Сега за трудното палене - вариянтите са повече. Да почнем с настройка на аванса и горивната смес.
Ти каза че си с ТСЗ запалване - делкото е с вакумен авансатор и импулсния датчик е на самото делко. Значи отхлабваш шестограмния болт леко, изваждаш маркучето за вакумния аванс като го запушваш с нещо (болтче) да не дърпа въздух от там и я нагласяш на празен ход, да има 10 градуса аванс.
После закачаш маркучето за аванса и си готов. За тая процедура ще ти трябва стробоскоп. Ако нямаш достъп до стробоскоп, или няма кой да ти извърши процедурата - може да го направиш статично да ти е 10 градуса аванса.
После горивна смес - на газ анализатор. Нагласяте на 1% CO и тогава ще кажеш пак как е паленето.
Твоят мотор не е с моторче за празен ход, а с у-во за допълнителен въздух. Хубаво е да го свалиш и да го понакиснеш в газ за горене са да се разтворят разните отлагания. Вътре има биметална пластинка, която отваря проход за допълнително премерен въздух (вдига оборотите) докато е студена, а когато се нагрее го затваря. Затова времето, в което държи по-високи обороти, зависи от температурата на мотора. Като е по-студен, е повече, по-топъл е по-малко.
Ето картинка на у-вото за допълнителен въздух - вързано е към релето на горивната помпа.
Другата картинка е схема на вакумите към вакумния авансатор на делкото - провери дали и при теб е така.