Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем в автомта на W124 2.5 ТД 89г.ПОМОЩ МОЛЯ


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 dent_87

dent_87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 09 ноември 2009 - 00:13

Здравейте колеги значи проблема ми е следния!!!

Виждам че мн колеги имат такъв проблем с смяната на скорости и аз го имам за сажаление :( Не бях сменял маслото на автомата и при смяната на скорости ми придръпваше наи вече между 1-ва и 2-ра и мн леко между 2-ра и 3-та и даже не се осеща между 3-та и 4-та и сега смених маслото и филтара и се надявах да се оправи но Уви не се оправи проблема си е същия!!!! И четох че се регулира плочката която е на ГНП-то с вакумите и пробвах и сега има леко подобрение но пак се усеща това придръпване а проблема е най вече между 1-ва и 2-ра там се усеща най много това придръпване ако някой знае как да реша проблема моля за помоя заяото е мн дразнеяо да караш мерцедес и да има такива кофти проблеми които да те дразнят БЛАГОДАРЯ предварително на всички колеги поздрави
  • 0

#2 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 ноември 2009 - 01:22

Здравейте колеги значи проблема ми е следния!!!

Виждам че мн колеги имат такъв проблем с смяната на скорости и аз го имам за сажаление :( Не бях сменял маслото на автомата и при смяната на скорости ми придръпваше наи вече между 1-ва и 2-ра и мн леко между 2-ра и 3-та и даже не се осеща между 3-та и 4-та и сега смених маслото и филтара и се надявах да се оправи но Уви не се оправи проблема си е същия!!!! И четох че се регулира плочката която е на ГНП-то с вакумите и пробвах и сега има леко подобрение но пак се усеща това придръпване а проблема е най вече между 1-ва и 2-ра там се усеща най много това придръпване ако някой знае как да реша проблема моля за помоя заяото е мн дразнеяо да караш мерцедес и да има такива кофти проблеми които да те дразнят БЛАГОДАРЯ предварително на всички колеги поздрави


има още едно място за регулаж. отдолу при кутията, седи отляво, мембраната в която отива вакуумната тръбичка от помпата.
Отивай на майстор, който знае как се пипа там. Или ако сръчен, завираш се отдолу, махаш капачето на мембраната, и въртиш четвърт опорот надясно.

Преди тази операция е добре да направиш почистване на мозъка, което си е цяла сватба, но е силно вероятно проблема да е от задръстен с феродова паста мозък...
  • 0

#3 dent_87

dent_87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 09 ноември 2009 - 12:42

има още едно място за регулаж. отдолу при кутията, седи отляво, мембраната в която отива вакуумната тръбичка от помпата.
Отивай на майстор, който знае как се пипа там. Или ако сръчен, завираш се отдолу, махаш капачето на мембраната, и въртиш четвърт опорот надясно.

Преди тази операция е добре да направиш почистване на мозъка, което си е цяла сватба, но е силно вероятно проблема да е от задръстен с феродова паста мозък...





Значи до някаде разбрах но за този мъзак почистване не можах колега какво точно е това и как да го почистя ако наистина е задръстен БЛАГОДАРЯ много за отзивчивостта поздрави
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 09 ноември 2009 - 13:03

точиш маслото, сваляш маслената вана на автомата, сваляш филтъра и пред очите ти ще се появи мозъка. (вентил блока)

операцията по свалянето е лесна, отвиват се 20-30 болта 10тки, но почистването е сложно, трябват схеми. една съчма да объркаш--забрави да работи автомата.

тази операция най-добре да е свърши специялист като коко, или друг автоматик-майстер
  • 0

#5 dent_87

dent_87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 10 Мнения:

Публикувано 09 ноември 2009 - 17:09

точиш маслото, сваляш маслената вана на автомата, сваляш филтъра и пред очите ти ще се появи мозъка. (вентил блока)

операцията по свалянето е лесна, отвиват се 20-30 болта 10тки, но почистването е сложно, трябват схеми. една съчма да объркаш--забрави да работи автомата.

тази операция най-добре да е свърши специялист като коко, или друг автоматик-майстер




Разбирам сега точно се пребирам от маистора и пробвах това дето ми каза с Т-обрасния Щифт и имаше ефективна корекция на 1-Оборот на щифта но пак остава малко предръпване не сам се качвал в др 124-ка която е евтомат и нз как точно варви един автомат които е на 100% здрав и как сменя и не сам сигурен дали е нормално за кутиата или не но се усеща как сменя лекичко не е само да усещаш само уборотите като сменя!!! А за майстор аз сам от варна и тука нз мн добър които прави такива неща а не искам да се доверявам на непознати майстори а както викаш това е прецизна работа и нз какво да правя койда питам или при кого да отида или в коя 124 автомат да се кача и да видя как трябва дае колега мн ме дразни като има нещо което не мога да оправя но благодаря пак :)
  • 0

#6 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 декември 2009 - 15:37

Разбирам сега точно се пребирам от маистора и пробвах това дето ми каза с Т-обрасния Щифт и имаше ефективна корекция на 1-Оборот на щифта но пак остава малко предръпване не сам се качвал в др 124-ка която е евтомат и нз как точно варви един автомат които е на 100% здрав и как сменя и не сам сигурен дали е нормално за кутиата или не но се усеща как сменя лекичко не е само да усещаш само уборотите като сменя!!! А за майстор аз сам от варна и тука нз мн добър които прави такива неща а не искам да се доверявам на непознати майстори а както викаш това е прецизна работа и нз какво да правя койда питам или при кого да отида или в коя 124 автомат да се кача и да видя как трябва дае колега мн ме дразни като има нещо което не мога да оправя но благодаря пак :)


Здравей колега,
Действително мекотата на превключване се регулира, както ти казва Боян. Но внимавай защото дизела е доста по коварен от бензина, има доста повече вакууми. Да речем че го регуълираш сега, но се окаже че проблема не е в кутията, и след някой друг месец, в някой си сервиз, отстранят проблема по мотора, ще си опечеш кутията за минути, и тогава, ремонта си е цифра парта, около 500 600 лева за части само, или 2000 2500 в някой сервиз.
Съвет, Огледай вакуумите много подробно, аз лично съм оправял един 300TD, точно по този начин. Така че умната, и пиши ако имаш проблеми.

Поздрави
Андрей Иванов
  • 0




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни