Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем със 102 мотортресе яко


  • Please log in to reply
2 мнения по тази тема

#1 emil 126

emil 126

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 10 ноември 2009 - 20:08

дравеите проблема ми е следният смених гарнитура на главата на мерцедес 124 200е 102мотор и след сглобяването и зацепването двигателя адски тресе и трудно пали нито пък може да се изфорсира нормално,мислех се че съм го зацепил грешно но сичко е ок белезите на коляновия вал на разпределителния вал и на палеца на делкота съвпадат просто зацепването е ок,след смяна на кабели, свещи дистрибуторни капачки и прочее проблема се оказа че не затваря изпускателен клапан на трети цилиндър.според вас може ли дасе е прецакал хидравличен повдигач или маистора дето му дадох главата дая шлайфа и припасва да е объркал нещо?казаха ми така дая покарам малко и хидравличния оптегач може дасе оправи , как мислите?
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 10 ноември 2009 - 22:48

Мисля че ше стане мазало.
свали петата с кубилицата на този 3ти цилиндър.
завърти така вала, че 3 ти цилиндър да е горе.
махни пружината на клапана и виж как се движи на ръка клапана.
Дали стига догоре.

абе разглобявай, констатирай и ще мислим
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4638 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 ноември 2009 - 12:20

Абе аз си мисля че хидравличния компенсатор е за обиране на луфтове само. Има някакъв друг проблем, а те обикновено не се разрешават от самосебе си.

Послушай съвета на Лоринзер.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни