Малко проблемче,а може би не е малко
Започната от bicianni, 29 окт 2009 - 23:12:13
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 октомври 2009 - 23:12
Здравейте на всички... таа какво забелязвам от няколко дни,значи карам W 164 270CDI 2003г с ръчни скорости... и като изключа от скорост и карам по инерция гледам,че оборотомера не седи на едно място стрелкара а варира ( подскача ) смисъл в диапазон от 600 до 900 оборота,а като спра си работи нормално без да подскача... И днес както си карам и тръгвам да спирам на едно кръстовище изключих от скорост и гледам как Отново оборотомера подскача и отгоре на всичко взе че Угасна Мл-а... Защо и от какво може да прави тази Мизерия , някакви идей ?
#2
Публикувано 30 октомври 2009 - 06:07
Колега,Здравейте на всички... таа какво забелязвам от няколко дни,значи карам W 164 270CDI 2003г с ръчни скорости... и като изключа от скорост и карам по инерция гледам,че оборотомера не седи на едно място стрелкара а варира ( подскача ) смисъл в диапазон от 600 до 900 оборота,а като спра си работи нормално без да подскача... И днес както си карам и тръгвам да спирам на едно кръстовище изключих от скорост и гледам как Отново оборотомера подскача и отгоре на всичко взе че Угасна Мл-а... Защо и от какво може да прави тази Мизерия , някакви идей ?
Като си изключил от скорост и ти шават оборотите, съединителя натиснат ли е? Ако не, пробвай с натиснат съединител и кажи дали е същото.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Публикувано 30 октомври 2009 - 23:06
Не не е натиснат,просто си изключвам от скорост и пускам джипа по инерция без да е натиснат нито съединител нито нищоКолега,
Като си изключил от скорост и ти шават оборотите, съединителя натиснат ли е? Ако не, пробвай с натиснат съединител и кажи дали е същото.
Ок утре ще пробам с натиснат и ще пиша какъв е резултата
#4
Публикувано 30 октомври 2009 - 23:41
Трябва ти Стардиагноза.
Май ще сменяш дебитомер
Май ще сменяш дебитомер
#5
Публикувано 31 октомври 2009 - 22:21
Значи направих опита като натисна съединителя и се оправя не играят оборотите
#6
Публикувано 01 ноември 2009 - 13:23
А когато не е натиснат съединителя, някакви шумове, вибрации, заслушвал ли си се?Значи направих опита като натисна съединителя и се оправя не играят оборотите
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 01 ноември 2009 - 21:12
Ами не нищо ненормално не виждам нито чувам... само това ми прави впечатление за промяна на оборотите ( шаването им )А когато не е натиснат съединителя, някакви шумове, вибрации, заслушвал ли си се?
#8
Публикувано 01 ноември 2009 - 21:17
Ами аз съм имал подобен проблем със съединител на кола без дебитомер и за това попитах, само дето при мен си имаше отчетлив шум на мляне на камъни при пуснат съединител.Ами не нищо ненормално не виждам нито чувам... само това ми прави впечатление за промяна на оборотите ( шаването им )
Невиждам връзката между дебитомер и съединител, освен да е някаква софтуерна и при натиснат съединител компютъра да дозира по различен начин горивото. Изчакай и други хора да се произнесат, като междувременно една диагноза няма да ти навреди, пък при брейнсторминга на проблема спомени и ефекта на съединителя.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Публикувано 01 ноември 2009 - 22:25
Значи,правих му диагностика мин седмица при човек който се занимава само с Мерцедес и има всички софтуери,имах за смяна един датчик на волана който следи градусите,смених го и т.н. вчера се видях с същия човек и му споменах за проблема ( пак казвам майстора е много наясно специално за Мерцедес-Бенц ) той се усмихна след като му разказах за този мой проблем и ми отговори , че имало някаква клапан който се бъзикал ако е карам джипа с гадна нафта ... каза ми да му сипа някаква добавка и да го покарам и след това ще видим...Ами аз съм имал подобен проблем със съединител на кола без дебитомер и за това попитах, само дето при мен си имаше отчетлив шум на мляне на камъни при пуснат съединител.
Невиждам връзката между дебитомер и съединител, освен да е някаква софтуерна и при натиснат съединител компютъра да дозира по различен начин горивото. Изчакай и други хора да се произнесат, като междувременно една диагноза няма да ти навреди, пък при брейнсторминга на проблема спомени и ефекта на съединителя.
Аз си мисля дали да не му сменя горивния филтър,защото му е сменяван предиии 8000км... наскоро смених въздушния беше адски зле а и каква добавка да му сипа вобще незная...
#10
Публикувано 01 ноември 2009 - 22:30
Ами аз бях пускал тема за една добавка,която купих от БС по съвет на предишния собственик на колата. Дати кажа разлика не видях след добавката, ама мойта машина си е в добро здраве и не ми е давала ядове. Сипах добавката да ми пази страх, сега мисля пак да сложа поради спада в температурите. Разрови се из темите, които съм пускал аз, ще видиш опаковката, цената е народна и то в БС.Значи,правих му диагностика мин седмица при човек който се занимава само с Мерцедес и има всички софтуери,имах за смяна един датчик на волана който следи градусите,смених го и т.н. вчера се видях с същия човек и му споменах за проблема ( пак казвам майстора е много наясно специално за Мерцедес-Бенц ) той се усмихна след като му разказах за този мой проблем и ми отговори , че имало някаква клапан който се бъзикал ако е карам джипа с гадна нафта ... каза ми да му сипа някаква добавка и да го покарам и след това ще видим...
Аз си мисля дали да не му сменя горивния филтър,защото му е сменяван предиии 8000км... наскоро смених въздушния беше адски зле а и каква добавка да му сипа вобще незная...
П.С.
Като казваш, че майстора е добър, дай малко инфо и за него, може пък да помогне и на нас.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Публикувано 01 ноември 2009 - 22:37
Лошото е че аз съм от Перник и рядко идвам по София трябва да я търся тази добавка в Пернишките магазини за авточасти явно...а майстора и той е от Перник , от скоро има сервиз и в София но не зная адреса ...Ами аз бях пускал тема за една добавка,която купих от БС по съвет на предишния собственик на колата. Дати кажа разлика не видях след добавката, ама мойта машина си е в добро здраве и не ми е давала ядове. Сипах добавката да ми пази страх, сега мисля пак да сложа поради спада в температурите. Разрови се из темите, които съм пускал аз, ще видиш опаковката, цената е народна и то в БС.
П.С.
Като казваш, че майстора е добър, дай малко инфо и за него, може пък да помогне и на нас.
#12
Публикувано 02 ноември 2009 - 00:21
при CDI има връзка между съединител и ПХ.
При опериране със съединителя, компа е в друга програма, която леко повишава оборотите на мотора. (явно когато паркираш без газ да си повиши сам оборотите, или за улесняване при междинна газ при смяна на предавки)
При опериране със съединителя, компа е в друга програма, която леко повишава оборотите на мотора. (явно когато паркираш без газ да си повиши сам оборотите, или за улесняване при междинна газ при смяна на предавки)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни