

Малко повече информацияМоже да сменям колата...
Започната от Bobi, 04 ное 2009 - 11:26:05
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 ноември 2009 - 11:26
Нещо напоследък се замислям над вариянта да сменя колата.Не че нещо пак и има на мойта,за сега да чукна на дърво,но ми се иска нещо малко по-новичко. Заглеждам се в W211 2.2 и 2.7 ЦДИ. Търдя нещо от рода на 2002,2003г. и да е прекосили 22 23к. Разглеждах по автопазарите тия дни,както и мобилето и балканстар.Значи горе долу за тия пари се намират разни коли,но естествено адаша веднага ми заби нож в сърцето,че някои от тях имат доста проблеми с електрониките особенно след 150к км. А повечето,от тях са на над 200хил.Значи той ме съветва да взема някоя по-скъпа,ама няма как да стане за момента.НА мене питането обаче на първо време ми е др. Първо кой с какви впечатления е от въпросния автомобил,най-вече относно мотор и електроника.Другото ми питане е свързано с това,че никъде не намерих видовете оборудване с които се е предлагала колата.Има само за новата,а искам да знам всичко.Кожени салони,примерно телефони,монитори телевизори... ала бала... ей такива неща,за да сметна горе долу за тия пари какъв тип оборудване ще намеря а не да взема някоя постна зелка. Та така на първо време ако има и нещо др. ще питам.С интерес ще следя мненията


#2
Публикувано 04 ноември 2009 - 11:54
Какво имаш пред вид под:
Търдя нещо от рода на 2002,2003г. и да е прекосили 22 23к....???
Щото ако си имал пред вид да НЕ Е прекосила 22/23 хиляди километра (това К означава хиляди) ще е почти невъзможно,
ако е хиляди лева..... не знам в БГ, но в Америка може да се намери 320 бензин или 420 от 2002 г. на 100 К мили за 16 К лева
Оправена в БГ - 24 К лева с табелите от КАТ.
Колегите тука ще кажат как е пазара на тези коли тука....
Търдя нещо от рода на 2002,2003г. и да е прекосили 22 23к....???
Щото ако си имал пред вид да НЕ Е прекосила 22/23 хиляди километра (това К означава хиляди) ще е почти невъзможно,
ако е хиляди лева..... не знам в БГ, но в Америка може да се намери 320 бензин или 420 от 2002 г. на 100 К мили за 16 К лева
Оправена в БГ - 24 К лева с табелите от КАТ.
Колегите тука ще кажат как е пазара на тези коли тука....
Audi A8
#3
Публикувано 04 ноември 2009 - 12:11
Понеже бързах като пишех и реших да съкращавам.Та имах в предвид да е максимум до 22 23 хиляди лева и около 2002 2003г. НА възможно най-малко км,не съм уточнил колко... и ми се иска свястно ниво на оборудване. 420 Бензин няма как да карам тука в БГ литъра е 2 лв.


#4
Публикувано 04 ноември 2009 - 16:26
За електрониката и аз преди да взема Мерото се наслушах на какви ли не неща, че при намокряне дори компютара излизал от строя и тем подобни вече 2 години и половина никакъв проблем. Имам и впечатлния и за дизеловите мотори за които питаш, като остнах доста изненадан от това колко пъргав се оказа Е220 ЦДИ с ръчна трансмисия като имаи напредвид, че беше на 150к мили та и отгоре относно разход този двигател е перфектен то за това не случаино много от такситата по Европа са точно такива. За 2.7 не е наи популярния мотор но относно вървеж на дълго си е доста корав мотор. За проблеми по електрониката вярвам, че нещата са сходни както с Е220 ЦДИ тъи като електрониката горе долу е еднаква. Возията и комфорта в W211, са на много високо ниво. Качеството на материалите също е перфектно, няма неприятни хлопания и скърцания. А, ако намериш някоя по пош вариант както се казва, ще видиш какво е колата да ти доставя радост. И задъжително търси с кожа
. И задължително гледаи дизела които взимаш да е читав да не вие и тропа като някои трактор от 60-те. Прегледаи внимателно предните амортесиори преди да вземеш колата.
П.С. Съвета ми е да гледаш моделите след 2004-та.

П.С. Съвета ми е да гледаш моделите след 2004-та.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.

#5
Публикувано 04 ноември 2009 - 21:17
Колега,
Първо за парата:
Ако не ти стигат 5-6000К лева мисля, че проблема ти е никакъв. При положение, че самофинансираш 22-23К лева за останалите вземаш лизинг за 3 години без проблеми, за по-малко от час. Вноиската ти идва под 200 кинта месечно(може и много под, зависи колко пара ще вземаш).
Тия бози за електроникта и влагата са бошлав работа. Моето 220 ЦДИ съм го вкарвал в доста грозни локви с висока скорост и проблеми няма. За инфо по същия маршрут и при същите условия(магистрала Тракия - проливен дъжд) осветках(де що има лампа по таблото светеше, не съм я ударил) Тойота-РАВ4 и стоя две седмици в ТМ-Ауто.
Според мен да търсиш възможно по-нов 211 без SBC и без въздушно и на двете поддръжката не е евтина.
Първо за парата:
Ако не ти стигат 5-6000К лева мисля, че проблема ти е никакъв. При положение, че самофинансираш 22-23К лева за останалите вземаш лизинг за 3 години без проблеми, за по-малко от час. Вноиската ти идва под 200 кинта месечно(може и много под, зависи колко пара ще вземаш).
Тия бози за електроникта и влагата са бошлав работа. Моето 220 ЦДИ съм го вкарвал в доста грозни локви с висока скорост и проблеми няма. За инфо по същия маршрут и при същите условия(магистрала Тракия - проливен дъжд) осветках(де що има лампа по таблото светеше, не съм я ударил) Тойота-РАВ4 и стоя две седмици в ТМ-Ауто.
Според мен да търсиш възможно по-нов 211 без SBC и без въздушно и на двете поддръжката не е евтина.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 05 ноември 2009 - 11:34
SBC не е ли премахнато чак на фейслифта?!? Ако е тогава, то само W211 facelift е без SBC, но струва доста повече от посоченият от колегата бюджет.Според мен да търсиш възможно по-нов 211 без SBC и без въздушно, не и на двете поддръжката не е евтина.

#7
Публикувано 05 ноември 2009 - 13:04
Правилно СБЦ то се премахва като система през и след 2005 година. Точно за това му бях казал да гледа коли след 2005SBC не е ли премахнато чак на фейслифта?!? Ако е тогава, то само W211 facelift е без SBC, но струва доста повече от посоченият от колегата бюджет.

Аиде и успех с покупката.
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.

#8
Публикувано 05 ноември 2009 - 15:48
Правилно СБЦ то се премахва като система през и след 2005 година. Точно за това му бях казал да гледа коли след 2005
А бях пропуснал да спомена да проверява и носачите. Иначе маи поради многото проблеми на сиситемата специално при W211 се сменяше безплатно и когато колата е и извън гаранция, но не сам много сигурен дали още важи това.
Аиде и успех с покупката.
СБЦ се премахва след юни-юли 2006, когато излиза фейслифта.
Иначе все още го сменят извънгаранционно от БС./ако е за първи път/
2/3 от окачването е алуминиево и цената на доста от елементите е доста "приятна".
Относно електриката през 2002-2003 г. също съм чувал доста негативи. Все пак още не са отстранени "детските болести".
Дори при смяна на акумулатор има опстност да ти "изгърми" задния SAM. В раздела на 211 има такава тема.
Доколкото съм запознат 270 ЦДИ имат проблем с дюзите, така че при евентуална покупка трябва да се огледат.
Стандартните екстри са двузонален климатик/терматик/, ел. стъкла, ел. огледала, полу ел.седалки, 6 еърбега, ABS, ESP,
мултифунк. волан, радио аудио 20/само касета/ и др.
Коженият салон/дори и при авангард е кожа и тапицерия/, навигацията/голямата или Команд/, ТВ, ДВД, ксенон,
парктроник, автоматична ск. кутия, оборудване за телефон, сгъващи се огледала, чейнджър, щори
са екстри.
Иначе колата е много удобна и приятна за каране.
Като вътрешно простанство ми се струва по-малка от 210,
но пък има супер голям багажник.
Изборът е твой.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни