Проблем в автомта на W124 2.5 ТД 89г.ПОМОЩ МОЛЯ
Започната от dent_87, 09 ное 2009 - 00:13:52
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 09 ноември 2009 - 00:13
Здравейте колеги значи проблема ми е следния!!!
Виждам че мн колеги имат такъв проблем с смяната на скорости и аз го имам за сажаление Не бях сменял маслото на автомата и при смяната на скорости ми придръпваше наи вече между 1-ва и 2-ра и мн леко между 2-ра и 3-та и даже не се осеща между 3-та и 4-та и сега смених маслото и филтара и се надявах да се оправи но Уви не се оправи проблема си е същия!!!! И четох че се регулира плочката която е на ГНП-то с вакумите и пробвах и сега има леко подобрение но пак се усеща това придръпване а проблема е най вече между 1-ва и 2-ра там се усеща най много това придръпване ако някой знае как да реша проблема моля за помоя заяото е мн дразнеяо да караш мерцедес и да има такива кофти проблеми които да те дразнят БЛАГОДАРЯ предварително на всички колеги поздрави
Виждам че мн колеги имат такъв проблем с смяната на скорости и аз го имам за сажаление Не бях сменял маслото на автомата и при смяната на скорости ми придръпваше наи вече между 1-ва и 2-ра и мн леко между 2-ра и 3-та и даже не се осеща между 3-та и 4-та и сега смених маслото и филтара и се надявах да се оправи но Уви не се оправи проблема си е същия!!!! И четох че се регулира плочката която е на ГНП-то с вакумите и пробвах и сега има леко подобрение но пак се усеща това придръпване а проблема е най вече между 1-ва и 2-ра там се усеща най много това придръпване ако някой знае как да реша проблема моля за помоя заяото е мн дразнеяо да караш мерцедес и да има такива кофти проблеми които да те дразнят БЛАГОДАРЯ предварително на всички колеги поздрави
#2
Публикувано 09 ноември 2009 - 01:22
Здравейте колеги значи проблема ми е следния!!!
Виждам че мн колеги имат такъв проблем с смяната на скорости и аз го имам за сажаление Не бях сменял маслото на автомата и при смяната на скорости ми придръпваше наи вече между 1-ва и 2-ра и мн леко между 2-ра и 3-та и даже не се осеща между 3-та и 4-та и сега смених маслото и филтара и се надявах да се оправи но Уви не се оправи проблема си е същия!!!! И четох че се регулира плочката която е на ГНП-то с вакумите и пробвах и сега има леко подобрение но пак се усеща това придръпване а проблема е най вече между 1-ва и 2-ра там се усеща най много това придръпване ако някой знае как да реша проблема моля за помоя заяото е мн дразнеяо да караш мерцедес и да има такива кофти проблеми които да те дразнят БЛАГОДАРЯ предварително на всички колеги поздрави
има още едно място за регулаж. отдолу при кутията, седи отляво, мембраната в която отива вакуумната тръбичка от помпата.
Отивай на майстор, който знае как се пипа там. Или ако сръчен, завираш се отдолу, махаш капачето на мембраната, и въртиш четвърт опорот надясно.
Преди тази операция е добре да направиш почистване на мозъка, което си е цяла сватба, но е силно вероятно проблема да е от задръстен с феродова паста мозък...
#3
Публикувано 09 ноември 2009 - 12:42
има още едно място за регулаж. отдолу при кутията, седи отляво, мембраната в която отива вакуумната тръбичка от помпата.
Отивай на майстор, който знае как се пипа там. Или ако сръчен, завираш се отдолу, махаш капачето на мембраната, и въртиш четвърт опорот надясно.
Преди тази операция е добре да направиш почистване на мозъка, което си е цяла сватба, но е силно вероятно проблема да е от задръстен с феродова паста мозък...
Значи до някаде разбрах но за този мъзак почистване не можах колега какво точно е това и как да го почистя ако наистина е задръстен БЛАГОДАРЯ много за отзивчивостта поздрави
#4
Публикувано 09 ноември 2009 - 13:03
точиш маслото, сваляш маслената вана на автомата, сваляш филтъра и пред очите ти ще се появи мозъка. (вентил блока)
операцията по свалянето е лесна, отвиват се 20-30 болта 10тки, но почистването е сложно, трябват схеми. една съчма да объркаш--забрави да работи автомата.
тази операция най-добре да е свърши специялист като коко, или друг автоматик-майстер
операцията по свалянето е лесна, отвиват се 20-30 болта 10тки, но почистването е сложно, трябват схеми. една съчма да объркаш--забрави да работи автомата.
тази операция най-добре да е свърши специялист като коко, или друг автоматик-майстер
#5
Публикувано 09 ноември 2009 - 17:09
точиш маслото, сваляш маслената вана на автомата, сваляш филтъра и пред очите ти ще се появи мозъка. (вентил блока)
операцията по свалянето е лесна, отвиват се 20-30 болта 10тки, но почистването е сложно, трябват схеми. една съчма да объркаш--забрави да работи автомата.
тази операция най-добре да е свърши специялист като коко, или друг автоматик-майстер
Разбирам сега точно се пребирам от маистора и пробвах това дето ми каза с Т-обрасния Щифт и имаше ефективна корекция на 1-Оборот на щифта но пак остава малко предръпване не сам се качвал в др 124-ка която е евтомат и нз как точно варви един автомат които е на 100% здрав и как сменя и не сам сигурен дали е нормално за кутиата или не но се усеща как сменя лекичко не е само да усещаш само уборотите като сменя!!! А за майстор аз сам от варна и тука нз мн добър които прави такива неща а не искам да се доверявам на непознати майстори а както викаш това е прецизна работа и нз какво да правя койда питам или при кого да отида или в коя 124 автомат да се кача и да видя как трябва дае колега мн ме дразни като има нещо което не мога да оправя но благодаря пак
#6
Публикувано 08 декември 2009 - 15:37
Разбирам сега точно се пребирам от маистора и пробвах това дето ми каза с Т-обрасния Щифт и имаше ефективна корекция на 1-Оборот на щифта но пак остава малко предръпване не сам се качвал в др 124-ка която е евтомат и нз как точно варви един автомат които е на 100% здрав и как сменя и не сам сигурен дали е нормално за кутиата или не но се усеща как сменя лекичко не е само да усещаш само уборотите като сменя!!! А за майстор аз сам от варна и тука нз мн добър които прави такива неща а не искам да се доверявам на непознати майстори а както викаш това е прецизна работа и нз какво да правя койда питам или при кого да отида или в коя 124 автомат да се кача и да видя как трябва дае колега мн ме дразни като има нещо което не мога да оправя но благодаря пак
Здравей колега,
Действително мекотата на превключване се регулира, както ти казва Боян. Но внимавай защото дизела е доста по коварен от бензина, има доста повече вакууми. Да речем че го регуълираш сега, но се окаже че проблема не е в кутията, и след някой друг месец, в някой си сервиз, отстранят проблема по мотора, ще си опечеш кутията за минути, и тогава, ремонта си е цифра парта, около 500 600 лева за части само, или 2000 2500 в някой сервиз.
Съвет, Огледай вакуумите много подробно, аз лично съм оправял един 300TD, точно по този начин. Така че умната, и пиши ако имаш проблеми.
Поздрави
Андрей Иванов
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни