Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Загасна в движение


  • Please log in to reply
9 мнения по тази тема

#1 sasho i sisa

sasho i sisa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 ноември 2009 - 09:56

Приятели здравейте.Имам сериозен проблем.Както си карах колата загасна.Пробвах да я запаля но
никакъв признак за палене.Подадъх ток директно на стартера и започна да върти но пак не иска да
запали.Обърнах внимание на прозрачният филтър за гориво-празен а резервоара пълен.Пробвах пак с
ключ през таблото не става.Знае ли някой дали има някакъв блокаж между ел.клапън на ГНП и
стартер.Това което останових е че помпата не подкачва гориво и при принудително вартене на стартер.
  • 0

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 ноември 2009 - 13:35

Колега , а каква е колата ? Бензин или дизел ? Дай малко повече информация .
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 sasho i sisa

sasho i sisa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 ноември 2009 - 15:10

Извинявам се.Не е достатъчно само аз да знам каква е колата нали.......
W 124 Е 250 TD
  • 0

#4 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 ноември 2009 - 16:36

Това не е роторна помпа а редова и съответно клапана на едната е електрически а на другата вакуумен. Започни първо от това - накарай някой да върти и виж вдига ли се палеца на ГНП-то /на него пише STOP/ ако седи долу вдигни го с ръка. Знай че тръбите към дюзите и горивният филтър има вероятност да са празени - погледни по прозрачните тръби има ли нафта и ако няма сваляй го и го напълни за да не въртиш за подкачване. И малкото филтърче ако не е сменяно слагай ново и провери има ли проводимост към резервоара. Успех!
П.П. Малко нещо не разбрах защо търсиш блокаж м/у стартер и ГНП. Ако е автоматик и не е на Р или на неутрална с натисната спирачка стартера не върти, а мисля че и горивото е спряно. Има прекъсвачи на конзолата на конт. ключ - електрически и вакуумен. Освети тук. :)
  • 0

#5 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 ноември 2009 - 17:42

смуче ти въздуж почвай от единия край
например от ГНП- филтър-помпата която е отстрани на блока-
мъркучи до резервуара и последно сондата на резервуара
огледай О пръстените на филтъра и мъркучите за пукнатини
ако не си слагал допълнително няма никакъв клапан на пътя на нафтата
двигателя се гаси с вакуум както ти писа колегата по-горе
  • 0

#6 sasho i sisa

sasho i sisa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 01 ноември 2009 - 17:45

Мерси но явно не съм обяснил както трябва.От ключа на арматурното табло неще да завърти.
Само принудително с жичка от ПЛЮС на акумолатора към стартера.Тогава върти но няма гориво
в филтрите.Резервоара е пълен.Този клаппан сработва защото рейката на която пише стоп се
качва на горе при контакт от арматурното табло.И след всичко това не иска да запали.
  • 0

#7 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 ноември 2009 - 18:36

от плюс на акумулатора няма да запали
разглобявай ключа отзад има един клейморед
или нов или грамотен жичкаджия да му зачисти контактите
ако не са стопени

и пак не си обяснил както трябва
къде на стартера подаваш . на автоматчето или
след него
  • 0

#8 Lusco

Lusco

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 583 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 2.5D комби автоматик

Публикувано 01 ноември 2009 - 18:55

Ами затова писах откъде да започнеш. Покрай сервото в купето влиза сноп вакуумни маркучета - огледай ги всичките и ги провери дали са си на място. Второ - щом нямаш стартер от контактния ключ може да липсва и вентилатора на парното, а това е следствие от счупена контактна плочка. Стоп палеца на помпата е за принудително гасене на мотора, но от конзолата идва спирането, а там са един вакуум и 2 ел. ключа. Ти го пробваш принудително направо на стартера но му липсват и другите команди от к. ключ.
  • 0

#9 sasho i sisa

sasho i sisa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 ноември 2009 - 21:15

Извинявайте че чак сега пиша но снощи доста късно оправиха колата
а днес на работа.Та за колата - монтьрите твърдят че е имало изгорял
бушон на ел.таблото което ме съмнява защото лично съм ги проверявал
всичките от там тръгнах.Както и да е - оспяха да я запалат по нормалният начин
с ключ но не казаха какъв е бил всъщност проблема.Но се яви друг
проблем-когато дам на контакт и свещите подгряват уреда за маслото
показва на 3 и постоянно седи там.Обикновенно като загрее
на 80 градуса пада на две. Явно имим проблем с ел.инсталацията
или с две думи казано скъсай си нервите.Моля за инфо за
човек който е компетентен по ел.часта или ако някой може да помага
да помага.Предварително много много благодаря. :allhail:
  • 0

#10 Veni®

Veni®

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1255 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 02 ноември 2009 - 22:02

сложна задачка
изчакай до утре да отворим бумагите, и дано да има идея..

не ровичкай на сляпо, ще си отвориш допълнителни дертове

сипи си една ракия и изчакай...
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни