
Лампа за маслото !190Е жълта лампа
Започната от MB 2316, 26 авг 2006 - 23:49:04
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 август 2006 - 23:49
Жълтата лампа за маслото какво показва ? Налягането ми стои постоянно на 3 бара , температурата на маслото варира между 80 и 100 градуса (зависи как карам ) и тази лампа някой път свети друг път не ...... повече време май свети !? В един сервиз казаха че била за нивото на маслото , но си ми е добре нивото !? Помагайте !!!
#2
Публикувано 26 август 2006 - 23:55
Да лампата е за нивото на маслото светне ли значи ти намалява маслото остави колата да стои цяла вечер и провери на сутринта маслото преди да запалиш колата докато се е отекло в картера извади щеката избарши я мушни я за 4-5 секунди и я извади да видиш колко е нивото ако пак е нормално значи самия датчик май се ебава.

#3
Публикувано 27 август 2006 - 10:46
Тъй, не е нужно да седи цяла, нощ, а 10 минути след като двигателя е достигнал работна темперетура-ще покаже 1-1.5 мм по малко от колкото да го чакаш толковая много.
За лампата - ако се загуби връзка с датчика на картера, лампата светва- може да е хлабава кабелната обувка долу на датчика, или жицата да е кородирала в куплунга.
За лампата - ако се загуби връзка с датчика на картера, лампата светва- може да е хлабава кабелната обувка долу на датчика, или жицата да е кородирала в куплунга.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#4
Публикувано 27 август 2006 - 15:33
Благодаря ви момчета ! Знаех си аз че е нещо такова ! Все пак само бмв-та съм карал , но там лампата е с друг цвят и светне ли -ЛОШООООО ! А тук все пак е жълта !



#5
Публикувано 27 август 2006 - 17:00
Този дефект го има не само при теб.
И аз съм озадачен,че лампата за маслото е жълта а не червена както при другите марки.
Но се оказва,че ако манометъра за налягане на маслото показва нормални стойности то тази лампа не е стряскаща :ok:
При мен почва да светка при ниво на маслото под средата на мин. и макс. на пръчката
И аз съм озадачен,че лампата за маслото е жълта а не червена както при другите марки.
Но се оказва,че ако манометъра за налягане на маслото показва нормални стойности то тази лампа не е стряскаща :ok:
При мен почва да светка при ниво на маслото под средата на мин. и макс. на пръчката

#6
Публикувано 28 август 2006 - 19:40
На мен също ми светва лампата когато нивото падне под средата. Попитах по-просветени хора и ми казаха, че е по-скоро предупредителна мярка. Аз все пак долях малко масло, защото не било добре за мотора да се достига до минимума... :Dn:
#7
Публикувано 01 септември 2006 - 20:15
На мен ми светеше при скорост над 100 и загрял ДВГ - казаха ми, че маслото е ВЗЕЛО-ДАЛО и вероятно има отлагания по каналите за връщане в картера - демек при високи обороти по-голямата част от маслото се качвала в главата и трудно се връщало долу и датчика отчитал ниско ниво, което от своя страна не било много на добре. След като смених маслото нямам ник`ви ядове, а може и промивката с EngineFlush също да е помогнала в този случай :Dn:
#8
Публикувано 02 септември 2006 - 11:42
Да при Мерцедеса има предупредителни - жълти и аварини - червени.
А при БМВ има "инспекшън" които има същата роля.
Жълтия датчик освен нивото мери и плътноста на маслото!
Карах с масло Лемфьордер - полу синтетика и ми го гореше. зблъсквал съм се и с двата проблема.Първия път като ми светна маслото беше малко над минимума на щеката.Долях и след извесно време пак светна и то по време на каране с над 100. Спрях, пих кафе извадих щеката за маслото и маслото беще малко над средата. Звъннах ха майстора ми и той ми каза ,че маслото е за смяна. Станало е рядко и лъже датчика . А беше на около 5-6000 км!
Внимавайте какво наливате по колите си!
А при БМВ има "инспекшън" които има същата роля.
Жълтия датчик освен нивото мери и плътноста на маслото!
Карах с масло Лемфьордер - полу синтетика и ми го гореше. зблъсквал съм се и с двата проблема.Първия път като ми светна маслото беше малко над минимума на щеката.Долях и след извесно време пак светна и то по време на каране с над 100. Спрях, пих кафе извадих щеката за маслото и маслото беще малко над средата. Звъннах ха майстора ми и той ми каза ,че маслото е за смяна. Станало е рядко и лъже датчика . А беше на около 5-6000 км!
Внимавайте какво наливате по колите си!
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994

#10
Публикувано 02 септември 2006 - 16:22
И при мен така-м/у мин и средата,но при висока скорост от 130нагоре започваше да свети/явно няма време да се задържи в картера
/Чувал съм също че лампата присветва и при нисък вискозитет на маслото-както казва вики
:


#11
Публикувано 02 септември 2006 - 18:06
На 190-ката ми, също светва ако е близо до минимума, но е задължително да не е и близо до максимума! Поне така ми пише на капачката за доливане на масло....
:FlagMB:

:FlagMB:
#12
Публикувано 04 септември 2006 - 11:21
Датчикът на картера е просто поплавък с рийд сензор. Не може да отчита вискозитет или плътност.Жълтия датчик освен нивото мери и плътноста на маслото!
Карах с масло Лемфьордер - полу синтетика и ми го гореше. зблъсквал съм се и с двата проблема.Първия път като ми светна маслото беше малко над минимума на щеката.Долях и след извесно време пак светна и то по време на каране с над 100. Спрях, пих кафе извадих щеката за маслото и маслото беще малко над средата. Звъннах ха майстора ми и той ми каза ,че маслото е за смяна. Станало е рядко и лъже датчика . А беше на около 5-6000 км!
Внимавайте какво наливате по колите си!
Виж, датчика за налягането, който е при масления филтър и захранва уреда на таблото, може да служи за косвено следене на вискозитета на маслото.
Като падне вискозитета, пада и налягането, показвано от уреда.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#13
Публикувано 12 септември 2006 - 08:36
Добре,де но вчера проверих и нарочно долях малко масло за,да не е на средата а над нея но не и на макс,но пак ми присветва лампатаДатчикът на картера е просто поплавък с рийд сензор. Не може да отчита вискозитет или плътност.Жълтия датчик освен нивото мери и плътноста на маслото!
Карах с масло Лемфьордер - полу синтетика и ми го гореше. зблъсквал съм се и с двата проблема.Първия път като ми светна маслото беше малко над минимума на щеката.Долях и след извесно време пак светна и то по време на каране с над 100. Спрях, пих кафе извадих щеката за маслото и маслото беще малко над средата. Звъннах ха майстора ми и той ми каза ,че маслото е за смяна. Станало е рядко и лъже датчика . А беше на около 5-6000 км!
Внимавайте какво наливате по колите си!
Виж, датчика за налягането, който е при масления филтър и захранва уреда на таблото, може да служи за косвено следене на вискозитета на маслото.
Като падне вискозитета, пада и налягането, показвано от уреда.

#14
Публикувано 12 септември 2006 - 09:01
ам че да не е за смяна! аз мойто го смених и заспа
?????


#15
Публикувано 12 септември 2006 - 10:06
Децки е казал по-горе - виж първо кабелната обувка, кабелите, почисти, стегни и чак тогава, ако продължава да присветва - мислиш за сменяне на датчик.Добре,де но вчера проверих и нарочно долях малко масло за,да не е на средата а над нея но не и на макс,но пак ми присветва лампата
:
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни