Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем след гърмеж на газовата


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 16 ноември 2009 - 15:31

Мотора е 102, след поредния лек гърмеж/по моя вина при превключване от бензин на газ/ имам съмнения че се е пукнал гумения мех към който е прикрепен П-образния маркуч отпред. Та въпросът ми е , понеже нямам никакви условия, смяната на този мех лесна ли е или да търся сервиз. Също и евентуално някаква схема или снимка от къде мога да намеря на въпросния мех. Ако сваля филтъра достатъчно ли е за подмяната на меха или трябва да се разглобява нещо друго. Абе всякаква информация по въпроса ще ми е от полза. Благодаря предварително.
  • 0

#2 manterka

manterka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W124 200E 1991-schwarz metallic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2009 - 19:07

Мотора е 102, след поредния лек гърмеж/по моя вина при превключване от бензин на газ/ имам съмнения че се е пукнал гумения мех към който е прикрепен П-образния маркуч отпред. Та въпросът ми е , понеже нямам никакви условия, смяната на този мех лесна ли е или да търся сервиз. Също и евентуално някаква схема или снимка от къде мога да намеря на въпросния мех. Ако сваля филтъра достатъчно ли е за подмяната на меха или трябва да се разглобява нещо друго. Абе всякаква информация по въпроса ще ми е от полза. Благодаря предварително.





Здрасти,пич
Ако наистина е било лек гърмеж,знай,че е почти невъзможно да ти се спука тоя мех.Свалял съм и съм сменял такъв,дебел е поне 4-5 милиметра.Не се сменя много лесно,но не е чак такъв зор.Ако имаш време утре,звънни ми,ще ти помогна.0888671131

И още нещо,не си споменал как се държи колата след този гърмеж.Губи ли оборот,гасне ли,кво прави?
  • 0

#3 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 16 ноември 2009 - 22:17

симптомите са като след всеки гърмеж, след като сложа макуча пали, но не може да вдигне обороти и работи неравномерно, мисля си че се сцепил меха още при първия гърмеж преди две години, който беше много силен, така или иначе колата я закарах в сервиз и като я разглобят ще се изясни какво е положението.
  • 0

#4 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 17 ноември 2009 - 15:03

оказа се точно както предполагах на снимките се вижда как е разцепен меха, някой слагал ли е някаква клапа на този мех, това би решило проблема много добре

Прикачени файлове


  • 0

#5 manterka

manterka

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    W124 200E 1991-schwarz metallic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2009 - 16:37

Да,слага се клапа(кихалка),можеш да отидеш в някой сервиз да ти сложат.Може или там(на меха),или 2-3 броя клапи на всмукателните колектори.Айде,успех!
  • 0

#6 gaidarski

gaidarski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 116 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    124 260 E

Публикувано 17 ноември 2009 - 19:07

Килега, една молба, ако слагаш кихалки на меха и имаш възможност направи някоя снимка и я качи тука.
А за въпросите ти разгледай темата за К–Жтроника, Там съм снимал как да стигнеш до меха.
  • 0

#7 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 18 ноември 2009 - 22:43

върти ми се една идея в главата- да отрежа П-образния маркуч и с една тетка да изведа нагоре едно разклонение, на което да сложа предпазна клапа - ДАЛИ ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ??
  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 ноември 2009 - 09:50

върти ми се една идея в главата- да отрежа П-образния маркуч и с една тетка да изведа нагоре едно разклонение, на което да сложа предпазна клапа - ДАЛИ ЩЕ СЕ ПОЛУЧИ??


Това съществува като вариант ,НО трябва кихалката да е много добра ,защото там е много високо налягането и ако дръпне малко въздух - пак беля.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 lizaastar

lizaastar

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:

Публикувано 19 ноември 2009 - 11:19

от къде може да се намери такава кихалка, не може ли да се ползва някакъв клапан фабричен- тук вече отпада изискването за монтажа, т.е. няма значение формата понеже ще се прикрепва на тръба и диаметъра може да се намаля или увеличава според клапана, по принцип газаджиите как го правят на 102 мотор
  • 0

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 ноември 2009 - 12:45

от къде може да се намери такава кихалка, не може ли да се ползва някакъв клапан фабричен- тук вече отпада изискването за монтажа, т.е. няма значение формата понеже ще се прикрепва на тръба и диаметъра може да се намаля или увеличава според клапана, по принцип газаджиите как го правят на 102 мотор


Това вече е проблем в България е МНОГО трудно да се намерят хубави кихалки. Ако имаш познат газаджия като му дойде кола от Италия да ти я даде кихалката най-добре ,но това е доста сложно и самия монтаж е много важно как ще се направи.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни