Малко проблемче,а може би не е малко
Started by bicianni, 29 Oct 2009 - 23:12:13
11 replies to this topic
#1
Posted 29 October 2009 - 23:12
Здравейте на всички... таа какво забелязвам от няколко дни,значи карам W 164 270CDI 2003г с ръчни скорости... и като изключа от скорост и карам по инерция гледам,че оборотомера не седи на едно място стрелкара а варира ( подскача ) смисъл в диапазон от 600 до 900 оборота,а като спра си работи нормално без да подскача... И днес както си карам и тръгвам да спирам на едно кръстовище изключих от скорост и гледам как Отново оборотомера подскача и отгоре на всичко взе че Угасна Мл-а... Защо и от какво може да прави тази Мизерия , някакви идей ?
#2
Posted 30 October 2009 - 06:07
Колега,Здравейте на всички... таа какво забелязвам от няколко дни,значи карам W 164 270CDI 2003г с ръчни скорости... и като изключа от скорост и карам по инерция гледам,че оборотомера не седи на едно място стрелкара а варира ( подскача ) смисъл в диапазон от 600 до 900 оборота,а като спра си работи нормално без да подскача... И днес както си карам и тръгвам да спирам на едно кръстовище изключих от скорост и гледам как Отново оборотомера подскача и отгоре на всичко взе че Угасна Мл-а... Защо и от какво може да прави тази Мизерия , някакви идей ?
Като си изключил от скорост и ти шават оборотите, съединителя натиснат ли е? Ако не, пробвай с натиснат съединител и кажи дали е същото.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#3
Posted 30 October 2009 - 23:06
Не не е натиснат,просто си изключвам от скорост и пускам джипа по инерция без да е натиснат нито съединител нито нищоКолега,
Като си изключил от скорост и ти шават оборотите, съединителя натиснат ли е? Ако не, пробвай с натиснат съединител и кажи дали е същото.
Ок утре ще пробам с натиснат и ще пиша какъв е резултата
#4
Posted 30 October 2009 - 23:41
Трябва ти Стардиагноза.
Май ще сменяш дебитомер
Май ще сменяш дебитомер
#5
Posted 31 October 2009 - 22:21
Значи направих опита като натисна съединителя и се оправя не играят оборотите
#6
Posted 01 November 2009 - 13:23
А когато не е натиснат съединителя, някакви шумове, вибрации, заслушвал ли си се?Значи направих опита като натисна съединителя и се оправя не играят оборотите
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Posted 01 November 2009 - 21:12
Ами не нищо ненормално не виждам нито чувам... само това ми прави впечатление за промяна на оборотите ( шаването им )А когато не е натиснат съединителя, някакви шумове, вибрации, заслушвал ли си се?
#8
Posted 01 November 2009 - 21:17
Ами аз съм имал подобен проблем със съединител на кола без дебитомер и за това попитах, само дето при мен си имаше отчетлив шум на мляне на камъни при пуснат съединител.Ами не нищо ненормално не виждам нито чувам... само това ми прави впечатление за промяна на оборотите ( шаването им )
Невиждам връзката между дебитомер и съединител, освен да е някаква софтуерна и при натиснат съединител компютъра да дозира по различен начин горивото. Изчакай и други хора да се произнесат, като междувременно една диагноза няма да ти навреди, пък при брейнсторминга на проблема спомени и ефекта на съединителя.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#9
Posted 01 November 2009 - 22:25
Значи,правих му диагностика мин седмица при човек който се занимава само с Мерцедес и има всички софтуери,имах за смяна един датчик на волана който следи градусите,смених го и т.н. вчера се видях с същия човек и му споменах за проблема ( пак казвам майстора е много наясно специално за Мерцедес-Бенц ) той се усмихна след като му разказах за този мой проблем и ми отговори , че имало някаква клапан който се бъзикал ако е карам джипа с гадна нафта ... каза ми да му сипа някаква добавка и да го покарам и след това ще видим...Ами аз съм имал подобен проблем със съединител на кола без дебитомер и за това попитах, само дето при мен си имаше отчетлив шум на мляне на камъни при пуснат съединител.
Невиждам връзката между дебитомер и съединител, освен да е някаква софтуерна и при натиснат съединител компютъра да дозира по различен начин горивото. Изчакай и други хора да се произнесат, като междувременно една диагноза няма да ти навреди, пък при брейнсторминга на проблема спомени и ефекта на съединителя.
Аз си мисля дали да не му сменя горивния филтър,защото му е сменяван предиии 8000км... наскоро смених въздушния беше адски зле а и каква добавка да му сипа вобще незная...
#10
Posted 01 November 2009 - 22:30
Ами аз бях пускал тема за една добавка,която купих от БС по съвет на предишния собственик на колата. Дати кажа разлика не видях след добавката, ама мойта машина си е в добро здраве и не ми е давала ядове. Сипах добавката да ми пази страх, сега мисля пак да сложа поради спада в температурите. Разрови се из темите, които съм пускал аз, ще видиш опаковката, цената е народна и то в БС.Значи,правих му диагностика мин седмица при човек който се занимава само с Мерцедес и има всички софтуери,имах за смяна един датчик на волана който следи градусите,смених го и т.н. вчера се видях с същия човек и му споменах за проблема ( пак казвам майстора е много наясно специално за Мерцедес-Бенц ) той се усмихна след като му разказах за този мой проблем и ми отговори , че имало някаква клапан който се бъзикал ако е карам джипа с гадна нафта ... каза ми да му сипа някаква добавка и да го покарам и след това ще видим...
Аз си мисля дали да не му сменя горивния филтър,защото му е сменяван предиии 8000км... наскоро смених въздушния беше адски зле а и каква добавка да му сипа вобще незная...
П.С.
Като казваш, че майстора е добър, дай малко инфо и за него, може пък да помогне и на нас.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#11
Posted 01 November 2009 - 22:37
Лошото е че аз съм от Перник и рядко идвам по София трябва да я търся тази добавка в Пернишките магазини за авточасти явно...а майстора и той е от Перник , от скоро има сервиз и в София но не зная адреса ...Ами аз бях пускал тема за една добавка,която купих от БС по съвет на предишния собственик на колата. Дати кажа разлика не видях след добавката, ама мойта машина си е в добро здраве и не ми е давала ядове. Сипах добавката да ми пази страх, сега мисля пак да сложа поради спада в температурите. Разрови се из темите, които съм пускал аз, ще видиш опаковката, цената е народна и то в БС.
П.С.
Като казваш, че майстора е добър, дай малко инфо и за него, може пък да помогне и на нас.
#12
Posted 02 November 2009 - 00:21
при CDI има връзка между съединител и ПХ.
При опериране със съединителя, компа е в друга програма, която леко повишава оборотите на мотора. (явно когато паркираш без газ да си повиши сам оборотите, или за улесняване при междинна газ при смяна на предавки)
При опериране със съединителя, компа е в друга програма, която леко повишава оборотите на мотора. (явно когато паркираш без газ да си повиши сам оборотите, или за улесняване при междинна газ при смяна на предавки)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users