Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

ЧЕРНИ НАЛЕПИ В СМУКАТЕЛНИТЕ ТРЪБИ


  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 November 2009 - 20:44

Здравейте. Имам проблем и търся съвет от какво може да бъде. Колата е А 170 cdi.
Заради една дифтунка на трета дюза се налэжи да свалям главата. Три седмици
свалях дюзи. Направи ми впечатление ,че отвътре по смукателните тръби има много
черни отлагания. ОТ КАКВО МОЖЕ ДА СА СЕ НАТРУПАЛИ ?
Някой ако има идея да пише.
  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 12 November 2009 - 20:59

Картерни газове най-вероятно. С какво масло я караш колата?
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 November 2009 - 22:28

маслото е ESSO ULTRA 10W-40
  • 0

#4 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,301 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Posted 12 November 2009 - 22:34

Митун имаше някаква теория по въпроса,
ма де го да каже :dontknow:

Може ли от кофти нафта нещо , а?
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#5 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 November 2009 - 23:07

Нли всички ползват тая нафта.
Дли е възможно да не е правилно зацепена веригата?
Има два разпределителни вала.
Клапаните са добре.
Масло не е харчила
  • 0

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 12 November 2009 - 23:10

.....ОТ КАКВО МОЖЕ ДА СА СЕ НАТРУПАЛИ ?


От много километри, няма дизел на който да няма такава гняс по смукателите.

PS: За дюзите си има специален дюзен, при който не е необходимо да се сваля главата ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#7 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 November 2009 - 23:20

На една от дюзите предната част остана в главата и
затова я свалях
  • 0

#8 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 November 2009 - 23:23

Сега всичко е перфектно почистено но ме притеснява тази чернилна
  • 0

#9 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 12 November 2009 - 23:25

Какво значи дюзен ?
  • 0

#10 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 12 November 2009 - 23:28

Що не ги почити тези колектори?
Така и така си ги свалил, можеш и тях да изчистиш.
  • 0

logo-600-1002.png


#11 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 13 November 2009 - 12:31

това е заради екологията ЕГР връща изгорели газове
във всмукателния колектор
а тези газове не са много чисти и бели, като добавиш
и картерни газове и турбото пуща малко масълце
и се получава чарната гадост
  • 0

#12 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,744 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 13 November 2009 - 18:37

Що не ги почити тези колектори?
Така и така си ги свалил, можеш и тях да изчистиш.

Напълно прав е
Мойте ги чистих с такова пластмасово шомполче, за миене на шишета и с Меглио
Няма друг начин, дори и пароструката не можа да изкара тая масна кал от вътре

Тоя черен и гаден мехлем, се набива от ЕГР-то

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#13 BARI 57

BARI 57

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 9 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 13 November 2009 - 21:08

Благодаря Ви за съветите.
  • 0

#14 nizi190

nizi190

    Напреднал

  • Непотвърдени потребители
  • PipPipPip
  • 692 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сандански
  • Автомобил:
    190 , 2.5 D
    90 hp, 1990, grey
Garage View Garage

Posted 13 November 2009 - 22:20

Напълно прав е
Мойте ги чистих с такова пластмасово шомполче, за миене на шишета и с Меглио
Няма друг начин, дори и пароструката не можа да изкара тая масна кал от вътре

Тоя черен и гаден мехлем, се набива от ЕГР-то

Поздрави
:4036:


Та относно "черния мехлем" се почиства на свалени тръби с концентрст "Лава".Има го по всички автомивки.Едно такова двукомпонентно (прозрачно с розово-червен цвят).Внимавайте че алуминия направо го разгражда-и кожата на ръцете и тялото.

п.п. Само за сведение-една туба 20 л. е към 150 лв.(тва последното от по мои данни.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#15 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 13 November 2009 - 22:23

Та относно "черния мехлем" се почиства на свалени тръби с концентрст "Лава".Има го по всички автомивки.Едно такова двукомпонентно (прозрачно с розово-червен цвят).Внимавайте че алуминия направо го разгражда-и кожата на ръцете и тялото.

п.п. Само за сведение-една туба 20 л. е към 150 лв.(тва последното от по мои данни.

С газ не пада ли пущината? Обаче пък газта може да навреди на пластмасовите колектори...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users