадбата на Самурай, колко е кубатурата на двигателите, аз проверих и границите са 2.4 литра V8 от 2006 насам, по-малко може.
Алипи беше прав, че не са 3 литра, както аз мислех.
Тъй като възникна въпрос на свадбата на Самурай, колко е кубатурата на двигателите, аз проверих и границите са 2.4 литра V8 от 2006 насам, по-малко може.
Алипи беше прав, че не са 3 литра, както аз мислех.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 16 ноември 2009 - 21:20
Мерседес ще разполага с фирмен отбор за първи път от повече от 50 години насам
Волана ще държат Норберт Науг и Рос Браун
това ни връща в годините на голямата формула, на големите пилоти, на големите коли, на големите страсти
и поне малко - във времето на Манфред фон Браухич , или поне двайсетина години след зенита му...
дано, дано..
Волана ще държат Норберт Науг и Рос Браун
това ни връща в годините на голямата формула, на големите пилоти, на големите коли, на големите страсти
и поне малко - във времето на Манфред фон Браухич , или поне двайсетина години след зенита му...
дано, дано..
#4
Публикувано 17 ноември 2009 - 00:14
Браво. Макларън винаги са били кърици според мен. Наи после Мерцедес–Бенц със свои собствен отбор и то с Рос Браун в отбора. Дано само си намерят и свястен пилот нчкои като Хакинен, за сека Хеки Ковалаинен е добре спокоен и уравновесен, само малко да го ошлаифат.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#5
Публикувано 17 ноември 2009 - 14:11
Това трябаваше да стане още преди 10-ти години, а не да правят най-добрия двигател и да разчитат на чужди шасита.
Много ме радва факта, че и Рос Браун е в отбора, даже има и % от него, сега да си върнем Райконен и да вземем Росберг, да видим чевените камиончета какво ще измислят.
То за измисляне има какво, когато Жан Тод е шев на ФИА, ще започнат едни наказания, я гумите напомпани с въздух от луната, я буталата направени от африкански материал, я скоростите с неправилната свинска грес, я окачването ....................... само и само червените да са първи.
Поживем увидим, са казали блядовете.
Много ме радва факта, че и Рос Браун е в отбора, даже има и % от него, сега да си върнем Райконен и да вземем Росберг, да видим чевените камиончета какво ще измислят.
То за измисляне има какво, когато Жан Тод е шев на ФИА, ще започнат едни наказания, я гумите напомпани с въздух от луната, я буталата направени от африкански материал, я скоростите с неправилната свинска грес, я окачването ....................... само и само червените да са първи.
Поживем увидим, са казали блядовете.
#6
Публикувано 17 ноември 2009 - 21:38
Да бе как можаха Жан Тод да го сложат за шеф, то с него начело работа е ясна, че червените магарета ще ги бутат все напред. Обаче пък Рос Браун и тои има да им налива на магарета. Очаквам нович сезон да е много добър и се моля Мерцедес да ги затваря не с по 1 а с по 2 обиколки .
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#7
Публикувано 18 ноември 2009 - 11:17
Крайно време беше. То тва Макларън отбор ли беше
сега му е времето да вземат и някое читаво германче за шофьор -Адриян Сутил например и ще са №1. Стига с тия негри, скандинавци и всякакви там палячовци.
сега му е времето да вземат и някое читаво германче за шофьор -Адриян Сутил например и ще са №1. Стига с тия негри, скандинавци и всякакви там палячовци.
#8
Публикувано 23 ноември 2009 - 17:31
Кой разбира тук се спира
Мерцедес взе Нико Розберг
е не познах за Сутил, но пак е млада немска надежда
Мерцедес взе Нико Розберг
е не познах за Сутил, но пак е млада немска надежда
#9
Публикувано 23 ноември 2009 - 23:18
Кой разбира тук се спира
Мерцедес взе Нико Розберг
е не познах за Сутил, но пак е млада немска надежда
Още не е елиминирана възможността да вземат Адриан.Разбира се,ако стане стане така,че Шуми се навие да кара за приятелите си Хауг и Браун,Сутил ще прощава,ама ще се наложи да си кара само с мотор и скорости на Мерцедес.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни