Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

e300дтрудно пали


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 06 ноември 2009 - 13:21

ми като захладня и взе трудно да пали ! -а преди лято зима -чакмак и нещо друго забелязах сутрин след като я запаля за 2-3 секунди вдигне обороти до нормалните 650 и после паднат на 500 и това няколко пъти и след това се стабилизира -после си пали без проблем -дизела е без турбо -щях да забравя след като палне сутрин на студено имам чувството че работи на малко цилиндри -пуши ! след това се оправя -казаха ми че свещите са се прецакали !-тия подгряващите ! знам ли :dontknow:
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#2 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 06 ноември 2009 - 13:37

Ако са изгоряли подгревателни свещи, малко след като запалиш трябва пак да светне крушката с реотанчето на таблото. Освен това има и опция "студен старт" - сутрин на студено трябва да е с 200-250 об./мин. повече. Дай повече подробности.
  • 0

#3 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 06 ноември 2009 - 13:40

Ако са изгоряли подгревателни свещи, малко след като запалиш трябва пак да светне крушката с реотанчето на таблото. Освен това има и опция "студен старт" - сутрин на студено трябва да е с 200-250 об./мин. повече. Дай повече подробности.


абе не светва никаква крушка с реотанче а иначе оборотите са 600-650 преди бяха пак толкова и си палеше нормално
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#4 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 06 ноември 2009 - 14:41

Платката за подгр. свещи следи за изгоряла, но все пак е електроника и дава грешки. При мен няма изг. свещ но крушката светва. При тебе може да има изгоряла /и/, а да не свети. Единия вариант да ги провериш е с мултицет на буксата на платката - всяка свещ е на отделен кабел и мериш към маса. Другия вариант е свалянето им и направо на акумулатора - това е по-сигурно, но по-трудно. Освен това, както писах по-горе има "студен старт". Успех!
  • 0

#5 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 06 ноември 2009 - 15:22

Платката за подгр. свещи следи за изгоряла, но все пак е електроника и дава грешки. При мен няма изг. свещ но крушката светва. При тебе може да има изгоряла /и/, а да не свети. Единия вариант да ги провериш е с мултицет на буксата на платката - всяка свещ е на отделен кабел и мериш към маса. Другия вариант е свалянето им и направо на акумулатора - това е по-сигурно, но по-трудно. Освен това, както писах по-горе има "студен старт". Успех!



Привет! при мен при подаване на контакт тази крушка с реотанчето светва ! и след това гасне и аз паля
предполагам че имат някъкъв омаж и би сследвало с уреда дя се премерят знам ли :dontknow:
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#6 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 06 ноември 2009 - 15:45

Колега -уж си старо куче в форума... ..какво да ти кажа.. някои път си мисля че никои не чете написаното .....
На нашия мотор и на 4 цининдъра ще запали - но с 99% имаш изгоряла свещ.... това че релето не отчита... ми едно за времето си тяа електроника е турбо -тва е измислянао преди 1980 година....

Повтарям пак - мерене на свещи без да развиваш но с 100% сигурна диагноза:

намираш един амперметър за прав ток,разкачаш буксатана релето -подаваш на всяка една свещ напреженица директ от плюса и мериш с амперметъра - някъде трябва да е :
-мин 15 А -горе долу пак е криво но все още свеща нагрява
- 17-18А е ок
-над 20 обикновено вътре в свеща е окасил реотана -става опасно за релето.

При метода с амперметъра имаш 98% сигурност-ако тока е у ред и пак е проблемно -тогава следва сваляне една по една- тогава значи че върви ток но част от реотана е залепнал за стена на свещ и не грее в предкамерата.

Меренето с омметър е страшно подвеждащо - здрава свещ е 0,7 ома.Мако уреди показват свясно - ако премери 1,2 ома ...пак ще грее нао свеща е за боклука.....
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#7 myrchak

myrchak

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 85 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:чирпан

Публикувано 06 ноември 2009 - 16:18

Колега -уж си старо куче в форума... ..какво да ти кажа.. някои път си мисля че никои не чете написаното .....
На нашия мотор и на 4 цининдъра ще запали - но с 99% имаш изгоряла свещ.... това че релето не отчита... ми едно за времето си тяа електроника е турбо -тва е измислянао преди 1980 година....

Повтарям пак - мерене на свещи без да развиваш но с 100% сигурна диагноза:

намираш един амперметър за прав ток,разкачаш буксатана релето -подаваш на всяка една свещ напреженица директ от плюса и мериш с амперметъра - някъде трябва да е :
-мин 15 А -горе долу пак е криво но все още свеща нагрява
- 17-18А е ок
-над 20 обикновено вътре в свеща е окасил реотана -става опасно за релето.

При метода с амперметъра имаш 98% сигурност-ако тока е у ред и пак е проблемно -тогава следва сваляне една по една- тогава значи че върви ток но част от реотана е залепнал за стена на свещ и не грее в предкамерата.

Меренето с омметър е страшно подвеждащо - здрава свещ е 0,7 ома.Мако уреди показват свясно - ако премери 1,2 ома ...пак ще грее нао свеща е за боклука.....





Привет! че съм стар стар съм и затова го взех да не пипам нищо :D но все пак ти благодаря искрено ! точен отговор-бря че са са шест! кои са най добрите ?Благодаря
  • 0
Животът е университет който никой не е завършил!
ми тва е

#8 brpi

brpi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1243 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Karlsruhe,Germany
  • Автомобил:
    W124 300D 603
    W124 230E 102

Публикувано 06 ноември 2009 - 19:41

Питаш за марка свещи ли.... нямам идея какво има в БГ.
Аз си купувам тука в немско е те тия - по евтино не сам намирал

Glühkerze, Bosch, für alle 190D/200D/250D/300D/E200D ohne Mehrventiler,nachglühfähig, Bosch-Nr. 025020104
8 или9евро за 1 брои
Разправят че Боша са менте в Бг ...не знам - тука не са щото ще ги дигна на балон ако са...... :D
  • 0
W 124 - 300D
W 124 - 230E

#9 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 06 ноември 2009 - 21:22

според експерти - най-доброто е BERU
аз бях с Бош
сега , след смяната , пак съм с Бош
изгоряха първите за 200 к км
ако тия изкарат още толкова, ще дам банкет

няма пълно щастие..
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни