Нивомат 190-каСлед като умре ! :)
Започната от MB 2316, 27 авг 2006 - 15:36:05
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 август 2006 - 15:36
Някой има ли опит в това ? Какви амортесьори сте слагали след нивоматна смърт на 190-ка !?
#2
Публикувано 27 август 2006 - 16:54
Просто си слагаш нормални амортесьори за 190-ка
#3
Публикувано 29 август 2006 - 12:31
Ами първо установяваш какви са причините за "смърта". Някои не са толкова страшни, прави се и пак си имаш нивомат.Някой има ли опит в това ? Какви амортесьори сте слагали след нивоматна смърт на 190-ка !?
Общо взето амортисьорите са най-здравото в цялата система и е най-малко вероятно те да са дали фира. Преди тях ще са електрониката, сферите, клапана, помпата...
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#4
Публикувано 29 август 2006 - 12:43
Да де, прави си, акъла ми беше в ASD-то...
За ниворегулирането няма електроника. Кклапана, дето е закакачен на задната стабилизираща щанга върши всичко.
За ниворегулирането няма електроника. Кклапана, дето е закакачен на задната стабилизираща щанга върши всичко.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Публикувано 29 август 2006 - 22:04
А ако искам просто да го remove отпред онази помпа какво се прави ? Изхвърля се и се запушва отвора за предавката и към разпределителния вал или трябва и още нещо ?
#6
Публикувано 01 септември 2006 - 19:04
не, високото налягане го връщаш в казана с течността и я оставяш да си циркулира
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#7
Публикувано 04 септември 2006 - 21:40
Виждал съм по сайтовете , че фирмите предлагат специална капачка или нещо подобно , та затова попитах дали някой не знае дали може и дали се е правило вече в родна БГ !?
#8
Публикувано 06 септември 2006 - 11:15
да попитам , какав е презнака по който установи че неработи , или като го натовариш и пада тварде ниско или .....Ами първо установяваш какви са причините за "смърта". Някои не са толкова страшни, прави се и пак си имаш нивомат.Някой има ли опит в това ? Какви амортесьори сте слагали след нивоматна смърт на 190-ка !?
Общо взето амортисьорите са най-здравото в цялата система и е най-малко вероятно те да са дали фира. Преди тях ще са електрониката, сферите, клапана, помпата...
MB C200
#9
Публикувано 06 септември 2006 - 11:18
а забравих , как мога да пробвам дали функционира нивомата , може ли да откача лосчето на онази джаджа монтирана на задния мост и при запален двигател ( май тогава работи само ) да изпробвам с промяна на хода какво ще стане ????? мога ли така да объркам нещо ??
MB C200
#10
Публикувано 06 септември 2006 - 11:55
Може, така се пробва. Но за професионален анализ трябва маслен манометър и да се измери налягането на няколко места.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни