
Дайте мнение и цена за тоз мерцедесслед нова година като падне акциза...КАКВО ще бъде?
Започната от IIVVOO, 03 ное 2009 - 08:16:07
19 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 ноември 2009 - 08:16
WDB2083471F040827
#2
Публикувано 03 ноември 2009 - 09:50
Ти по един ВИН какво мнение очакваш
единственно мога да ти кажа че цената ще е по евтина със стойнастта на акциза
Аз поне до колкото съм запознат цената най-много се определя от състоянието на дадена кола, а не от годините модела, екстрите и т.н.

единственно мога да ти кажа че цената ще е по евтина със стойнастта на акциза

Аз поне до колкото съм запознат цената най-много се определя от състоянието на дадена кола, а не от годините модела, екстрите и т.н.
#3
Публикувано 03 ноември 2009 - 10:04
Да, ще отпадне, НО само акцица ще отпадне, не се знае още какъв безумен данък ще измислят за акцизните сега коли. Не отпада обаче високия разход, скъпата поддръжка и като цяло нефункционалността на една кола 300коня примерно.
#4
Публикувано 03 ноември 2009 - 10:20
Какви 300 коня ви гонят бе хора?
Това е 193 коня, дори и с акциз - няма да е много.
Освен това, акцизът ако се плати сега, може да се възстанови догодина!
Това е 193 коня, дори и с акциз - няма да е много.
Освен това, акцизът ако се плати сега, може да се възстанови догодина!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 03 ноември 2009 - 10:39
Колега пусни некакви снимки да погледнем, и бади сигорен, че от Илия Горанов и от Holigan за CLK даста работи ще научиш. 
Успех с Покупката.

Успех с Покупката.

Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124





#6
Публикувано 03 ноември 2009 - 12:21
Илийка, говоря принципно брат. Не става въпрос за конкретното ЦЛК, нито конкретно за колегата, а за това че много хора се точат на акцизни коли след падането на акциза. Точат се, ама не всички са наясно, че тия коли събират по 8-10л. масло от по 30 и повече лв за литър, че смяна на филтри, ремъци, ролки, дискове, накладки и др консумативи струва няколко хилядарки, гумите за такава кола също са толкова, а това че тия коли харчат по над 20/100 е един от най малките проблеми. Отделно от това застраховките- гражданска и каско на такава кола са също около 2 бона. Та мисълта ми беше, че закупуването на акцизен автомобил е най-малкия разход, филма започва след това.Какви 300 коня ви гонят бе хора?
Това е 193 коня, дори и с акциз - няма да е много.
Освен това, акцизът ако се плати сега, може да се възстанови догодина!
И ако сега гледаме по улиците пустеещи кадети, голфове и тук-там някое соц. возило, то след година-две май ще гледаме пустеещи 15 годишни А8-ци, S-класи и др подобни. А още по-зле ще е да ги гледаме по улиците без ГО, с увиснали брони, изтъркани гуми и скърцащи като каруци.
#7
Публикувано 04 ноември 2009 - 11:11
Илийка, говоря принципно брат. Не става въпрос за конкретното ЦЛК, нито конкретно за колегата, а за това че много хора се точат на акцизни коли след падането на акциза. Точат се, ама не всички са наясно, че тия коли събират по 8-10л. масло от по 30 и повече лв за литър, че смяна на филтри, ремъци, ролки, дискове, накладки и др консумативи струва няколко хилядарки, гумите за такава кола също са толкова, а това че тия коли харчат по над 20/100 е един от най малките проблеми. Отделно от това застраховките- гражданска и каско на такава кола са също около 2 бона. Та мисълта ми беше, че закупуването на акцизен автомобил е най-малкия разход, филма започва след това.
И ако сега гледаме по улиците пустеещи кадети, голфове и тук-там някое соц. возило, то след година-две май ще гледаме пустеещи 15 годишни А8-ци, S-класи и др подобни. А още по-зле ще е да ги гледаме по улиците без ГО, с увиснали брони, изтъркани гуми и скърцащи като каруци.
Даааа това е истинската картинка. И аз все си викам дай ще взема нещо с по-голям двигател ама като ги засмятам всичките тия глупости и веднага си се връщам на Ц-ката

#8
Публикувано 04 ноември 2009 - 12:09
Аз мога да не се съглася съвсем, от собствен опит...
Консумативите за W140 като количество масло и цена на филтрите, да е 20 тина лева повече от C класа или Е класа.
Частите за Мерцедес от преди 10 години са по евтини според мен, защото много държави ги произвеждат, във всички случаи 2 пъти по-евтини
от частите за една съвременна Хонда или Тойота.
Най трудно намираемите неща като компютри и тем подобни - а те са сравнително с новите коли далеч по малко - се намират по И-бея без проблем.
Вие си правете сметка коя кола повече се разваля Примерно една 124-ка или W140
или Ц/Е класа от 2004 година с всички комплицирани там електроники.... Не знам, само слушам...
Какво му е на гумите - W140 огигинално е на 16" (20 лева от горе на гума, че ще е по широка от 16" за C-класа например) голяма работа.
Каското на една C-класа от 2003 или Honda или Toyota от 2003/04 ще е по високо, защото като цена са по-скъпи от W140 от 1996 например.
Единственото нещо е ГОРИВОТО. Ако човек кара 15 хил. + километра на година - или газ да слага или да си кара малолитражка.
Аз поне за 1.5 години не съм направил повече от 4 хил. мили....
Ама като седне човек и подкара голямата Меца, просто няма друга такава кола...
Консумативите за W140 като количество масло и цена на филтрите, да е 20 тина лева повече от C класа или Е класа.
Частите за Мерцедес от преди 10 години са по евтини според мен, защото много държави ги произвеждат, във всички случаи 2 пъти по-евтини
от частите за една съвременна Хонда или Тойота.
Най трудно намираемите неща като компютри и тем подобни - а те са сравнително с новите коли далеч по малко - се намират по И-бея без проблем.
Вие си правете сметка коя кола повече се разваля Примерно една 124-ка или W140
или Ц/Е класа от 2004 година с всички комплицирани там електроники.... Не знам, само слушам...
Какво му е на гумите - W140 огигинално е на 16" (20 лева от горе на гума, че ще е по широка от 16" за C-класа например) голяма работа.
Каското на една C-класа от 2003 или Honda или Toyota от 2003/04 ще е по високо, защото като цена са по-скъпи от W140 от 1996 например.
Единственото нещо е ГОРИВОТО. Ако човек кара 15 хил. + километра на година - или газ да слага или да си кара малолитражка.
Аз поне за 1.5 години не съм направил повече от 4 хил. мили....
Ама като седне човек и подкара голямата Меца, просто няма друга такава кола...
Audi A8
#9
Публикувано 04 ноември 2009 - 21:59
Така де, ама при теб бензина се плащана галони, а цената му като в литри. нямаш си газова да ти трови живота.Аз мога да не се съглася съвсем, от собствен опит...
Консумативите за W140 като количество масло и цена на филтрите, да е 20 тина лева повече от C класа или Е класа.
Частите за Мерцедес от преди 10 години са по евтини според мен, защото много държави ги произвеждат, във всички случаи 2 пъти по-евтини
от частите за една съвременна Хонда или Тойота.
Най трудно намираемите неща като компютри и тем подобни - а те са сравнително с новите коли далеч по малко - се намират по И-бея без проблем.
Вие си правете сметка коя кола повече се разваля Примерно една 124-ка или W140
или Ц/Е класа от 2004 година с всички комплицирани там електроники.... Не знам, само слушам...
Какво му е на гумите - W140 огигинално е на 16" (20 лева от горе на гума, че ще е по широка от 16" за C-класа например) голяма работа.
Каското на една C-класа от 2003 или Honda или Toyota от 2003/04 ще е по високо, защото като цена са по-скъпи от W140 от 1996 например.
Единственото нещо е ГОРИВОТО. Ако човек кара 15 хил. + километра на година - или газ да слага или да си кара малолитражка.
Аз поне за 1.5 години не съм направил повече от 4 хил. мили....
Ама като седне човек и подкара голямата Меца, просто няма друга такава кола...
Всеки да си смята какво му е по джоба, щото иначе, както колегата Бастунчик е казал, ще гледаме залежали луксозни пенсионери по улиците, вместо Жигули...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#10
Публикувано 04 ноември 2009 - 23:29
Не бе пич, тука в София си я карам колата - просто малко карам затова.
А иначе съм свикнал да говоря в мили, пък и километража е такъв.
Иначе потдръжката на 140-ка в Америка ще е по скъпа заради оригиналните части само и цената а монтьорския труд не по малка от $50 на час.
За БГ ставаше въпрос.
А иначе съм свикнал да говоря в мили, пък и километража е такъв.
Иначе потдръжката на 140-ка в Америка ще е по скъпа заради оригиналните части само и цената а монтьорския труд не по малка от $50 на час.
За БГ ставаше въпрос.
Audi A8
#11
Публикувано 05 ноември 2009 - 07:49
С тия мили ме вкара в музикатаНе бе пич, тука в София си я карам колата - просто малко карам затова.
А иначе съм свикнал да говоря в мили, пък и километража е такъв.
Иначе потдръжката на 140-ка в Америка ще е по скъпа заради оригиналните части само и цената а монтьорския труд не по малка от $50 на час.
За БГ ставаше въпрос.

Mercedes-Benz - Unlike any other!
#12
Публикувано 05 ноември 2009 - 12:46
Не бе пич, тука в София си я карам колата - просто малко карам затова.
А иначе съм свикнал да говоря в мили, пък и километража е такъв.
Иначе потдръжката на 140-ка в Америка ще е по скъпа заради оригиналните части само и цената а монтьорския труд не по малка от $50 на час.
За БГ ставаше въпрос.
Ти ,аз , т.н сме да речем частен случаи .........предполагам че си печелиш парите в Америка - в тоя случаи цените в Бг са супер.
Нонякои дет вади да речем 1000 лева на месец дори в Бг трудно ще ме убедиш че ще може да кара кола дет гори 15 на сто бензин + поддръжката с евтините бг цени - да прави само 10 000 км на година.....
П.С не визирам никои лично - просто си лафим.....
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#13
Публикувано 07 ноември 2009 - 10:14
Ти ,аз , т.н сме да речем частен случаи .........предполагам че си печелиш парите в Америка - в тоя случаи цените в Бг са супер.
Нонякои дет вади да речем 1000 лева на месец дори в Бг трудно ще ме убедиш че ще може да кара кола дет гори 15 на сто бензин + поддръжката с евтините бг цени - да проави само 10 000 км на година.....
П>С не визирам никои лично - просто си лафим.....
А и къде ще го караш това чудо-улици ли има или магистрали ? А и знаците? "30" "50" ? С коловозите по магистрала Тракия?
Кола от ремонт и жена от курорт трудно се вкарват в пътя
#14
Публикувано 10 ноември 2009 - 18:13
хааааДаааа това е истинската картинка. И аз все си викам дай ще взема нещо с по-голям двигател ама като ги засмятам всичките тия глупости и веднага си се връщам на Ц-ката
Та мойта Цедка събира 7.5 литра масло от по 39.90лв литъра и харчи 14бензин градско ако я карам както трябва.
Снимки май нямам в БГ но ще потърся
#15
Публикувано 11 ноември 2009 - 22:55
ето и снимки
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни