

e300дтрудно пали
Започната от myrchak, 06 ное 2009 - 13:21:31
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 ноември 2009 - 13:21
ми като захладня и взе трудно да пали ! -а преди лято зима -чакмак и нещо друго забелязах сутрин след като я запаля за 2-3 секунди вдигне обороти до нормалните 650 и после паднат на 500 и това няколко пъти и след това се стабилизира -после си пали без проблем -дизела е без турбо -щях да забравя след като палне сутрин на студено имам чувството че работи на малко цилиндри -пуши ! след това се оправя -казаха ми че свещите са се прецакали !-тия подгряващите ! знам ли

Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#2
Публикувано 06 ноември 2009 - 13:37
Ако са изгоряли подгревателни свещи, малко след като запалиш трябва пак да светне крушката с реотанчето на таблото. Освен това има и опция "студен старт" - сутрин на студено трябва да е с 200-250 об./мин. повече. Дай повече подробности.
#3
Публикувано 06 ноември 2009 - 13:40
Ако са изгоряли подгревателни свещи, малко след като запалиш трябва пак да светне крушката с реотанчето на таблото. Освен това има и опция "студен старт" - сутрин на студено трябва да е с 200-250 об./мин. повече. Дай повече подробности.
абе не светва никаква крушка с реотанче а иначе оборотите са 600-650 преди бяха пак толкова и си палеше нормално
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#4
Публикувано 06 ноември 2009 - 14:41
Платката за подгр. свещи следи за изгоряла, но все пак е електроника и дава грешки. При мен няма изг. свещ но крушката светва. При тебе може да има изгоряла /и/, а да не свети. Единия вариант да ги провериш е с мултицет на буксата на платката - всяка свещ е на отделен кабел и мериш към маса. Другия вариант е свалянето им и направо на акумулатора - това е по-сигурно, но по-трудно. Освен това, както писах по-горе има "студен старт". Успех!
#5
Публикувано 06 ноември 2009 - 15:22
Платката за подгр. свещи следи за изгоряла, но все пак е електроника и дава грешки. При мен няма изг. свещ но крушката светва. При тебе може да има изгоряла /и/, а да не свети. Единия вариант да ги провериш е с мултицет на буксата на платката - всяка свещ е на отделен кабел и мериш към маса. Другия вариант е свалянето им и направо на акумулатора - това е по-сигурно, но по-трудно. Освен това, както писах по-горе има "студен старт". Успех!
Привет! при мен при подаване на контакт тази крушка с реотанчето светва ! и след това гасне и аз паля
предполагам че имат някъкъв омаж и би сследвало с уреда дя се премерят знам ли

Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#6
Публикувано 06 ноември 2009 - 15:45
Колега -уж си старо куче в форума... ..какво да ти кажа.. някои път си мисля че никои не чете написаното .....
На нашия мотор и на 4 цининдъра ще запали - но с 99% имаш изгоряла свещ.... това че релето не отчита... ми едно за времето си тяа електроника е турбо -тва е измислянао преди 1980 година....
Повтарям пак - мерене на свещи без да развиваш но с 100% сигурна диагноза:
намираш един амперметър за прав ток,разкачаш буксатана релето -подаваш на всяка една свещ напреженица директ от плюса и мериш с амперметъра - някъде трябва да е :
-мин 15 А -горе долу пак е криво но все още свеща нагрява
- 17-18А е ок
-над 20 обикновено вътре в свеща е окасил реотана -става опасно за релето.
При метода с амперметъра имаш 98% сигурност-ако тока е у ред и пак е проблемно -тогава следва сваляне една по една- тогава значи че върви ток но част от реотана е залепнал за стена на свещ и не грее в предкамерата.
Меренето с омметър е страшно подвеждащо - здрава свещ е 0,7 ома.Мако уреди показват свясно - ако премери 1,2 ома ...пак ще грее нао свеща е за боклука.....
На нашия мотор и на 4 цининдъра ще запали - но с 99% имаш изгоряла свещ.... това че релето не отчита... ми едно за времето си тяа електроника е турбо -тва е измислянао преди 1980 година....
Повтарям пак - мерене на свещи без да развиваш но с 100% сигурна диагноза:
намираш един амперметър за прав ток,разкачаш буксатана релето -подаваш на всяка една свещ напреженица директ от плюса и мериш с амперметъра - някъде трябва да е :
-мин 15 А -горе долу пак е криво но все още свеща нагрява
- 17-18А е ок
-над 20 обикновено вътре в свеща е окасил реотана -става опасно за релето.
При метода с амперметъра имаш 98% сигурност-ако тока е у ред и пак е проблемно -тогава следва сваляне една по една- тогава значи че върви ток но част от реотана е залепнал за стена на свещ и не грее в предкамерата.
Меренето с омметър е страшно подвеждащо - здрава свещ е 0,7 ома.Мако уреди показват свясно - ако премери 1,2 ома ...пак ще грее нао свеща е за боклука.....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#7
Публикувано 06 ноември 2009 - 16:18
Колега -уж си старо куче в форума... ..какво да ти кажа.. някои път си мисля че никои не чете написаното .....
На нашия мотор и на 4 цининдъра ще запали - но с 99% имаш изгоряла свещ.... това че релето не отчита... ми едно за времето си тяа електроника е турбо -тва е измислянао преди 1980 година....
Повтарям пак - мерене на свещи без да развиваш но с 100% сигурна диагноза:
намираш един амперметър за прав ток,разкачаш буксатана релето -подаваш на всяка една свещ напреженица директ от плюса и мериш с амперметъра - някъде трябва да е :
-мин 15 А -горе долу пак е криво но все още свеща нагрява
- 17-18А е ок
-над 20 обикновено вътре в свеща е окасил реотана -става опасно за релето.
При метода с амперметъра имаш 98% сигурност-ако тока е у ред и пак е проблемно -тогава следва сваляне една по една- тогава значи че върви ток но част от реотана е залепнал за стена на свещ и не грее в предкамерата.
Меренето с омметър е страшно подвеждащо - здрава свещ е 0,7 ома.Мако уреди показват свясно - ако премери 1,2 ома ...пак ще грее нао свеща е за боклука.....
Привет! че съм стар стар съм и затова го взех да не пипам нищо

Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е
ми тва е
#8
Публикувано 06 ноември 2009 - 19:41
Питаш за марка свещи ли.... нямам идея какво има в БГ.
Аз си купувам тука в немско е те тия - по евтино не сам намирал
Glühkerze, Bosch, für alle 190D/200D/250D/300D/E200D ohne Mehrventiler,nachglühfähig, Bosch-Nr. 025020104
8 или9евро за 1 брои
Разправят че Боша са менте в Бг ...не знам - тука не са щото ще ги дигна на балон ако са......
Аз си купувам тука в немско е те тия - по евтино не сам намирал
Glühkerze, Bosch, für alle 190D/200D/250D/300D/E200D ohne Mehrventiler,nachglühfähig, Bosch-Nr. 025020104
8 или9евро за 1 брои
Разправят че Боша са менте в Бг ...не знам - тука не са щото ще ги дигна на балон ако са......

W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#9
Публикувано 06 ноември 2009 - 21:22
според експерти - най-доброто е BERU
аз бях с Бош
сега , след смяната , пак съм с Бош
изгоряха първите за 200 к км
ако тия изкарат още толкова, ще дам банкет
няма пълно щастие..
аз бях с Бош
сега , след смяната , пак съм с Бош
изгоряха първите за 200 к км
ако тия изкарат още толкова, ще дам банкет
няма пълно щастие..
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни